KLICEK Napisano 15 Październik 2006 Napisano 15 Październik 2006 Hej no to ogien szkoda czasu na gadanie :) Temat bitwy : Stacja benzynowa , nie wazne jak to rozumiecie moze byc kosmiczna moze byc podziemna moze byc nawet z tylka ;D Limity : 4 k trisow na caly staf , kosze , gasnice i Bog sam jeden wie co jeszcze + 1024*1024(dowolnosc dzielenia) rzut jaki kolwiek, najlepiej izo Termin : 16.11.2006 definitywny koniec mysle ze miesiac czasu to wsam raz na takie cos :) Jak macie pytania watpliwosci pytajcie tutaj napewno ktos odpowie ;] Powodzenia :) ps. nie musicie wykozystywac wszystkich limitow ;]
ognisty Napisano 16 Październik 2006 Napisano 16 Październik 2006 no raczej ta.. a ja od siebie zapytam... txture terenu mozna zrobic na innej txturce juz poza limitem? bo to troche moze zezrec i utrudnic zycie :)
KLICEK Napisano 16 Październik 2006 Autor Napisano 16 Październik 2006 Tak normy speculary tak samo 1024x1024 Ognisty co do terenu Barton mowil zeby zrobic wszystko na jednej texturce zeby byl taki wymog, ale my od tego odstapimy ;) wiec mozesz oddzielnie tam podloze maznac, no chyba ze chcesz zrobic hardcor to mozesz na jednej ;D
bartonfink Napisano 16 Październik 2006 Napisano 16 Październik 2006 ognisty - zapewniam cie ze 1024 wystarczy na tekstury difuze, teren , lightmape i teksture blndingu Niema co sobie tak strasznie ulatwiac :) ale to tylko sugestia :) ledyr -> co do normali i speculara to masz tyle samo powierzchni ile wykorzyystasz na tekstury difuze (czyli kazdej difuze odpowiada normal i specular o tym samym rozmiarze)
ftorek Napisano 16 Październik 2006 Napisano 16 Październik 2006 barton ma racje - teren tez mozna na tej 1024 upakowac - tylko trzeba pokompinowac :) a to bardzo pomaga :) thnx klicor za odswierzenie watku :) thumbs up!! poapoa ps. czy ja moge proscic tylko o jedna rzecz - zeby wraz z uplywem deadline'a byl definityny koniec a nie jakies tam przeciagania itd... oo rajt?? pzoa
arcade Napisano 16 Październik 2006 Napisano 16 Październik 2006 ps. czy ja moge proscic tylko o jedna rzecz - zeby wraz z uplywem deadline'a byl definityny koniec a nie jakies tam przeciagania itd... oo rajt?? Zgadzam się z przedmówcą i nawet nalegam żeby tak właśnie było...
ledyr Napisano 16 Październik 2006 Napisano 16 Październik 2006 ja tez (a co, tez sobie posta nabije)
ofca Napisano 17 Październik 2006 Napisano 17 Październik 2006 dopuszczalny team 2 osobowy ? 1 model drugi text?
bartonfink Napisano 18 Październik 2006 Napisano 18 Październik 2006 ofca - mysle ze nie powinno sie tego dzielic z 2 powodow. 1.Model stacji jest na tyle prosty i przyjemny ze nie zajmie zbyt duzo czasu. 2. kazdy z was mial by 2 razy wiecej czasu w porownaniu do reszty zaznaczam ze jest to tylko moje zdanie przy ktorym nie mam zamiaru sie upieroac - w koncu to zabawa:) ps. nie warto zrobic cos samemu od poczatku do konca ? - szczegulnie ze nie jest to naprawde cos co wymagalo by podzialu pracy
KLICEK Napisano 18 Październik 2006 Autor Napisano 18 Październik 2006 jest bez minusow i plusow ;) mi nie przeszkadza to ze zrobicie to nawet w 10 sieciu ;) glownym zalozeniem bitwy jest zwiekszanie skilla i tak sie powinno do tego podchodzic jak ktos za ciebie bedzie robil texturki ... to wiadomo ;) ja nie mam nic przeciwko jak inni nie maja to spokojnie mozesz atakowac ;)
ftorek Napisano 19 Październik 2006 Napisano 19 Październik 2006 ofca - jak juz musisz z kims to dawaj - ale klicor dobrze moowi - tutaj chodzi o to zeby sie czegos nauczyc a nie zeby komus dorzucac roboty.... zacznij watek, zacznij modelowac - a poozniej sie zobaczy :) pzpoa
ofca Napisano 19 Październik 2006 Napisano 19 Październik 2006 we'll see...narazie zaczne moze cos dlubac (po robocie naszej fftorku wpierw) a potem pewnei tak zostanie... yo :* powodzenia
Bro Napisano 4 Listopad 2006 Napisano 4 Listopad 2006 Witam Dwa zdania z mojej strony - bo własnie doczytałem wasze wszystkiw wytyczne i czytam dalej ... "glownym zalozeniem bitwy jest zwiekszanie skilla" Bardzo mnie zastanowiło to swierdzenie bo... - wytyczne jake są ustalone w tej bitwie (chodzi mi o txt) napawde nie przyczynią się do zwiekszeniu skila - gdyż taki rozmiar txt na cały budynek + akcesoria + teren już nigdy nie bedzie w użyciu w żadnej grze - a robić jeden krok w przód i dwa w tył ?? - nie tędy droga Jeśli bitwy mają na celu naprawde wiekszyć umiejętności to nie bójcie się iść w przód i zwiekszyc ilosc poligowów oraz rozmiarów txt w nastepnych bitwach Pozdrawiam
arcade Napisano 4 Listopad 2006 Napisano 4 Listopad 2006 co do polycountu i rozmiarów map to się nie zgadzam - małe limity pozwalają na szybsze wykonanie modelu - w założeniach bitwa ma być w miarę prosta do skończenia i nie obciążająca czasowo - Klicek pisał że model w zasadzie jest przeznaczony do gry z izo (choć może być ostatecznie pokazany jak bądź) a takich limitów w grach RTS jeszcze nie ma i trochę jeszcze na nie poczekamy - Sensowne jest robienie nawet modeli po kilkaset tris + mapka 128 bo takie limity są teraz używane w Nintendo DS i PSP... Aha, no i moim zdaniem wyciąganie maximum z małych limitów to właśnie najlepiej się przyczynia do rozwijania skilla. ogólnie, gry to nie tylko Crysis. pozdrawiam
bartonfink Napisano 4 Listopad 2006 Napisano 4 Listopad 2006 Bro -> jak ustawisz widok izo to z tej tekstury mozna wyciagnac naprawde duzo. Mozesz lightmape i blend mape potraktowac dodatkowo bez liczenia do rozmiaru tekstury (oczywiscie jakies sensowne rozmiary) modele z duzym poly countem i duzym rozmiarem tekstur nie maja zbytnio sensu przy minibitwie - tak jak zauwazyl Ziomus. Najwazniejsze zeby jak najwieksza ilosc osub ukonczyla bitwe.
Bro Napisano 4 Listopad 2006 Napisano 4 Listopad 2006 - małe limity pozwalają na szybsze wykonanie modelu - w założeniach bitwa ma być w miarę prosta do skończenia i nie obciążająca czasowo Nie no spoko - skoro tak traktujecie bitwe to ok - ma byc łatwa i szybka - spoko - Sensowne jest robienie nawet modeli po kilkaset tris + mapka 128 bo takie limity są teraz używane w Nintendo DS i PSP... Tutaj faktycznie się z tobą zgodze - zapomniałem o PSP i nintendo Aha, no i moim zdaniem wyciąganie maximum z małych limitów to właśnie najlepiej się przyczynia do rozwijania skilla. ogólnie, gry to nie tylko Crysis. No i tutaj nie do końca masz racje - rozumiem że nauczysz sie modelowania prostych brył i tworzenia txt o małych wymiarach itd - ale moim zdaniem skila zyskujesz ćwicząc na skomplikowanych obiektach - nie tylko modelowanie ale też rozkładanie siatki i mapowanie - bo raczej każdy stworzy ci kilka ścian i to potexturuje Pozdrawiam
ledyr Napisano 4 Listopad 2006 Napisano 4 Listopad 2006 bo raczej każdy stworzy ci kilka ścian i to potexturuje nie każdy, ja mam z tym ciągle problemy :D a co do bitwy to to musiałby byc jeden obiekt bo nikomu nie bedzie sie chcialo robic enviromentu 15 000 tris itp a tak to jakąś postac na next geny albo cos... :rolleyes:
arcade Napisano 5 Listopad 2006 Napisano 5 Listopad 2006 No i tutaj nie do końca masz racje - rozumiem że nauczysz sie modelowania prostych brył i tworzenia txt o małych wymiarach itd - ale moim zdaniem skila zyskujesz ćwicząc na skomplikowanych obiektach - nie tylko modelowanie ale też rozkładanie siatki i mapowanie - bo raczej każdy stworzy ci kilka ścian i to potexturuje Hm, w sumie racja, mówimy o różnych rodzajach skila :) mi chodziło o to żeby umieć np. z bardzo małej tekstury dużo wyciągnąć, Tobie o detaliczny modeling. Tu się zgadzam Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się