Napisano 30 Wrzesień 200321 l to na razie s± pocz±tki... sporo niedoróbek... trochę za dużo rozmyte... ale ogólnie co¶ w tych klimatach powinno się utrzymać... :)
Napisano 1 Październik 200321 l Te kraty wydaj± sie dziwnie płaskie i te podłoże..., ale to dopiero pocz±tek więc nie krytykuje tylko czekam na kolejny updajt :D Do takiej ciemnej scenki zrobisz dobry klimat i nikt nie zwróci uwagi na błędy tylko powie wow :o:o:o No i jeżeli ten murek jest już otexturowany to dorzucić można jakie¶ kolorki bo zbyt jednolite. I pokaż troche bliżej to wszystko bo niedowidze :cool: Nie dobieraj też swiateł, bo jak skończysz modeling to i tak trzeba będzie wszystkie zmieniać, a pozatym sk±d bierze sie to ¶wiatło - z powietrza Mam nadzieję że to tylko takie testy o¶wietleniowe i finał będzie baaardzo klimatyczny. heh, ale nabazgrałem ale już trudno, dorzuce jeszcze pro¶bę o siateczke ale z BLIŻSZEJ perspektywy :]
Napisano 1 Październik 200321 l No ładnie. Kompozycja sama w sobie robi wszystko. Wcale nie chciałbym tego oglądać bardziej z bliska. Ważny jest obrazek końcowy - całość, przynajmniej dla mnie niż to jak jest to technicznie zrobione. Klimat sądzę zyskałby gdyby cienie od krat nie były takie ostre na podłożu. Powodzenia Pozdrawiam
Napisano 1 Październik 200321 l Autor hmm... mam kilka opcji, pomysłów co do tego projektu... ale generalnie jeszcze poszukuje... :) to co widać to widok z kamery o parametrze FOV = 100 (trochę chyba przesadziłem...) więc st±d te spłaszczenia... :) teksturek jeszcze nie ma – s± same bumpy które zreszt± kiepsko tu widać... cienie nie będ± takie ostre – tylko chwilowo tak wyszło, bo nawet jeszcze nie wiem gdzie to się zmienia... puĽniej może zrobie mgiełke lekko nad powierchni±, może volume laight?, brame lekko otworze...stworze żródło ¶wiatła....jakie¶ niskie krzaki, podłoże porz±dne, może jaka¶ postać?... no nie wiem ... to się jeszcze okaże... no... a tu na proĽbe siateczki...: :) nawet trzy... tutaj bez modyfikatorów MeshSmooth: a tutaj zZzzz modyfikatorami MeshSmooth... (parametr iterations dla render values chyba wszędzie poustawiałem na 2, chodzi±ż nie wszędzie może tyle potrzeba ...): ok to ja kończe dzięki za komenty :)
Napisano 2 Październik 200321 l Nie da się ukryć, że nie wszędzie jest potrzebne aż takie wygładzenie. Na tych małych sześciennych kamyczkach to wogóle siatki nie widać (taka gęsta?) Powodzenia
Napisano 2 Październik 200321 l Nie wiem czy wogole jest sens robienia siateczki na kamiczkach które IMO sa za duze i troche nienaturalnie nieregularne. Kamienie moglbys zrobic za pomocą textury i osadzic dobry diplacemnet i bump a wyjdzie tak samo jak przez modleowanie a nawet lepiej, z tym plusem ze zaoszczedzisz pare godzin roboty. Pracuj i dawaj kolejne zrzuty:) Pozdrawaim :)
Napisano 7 Październik 200321 l Autor no raczej... z tymi kamyczkami to dobra myśl... :) jeszcze tak kamyczków nie robiłem... więc chętnie to przerobie... :) jak już nie na kamyczkach.., to gdzie indziej... ok.. chwiowo kamyczki zostawiam... jeszcze do nich dojde... a na razie kawałek ogrodzenia... :) tak se eksperymentowałem z texturkami, bumpami, displacementami...itp... efekty poniżej... nie wiem co o tym wsumie myśleć... ....i texturki są czarnobiałe dlatego tak czarnobiało... ale to tylko na chwilę... :) no.. dzisiaj zrzut co prawda minimalny..., ale coś ostatnio czasu brak... :) pozdrawiam!
Napisano 8 Październik 200321 l Sorry, ale wydaje mi się, że trochę przesadziłeś z bumpkami na kamieniach. W moim odczuciu, delikatniejsze nierówności takie jak na początkowym obrazku prezentowały się lepiej, dziwnie wygląda ten fragment słupa, na którym nagle nie ma nierówności i w tym miejscu jest dziwnie metaliczny połysk. Ale za to metalowe słupki mi się podobają. Jeszcze co do słupów kamiennych. Albo one są np. ceglane i odpada z nich płatami tynk i ukazuje się w tym miejscach faktura cegły, albo są one z kamienia to wtedy spękania wyglądają inaczej. Tak czy inaczej nadal wiążę z twoją sceną duże nadzieje, że wyjdzie coś bardzo ładnego. Pracuj dalej i eksperymentuj, na pewno coś z tego wyjdzie. Pozdrowienia :):D:)
Napisano 8 Październik 200321 l Totalna przesada z tym noisem, ten słup wygląda teraz jak byś go pogiął bo był z papieru :)
Napisano 8 Październik 200321 l zdecydowanie lepiej by wygladalo gdybys w ten sposob zrobil odpadajacy tynk, ale musi byc widac cegly pod spodem (i zmniejsz displacement) ogolnie bardzo fajne :)
Napisano 5 Maj 200519 l Autor dobra lecąc dalej powracam do tego projektu samo ogrodzenie skończone tylko dalej coś mi się tu nie zgadza z materiałami...
Napisano 5 Maj 200519 l fajnie to wyglada ale kamien i prety wyglada u ciebie idnetyczine. Moze zmniejsz odbicie swiatla na kamieniu
Napisano 5 Maj 200519 l Autor a i mam pytanko jeszcze może to oczywiste ale jak się robi na tym forum żeby miniaturka załącznika pojawiła się obok tematu na forum? ...
Napisano 7 Maj 200519 l przede wszystkim specular na kamieniu jest za mocny i wartosc glossiness za duża poza tym przypomina klimaty z Painkillera (szczególnie pierwsza mapa - cmentarz)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto