Skocz do zawartości

Problem z kolorowaniem szkicu.


Thanes

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie! To mój pierwszy post na tym forum. Śledzę je od dłuższego czasu i jestem pełen podziwu dla was i waszych dzieł. Lubię rysować, ale do tej pory robiłem to na papierze, teraz chciałbym spróbować swoich sił na kompie. Mam photoshopa i myszkę Rysunek który chciałbym przedstawić to szybki szkic zainspirowany jakimś rysunkiem z internetu. Mimo przejrzenia połowy forum i kilkunastu tutków jestem w tym zielony jak trawa i prosze o dużo dobrych rad. Co do poniższego rysunku prosze o komentarze. Tyle mojej wiedzy w ps że zrobiłem pseudo padanie światła na szkic, ale nie wiem co dalej. Mam problem z krawędziami rysunku, czym go zmiękczyć? Nie wiem także jak dalej się do niego zabrać. Nie jest on zbyt szczegółowy bo chciałem z nim podziałać w ps, niestety zabrakło wiedzy ;) Zacząć od nakładania ciemnych kolorów, czy jasnych, czy szczegułów? oto jest pytanie ;) Trochę się rozgadałem, jak ktoś chciałby zobaczyć jakieś moje prace w rysunku, piszcie a wrzucę. dziękuje za wysłuchanie i pozdrawiam!

 

http : / / img177.imageshack.us/img177/1459/konceptcopyfp7.jpg

dałem spację, ponieważ obrazek jest duży, i nie byłoby najlepiej jak by tutaj się otworzył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Witka :).

 

Niezły start, główna zasada za co nie raz po głowie dostałem to od ogółu do szczegółu, jak masz określoną stronę z której jest jakieś źródło światła to zacznij nakładać duże plamy (hardbrush'ami) a później mniejszymi wchodź w szczegóły. Każdy ma inne metody działania, i wg mnie nie ma jakiegoś "złotego środka" co i jak i kiedy. Jak masz jakieś szkicorki własne zapodawaj :). jedyna prośba tylko taka żeby w jakiejś rozsądnej rozdziałce.

 

Co do tworzenia myszką, cóż są ludzie którzy tak tworzą do dziś z dobrymi efektami, ale na pewno łatwiej robić toza pomocą piórka ;).