Napisano 11 Październik 200618 l witam! niedawno zająłem się grafiką 3D. nawet bardzo niedawno ;) próbuję stworzyć księgę (część większego "projektu"). screeny zamieszczam poniżej. i mam pare pytań: 1) jak widać w ujęciu z boku tekstura z napisami także jest wyświetlona na brzegach kartek. jak zrobić, by napisy były wyświetlane tylko na "właściwej" powierzchni kartki? [wysłowić się nie mogę ;) ] 2) co proponujecie na realistyczną okładkę i jakim sposobem ją zrobić? wszelkie tutki i inna konstruktywna krytyka mile widziana ;-) PS: nie bijcie ;) nowy jestem :)
Napisano 11 Październik 200618 l jest źle, kompletny brak realizmu ale jestes wkoncu początkujacy;) 1) sprawdz w helpie modyfikator uvw map 2) bardziej realistyczne materialy, oswietlenie i render na wszystko jest powazna recepta - F1 przeszukuj fora internetowe pozdr
Napisano 11 Październik 200618 l Pamietam ze kiedys przerabialem tutka jak sie taka ksiazke dzierga ;P to byly czasy... Tak jak moj przedmowca powiedzial - najlepiej przeszukiwac rozne stronki z tutkami i przede wszystkim F1 :) A tutaj tez ci troche pomozemy :P
Napisano 11 Październik 200618 l Kiepsko, kartki książki nie s połączone z okładką, w ogóle wygląda tak, jakby każda kartka była oddzielnie. Shaderki też nie są zbyt ciekawe. Poza tym, co robi strona tytułowa w środku książki? ;)
Napisano 11 Październik 200618 l Autor yy... no dobra, ta karta tytułowa w środku to rzeczywiście kiszka :P "kartki" - one sa złączone (najpierw jakiś modyfikator [żebym ja pamiętał jaki...], potem FFD. a i owszem, chciałbym zrobić, tak, by każda była osobno [marzy mi się animacja gdy np podczas podmuchu wiatru kartki/kartka się przewraca]. jak to zrobić, jakieś sugestie? tak jak mówiłem - ja dopiero raczkuje w tym świecie... :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto