Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej

 

no to ogien szkoda czasu na gadanie :)

 

Temat bitwy :

Stacja benzynowa , nie wazne jak to rozumiecie moze byc kosmiczna moze byc podziemna moze byc nawet z tylka ;D

 

Limity :

 

4 k trisow na caly staf , kosze , gasnice i Bog sam jeden wie co jeszcze + 1024*1024(dowolnosc dzielenia) rzut jaki kolwiek, najlepiej izo

 

Termin :

 

16.11.2006 definitywny koniec mysle ze miesiac czasu to wsam raz na takie cos :)

 

Jak macie pytania watpliwosci pytajcie tutaj napewno ktos odpowie ;]

 

Powodzenia :)

 

ps. nie musicie wykozystywac wszystkich limitow ;]

  • Odpowiedzi 21
  • Wyświetleń 3,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no raczej ta..

 

a ja od siebie zapytam... txture terenu mozna zrobic na innej txturce juz poza limitem? bo to troche moze zezrec i utrudnic zycie :)

Napisano
  • Autor

Tak normy speculary tak samo 1024x1024

 

Ognisty co do terenu Barton mowil zeby zrobic wszystko na jednej texturce zeby byl taki wymog, ale my od tego odstapimy ;) wiec mozesz oddzielnie tam podloze maznac, no chyba ze chcesz zrobic hardcor to mozesz na jednej ;D

Napisano

ognisty - zapewniam cie ze 1024 wystarczy na tekstury difuze, teren , lightmape i teksture blndingu

 

Niema co sobie tak strasznie ulatwiac :)

 

ale to tylko sugestia :)

 

ledyr -> co do normali i speculara to masz tyle samo powierzchni ile wykorzyystasz na tekstury difuze (czyli kazdej difuze odpowiada normal i specular o tym samym rozmiarze)

Napisano

barton ma racje - teren tez mozna na tej 1024 upakowac - tylko trzeba pokompinowac :) a to bardzo pomaga :)

 

thnx klicor za odswierzenie watku :) thumbs up!!

 

poapoa

 

ps. czy ja moge proscic tylko o jedna rzecz - zeby wraz z uplywem deadline'a byl definityny koniec a nie jakies tam przeciagania itd... oo rajt??

 

pzoa

Napisano
ps. czy ja moge proscic tylko o jedna rzecz - zeby wraz z uplywem deadline'a byl definityny koniec a nie jakies tam przeciagania itd... oo rajt??

 

Zgadzam się z przedmówcą i nawet nalegam żeby tak właśnie było...

Napisano

dopuszczalny team 2 osobowy ? 1 model drugi text?

Napisano

ofca - mysle ze nie powinno sie tego dzielic z 2 powodow.

 

1.Model stacji jest na tyle prosty i przyjemny ze nie zajmie zbyt duzo czasu.

2. kazdy z was mial by 2 razy wiecej czasu w porownaniu do reszty

 

zaznaczam ze jest to tylko moje zdanie przy ktorym nie mam zamiaru sie upieroac - w koncu to zabawa:)

 

ps. nie warto zrobic cos samemu od poczatku do konca ? - szczegulnie ze nie jest to naprawde cos co wymagalo by podzialu pracy

Napisano
  • Autor

jest bez minusow i plusow ;)

 

mi nie przeszkadza to ze zrobicie to nawet w 10 sieciu ;) glownym zalozeniem bitwy jest zwiekszanie skilla i tak sie powinno do tego podchodzic jak ktos za ciebie bedzie robil texturki ... to wiadomo ;)

 

ja nie mam nic przeciwko jak inni nie maja to spokojnie mozesz atakowac ;)

Napisano

ofca - jak juz musisz z kims to dawaj - ale klicor dobrze moowi - tutaj chodzi o to zeby sie czegos nauczyc a nie zeby komus dorzucac roboty....

 

zacznij watek, zacznij modelowac - a poozniej sie zobaczy :)

 

pzpoa

Napisano

we'll see...narazie zaczne moze cos dlubac (po robocie naszej fftorku wpierw) a potem pewnei tak zostanie... yo :* powodzenia

Napisano

Witam

Dwa zdania z mojej strony - bo własnie doczytałem wasze wszystkiw wytyczne i czytam dalej ... "glownym zalozeniem bitwy jest zwiekszanie skilla" Bardzo mnie zastanowiło to swierdzenie bo...

- wytyczne jake są ustalone w tej bitwie (chodzi mi o txt) napawde nie przyczynią się do zwiekszeniu skila - gdyż taki rozmiar txt na cały budynek + akcesoria + teren już nigdy nie bedzie w użyciu w żadnej grze - a robić jeden krok w przód i dwa w tył ?? - nie tędy droga

Jeśli bitwy mają na celu naprawde wiekszyć umiejętności to nie bójcie się iść w przód i zwiekszyc ilosc poligowów oraz rozmiarów txt w nastepnych bitwach

Pozdrawiam

Napisano

co do polycountu i rozmiarów map to się nie zgadzam

 

- małe limity pozwalają na szybsze wykonanie modelu - w założeniach bitwa ma być w miarę prosta do skończenia i nie obciążająca czasowo

- Klicek pisał że model w zasadzie jest przeznaczony do gry z izo (choć może być ostatecznie pokazany jak bądź) a takich limitów w grach RTS jeszcze nie ma i trochę jeszcze na nie poczekamy

- Sensowne jest robienie nawet modeli po kilkaset tris + mapka 128 bo takie limity są teraz używane w Nintendo DS i PSP...

 

Aha, no i moim zdaniem wyciąganie maximum z małych limitów to właśnie najlepiej się przyczynia do rozwijania skilla.

 

ogólnie, gry to nie tylko Crysis.

 

pozdrawiam

Napisano

Bro -> jak ustawisz widok izo to z tej tekstury mozna wyciagnac naprawde duzo. Mozesz lightmape i blend mape potraktowac dodatkowo bez liczenia do rozmiaru tekstury (oczywiscie jakies sensowne rozmiary)

modele z duzym poly countem i duzym rozmiarem tekstur nie maja zbytnio sensu przy minibitwie - tak jak zauwazyl Ziomus. Najwazniejsze zeby jak najwieksza ilosc osub ukonczyla bitwe.

Napisano

- małe limity pozwalają na szybsze wykonanie modelu - w założeniach bitwa ma być w miarę prosta do skończenia i nie obciążająca czasowo

 

Nie no spoko - skoro tak traktujecie bitwe to ok - ma byc łatwa i szybka - spoko

 

- Sensowne jest robienie nawet modeli po kilkaset tris + mapka 128 bo takie limity są teraz używane w Nintendo DS i PSP...

Tutaj faktycznie się z tobą zgodze - zapomniałem o PSP i nintendo

 

Aha, no i moim zdaniem wyciąganie maximum z małych limitów to właśnie najlepiej się przyczynia do rozwijania skilla.

ogólnie, gry to nie tylko Crysis.

 

No i tutaj nie do końca masz racje - rozumiem że nauczysz sie modelowania prostych brył i tworzenia txt o małych wymiarach itd - ale moim zdaniem skila zyskujesz ćwicząc na skomplikowanych obiektach - nie tylko modelowanie ale też rozkładanie siatki i mapowanie - bo raczej każdy stworzy ci kilka ścian i to potexturuje

 

Pozdrawiam

Napisano
bo raczej każdy stworzy ci kilka ścian i to potexturuje

nie każdy, ja mam z tym ciągle problemy :D

 

a co do bitwy to to musiałby byc jeden obiekt bo nikomu nie bedzie sie chcialo robic enviromentu 15 000 tris itp a tak to jakąś postac na next geny albo cos... :rolleyes:

Napisano

No i tutaj nie do końca masz racje - rozumiem że nauczysz sie modelowania prostych brył i tworzenia txt o małych wymiarach itd - ale moim zdaniem skila zyskujesz ćwicząc na skomplikowanych obiektach - nie tylko modelowanie ale też rozkładanie siatki i mapowanie - bo raczej każdy stworzy ci kilka ścian i to potexturuje

 

Hm, w sumie racja, mówimy o różnych rodzajach skila :) mi chodziło o to żeby umieć np. z bardzo małej tekstury dużo wyciągnąć, Tobie o detaliczny modeling.

 

Tu się zgadzam

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności