Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

to na razie s± pocz±tki...

sporo niedoróbek...

trochę za dużo rozmyte...

ale ogólnie co¶ w tych klimatach powinno się utrzymać... :)

 

 

15.jpg

 

 

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Te kraty wydaj± sie dziwnie płaskie i te podłoże..., ale to dopiero pocz±tek więc nie krytykuje tylko czekam na kolejny updajt :D

Do takiej ciemnej scenki zrobisz dobry klimat i nikt nie zwróci uwagi na błędy tylko powie wow :o:o:o

No i jeżeli ten murek jest już otexturowany to dorzucić można jakie¶ kolorki bo zbyt jednolite.

I pokaż troche bliżej to wszystko bo niedowidze :cool:

Nie dobieraj też swiateł, bo jak skończysz modeling to i tak trzeba będzie wszystkie zmieniać, a pozatym sk±d bierze sie to ¶wiatło - z powietrza

Mam nadzieję że to tylko takie testy o¶wietleniowe i finał będzie baaardzo klimatyczny.

heh, ale nabazgrałem ale już trudno, dorzuce jeszcze pro¶bę o siateczke ale z BLIŻSZEJ perspektywy :]

Napisano

No ładnie. Kompozycja sama w sobie robi wszystko. Wcale nie chciałbym tego oglądać bardziej z bliska. Ważny jest obrazek końcowy - całość, przynajmniej dla mnie niż to jak jest to technicznie zrobione. Klimat sądzę zyskałby gdyby cienie od krat nie były takie ostre na podłożu.

 

Powodzenia Pozdrawiam

Napisano

hmm...

mam kilka opcji, pomysłów co do tego projektu...

ale generalnie jeszcze poszukuje... :)

 

to co widać to widok z kamery o parametrze FOV = 100 (trochę chyba przesadziłem...) więc st±d te spłaszczenia... :)

teksturek jeszcze nie ma – s± same bumpy które zreszt± kiepsko tu widać...

cienie nie będ± takie ostre – tylko chwilowo tak wyszło, bo nawet jeszcze nie wiem gdzie to się zmienia...

puĽniej może zrobie mgiełke lekko nad powierchni±, może volume laight?, brame lekko otworze...stworze żródło ¶wiatła....jakie¶ niskie krzaki, podłoże porz±dne, może jaka¶ postać?...

no nie wiem ... to się jeszcze okaże...

no...

a tu na proĽbe siateczki...: :)

nawet trzy...

 

tutaj bez modyfikatorów MeshSmooth:

 

16.jpg

 

a tutaj zZzzz modyfikatorami MeshSmooth... (parametr iterations dla render values chyba wszędzie poustawiałem na 2, chodzi±ż nie wszędzie może tyle potrzeba ...):

 

17.jpg

 

 

18.jpg

 

ok

to ja kończe

dzięki za komenty :)

 

Napisano

Nie da się ukryć, że nie wszędzie jest potrzebne aż takie wygładzenie. Na tych małych sześciennych kamyczkach to wogóle siatki nie widać (taka gęsta?)

Powodzenia

Napisano

Nie wiem czy wogole jest sens robienia siateczki na kamiczkach które IMO sa za duze i troche nienaturalnie nieregularne. Kamienie moglbys zrobic za pomocą textury i osadzic dobry diplacemnet i bump a wyjdzie tak samo jak przez modleowanie a nawet lepiej, z tym plusem ze zaoszczedzisz pare godzin roboty. Pracuj i dawaj kolejne zrzuty:)

Pozdrawaim :)

Napisano

no raczej...

z tymi kamyczkami to dobra myśl... :)

jeszcze tak kamyczków nie robiłem...

więc chętnie to przerobie... :)

jak już nie na kamyczkach.., to gdzie indziej...

ok..

chwiowo kamyczki zostawiam... jeszcze do nich dojde...

a na razie kawałek ogrodzenia... :)

tak se eksperymentowałem z texturkami, bumpami, displacementami...itp...

efekty poniżej...

nie wiem co o tym wsumie myśleć...

....i texturki są czarnobiałe dlatego tak czarnobiało... ale to tylko na chwilę... :)

no..

dzisiaj zrzut co prawda minimalny..., ale coś ostatnio czasu brak... :)

 

19.jpg

 

pozdrawiam!

Napisano

Sorry, ale wydaje mi się, że trochę przesadziłeś z bumpkami na kamieniach. W moim odczuciu, delikatniejsze nierówności takie jak na początkowym obrazku prezentowały się lepiej, dziwnie wygląda ten fragment słupa, na którym nagle nie ma nierówności i w tym miejscu jest dziwnie metaliczny połysk.

Ale za to metalowe słupki mi się podobają.

Jeszcze co do słupów kamiennych. Albo one są np. ceglane i odpada z nich płatami tynk i ukazuje się w tym miejscach faktura cegły, albo są one z kamienia to wtedy spękania wyglądają inaczej.

Tak czy inaczej nadal wiążę z twoją sceną duże nadzieje, że wyjdzie coś bardzo ładnego.

Pracuj dalej i eksperymentuj, na pewno coś z tego wyjdzie.

Pozdrowienia :):D:)

Napisano

zdecydowanie lepiej by wygladalo gdybys w ten sposob zrobil odpadajacy tynk, ale musi byc widac cegly pod spodem (i zmniejsz displacement) ogolnie bardzo fajne :)

Napisano

dobra

lecąc dalej powracam do tego projektu

samo ogrodzenie skończone tylko dalej coś mi się tu nie zgadza z materiałami...

Napisano

a i mam pytanko jeszcze

może to oczywiste ale jak się robi na tym forum żeby miniaturka załącznika pojawiła się obok tematu na forum?

...

Napisano

przede wszystkim specular na kamieniu jest za mocny i wartosc glossiness za duża

poza tym przypomina klimaty z Painkillera (szczególnie pierwsza mapa - cmentarz)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności