Tomson Napisano 30 Wrzesień 2003 Napisano 30 Wrzesień 2003 to na razie s± pocz±tki... sporo niedoróbek... trochę za dużo rozmyte... ale ogólnie co¶ w tych klimatach powinno się utrzymać... :)
Swietlik Napisano 1 Październik 2003 Napisano 1 Październik 2003 Te kraty wydaj± sie dziwnie płaskie i te podłoże..., ale to dopiero pocz±tek więc nie krytykuje tylko czekam na kolejny updajt :D Do takiej ciemnej scenki zrobisz dobry klimat i nikt nie zwróci uwagi na błędy tylko powie wow :o:o:o No i jeżeli ten murek jest już otexturowany to dorzucić można jakie¶ kolorki bo zbyt jednolite. I pokaż troche bliżej to wszystko bo niedowidze :cool: Nie dobieraj też swiateł, bo jak skończysz modeling to i tak trzeba będzie wszystkie zmieniać, a pozatym sk±d bierze sie to ¶wiatło - z powietrza Mam nadzieję że to tylko takie testy o¶wietleniowe i finał będzie baaardzo klimatyczny. heh, ale nabazgrałem ale już trudno, dorzuce jeszcze pro¶bę o siateczke ale z BLIŻSZEJ perspektywy :]
trzy budziki Napisano 1 Październik 2003 Napisano 1 Październik 2003 No ładnie. Kompozycja sama w sobie robi wszystko. Wcale nie chciałbym tego oglądać bardziej z bliska. Ważny jest obrazek końcowy - całość, przynajmniej dla mnie niż to jak jest to technicznie zrobione. Klimat sądzę zyskałby gdyby cienie od krat nie były takie ostre na podłożu. Powodzenia Pozdrawiam
Tomson Napisano 1 Październik 2003 Autor Napisano 1 Październik 2003 hmm... mam kilka opcji, pomysłów co do tego projektu... ale generalnie jeszcze poszukuje... :) to co widać to widok z kamery o parametrze FOV = 100 (trochę chyba przesadziłem...) więc st±d te spłaszczenia... :) teksturek jeszcze nie ma – s± same bumpy które zreszt± kiepsko tu widać... cienie nie będ± takie ostre – tylko chwilowo tak wyszło, bo nawet jeszcze nie wiem gdzie to się zmienia... puĽniej może zrobie mgiełke lekko nad powierchni±, może volume laight?, brame lekko otworze...stworze żródło ¶wiatła....jakie¶ niskie krzaki, podłoże porz±dne, może jaka¶ postać?... no nie wiem ... to się jeszcze okaże... no... a tu na proĽbe siateczki...: :) nawet trzy... tutaj bez modyfikatorów MeshSmooth: a tutaj zZzzz modyfikatorami MeshSmooth... (parametr iterations dla render values chyba wszędzie poustawiałem na 2, chodzi±ż nie wszędzie może tyle potrzeba ...): ok to ja kończe dzięki za komenty :)
Bacry Napisano 2 Październik 2003 Napisano 2 Październik 2003 Nie da się ukryć, że nie wszędzie jest potrzebne aż takie wygładzenie. Na tych małych sześciennych kamyczkach to wogóle siatki nie widać (taka gęsta?) Powodzenia
Swietlik Napisano 2 Październik 2003 Napisano 2 Październik 2003 nie mam pyta˝, ale co do siatki to Bacry dobrze mˇwi
Cpt.Obvious Napisano 2 Październik 2003 Napisano 2 Październik 2003 Nie wiem czy wogole jest sens robienia siateczki na kamiczkach które IMO sa za duze i troche nienaturalnie nieregularne. Kamienie moglbys zrobic za pomocą textury i osadzic dobry diplacemnet i bump a wyjdzie tak samo jak przez modleowanie a nawet lepiej, z tym plusem ze zaoszczedzisz pare godzin roboty. Pracuj i dawaj kolejne zrzuty:) Pozdrawaim :)
Tomson Napisano 7 Październik 2003 Autor Napisano 7 Październik 2003 no raczej... z tymi kamyczkami to dobra myśl... :) jeszcze tak kamyczków nie robiłem... więc chętnie to przerobie... :) jak już nie na kamyczkach.., to gdzie indziej... ok.. chwiowo kamyczki zostawiam... jeszcze do nich dojde... a na razie kawałek ogrodzenia... :) tak se eksperymentowałem z texturkami, bumpami, displacementami...itp... efekty poniżej... nie wiem co o tym wsumie myśleć... ....i texturki są czarnobiałe dlatego tak czarnobiało... ale to tylko na chwilę... :) no.. dzisiaj zrzut co prawda minimalny..., ale coś ostatnio czasu brak... :) pozdrawiam!
trzy budziki Napisano 8 Październik 2003 Napisano 8 Październik 2003 Sorry, ale wydaje mi się, że trochę przesadziłeś z bumpkami na kamieniach. W moim odczuciu, delikatniejsze nierówności takie jak na początkowym obrazku prezentowały się lepiej, dziwnie wygląda ten fragment słupa, na którym nagle nie ma nierówności i w tym miejscu jest dziwnie metaliczny połysk. Ale za to metalowe słupki mi się podobają. Jeszcze co do słupów kamiennych. Albo one są np. ceglane i odpada z nich płatami tynk i ukazuje się w tym miejscach faktura cegły, albo są one z kamienia to wtedy spękania wyglądają inaczej. Tak czy inaczej nadal wiążę z twoją sceną duże nadzieje, że wyjdzie coś bardzo ładnego. Pracuj dalej i eksperymentuj, na pewno coś z tego wyjdzie. Pozdrowienia :):D:)
Swietlik Napisano 8 Październik 2003 Napisano 8 Październik 2003 Totalna przesada z tym noisem, ten słup wygląda teraz jak byś go pogiął bo był z papieru :)
Kuciel Napisano 8 Październik 2003 Napisano 8 Październik 2003 zdecydowanie lepiej by wygladalo gdybys w ten sposob zrobil odpadajacy tynk, ale musi byc widac cegly pod spodem (i zmniejsz displacement) ogolnie bardzo fajne :)
Tomson Napisano 5 Maj 2005 Autor Napisano 5 Maj 2005 dobra lecąc dalej powracam do tego projektu samo ogrodzenie skończone tylko dalej coś mi się tu nie zgadza z materiałami...
ZiBi_PL Napisano 5 Maj 2005 Napisano 5 Maj 2005 fajnie to wyglada ale kamien i prety wyglada u ciebie idnetyczine. Moze zmniejsz odbicie swiatla na kamieniu
Marvey Napisano 5 Maj 2005 Napisano 5 Maj 2005 hehe reaktywujemy wątek z 2003 roku?? no cóż lepiej późno niż wcale
Tomson Napisano 5 Maj 2005 Autor Napisano 5 Maj 2005 a i mam pytanko jeszcze może to oczywiste ale jak się robi na tym forum żeby miniaturka załącznika pojawiła się obok tematu na forum? ...
GRiPi Napisano 5 Maj 2005 Napisano 5 Maj 2005 musisz zalaczyc obrazek na forum w pierwszym poscie(jako zalacznik)
mkk3a Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 przede wszystkim specular na kamieniu jest za mocny i wartosc glossiness za duża poza tym przypomina klimaty z Painkillera (szczególnie pierwsza mapa - cmentarz)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się