Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam! niedawno zająłem się grafiką 3D. nawet bardzo niedawno ;)

próbuję stworzyć księgę (część większego "projektu"). screeny zamieszczam poniżej.

i mam pare pytań:

1) jak widać w ujęciu z boku tekstura z napisami także jest wyświetlona na brzegach kartek. jak zrobić, by napisy były wyświetlane tylko na "właściwej" powierzchni kartki? [wysłowić się nie mogę ;) ]

2) co proponujecie na realistyczną okładkę i jakim sposobem ją zrobić?

 

wszelkie tutki i inna konstruktywna krytyka mile widziana ;-)

 

1ez5.jpg

2op8.jpg

3tl1.jpg

 

PS: nie bijcie ;) nowy jestem :)

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jest źle, kompletny brak realizmu ale jestes wkoncu początkujacy;)

 

1) sprawdz w helpie modyfikator uvw map

2) bardziej realistyczne materialy, oswietlenie i render

 

na wszystko jest powazna recepta - F1

przeszukuj fora internetowe

 

pozdr

Napisano

Pamietam ze kiedys przerabialem tutka jak sie taka ksiazke dzierga ;P to byly czasy... Tak jak moj przedmowca powiedzial - najlepiej przeszukiwac rozne stronki z tutkami i przede wszystkim F1 :) A tutaj tez ci troche pomozemy :P

Napisano

Kiepsko, kartki książki nie s połączone z okładką, w ogóle wygląda tak, jakby każda kartka była oddzielnie.

Shaderki też nie są zbyt ciekawe. Poza tym, co robi strona tytułowa w środku książki? ;)

Napisano
  • Autor

yy... no dobra, ta karta tytułowa w środku to rzeczywiście kiszka :P

 

"kartki" - one sa złączone (najpierw jakiś modyfikator [żebym ja pamiętał jaki...], potem FFD.

 

a i owszem, chciałbym zrobić, tak, by każda była osobno [marzy mi się animacja gdy np podczas podmuchu wiatru kartki/kartka się przewraca]. jak to zrobić, jakieś sugestie?

 

tak jak mówiłem - ja dopiero raczkuje w tym świecie... :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności