Napisano 15 Październik 200618 l Hej no to ogien szkoda czasu na gadanie :) Temat bitwy : Stacja benzynowa , nie wazne jak to rozumiecie moze byc kosmiczna moze byc podziemna moze byc nawet z tylka ;D Limity : 4 k trisow na caly staf , kosze , gasnice i Bog sam jeden wie co jeszcze + 1024*1024(dowolnosc dzielenia) rzut jaki kolwiek, najlepiej izo Termin : 16.11.2006 definitywny koniec mysle ze miesiac czasu to wsam raz na takie cos :) Jak macie pytania watpliwosci pytajcie tutaj napewno ktos odpowie ;] Powodzenia :) ps. nie musicie wykozystywac wszystkich limitow ;]
Napisano 16 Październik 200618 l no raczej ta.. a ja od siebie zapytam... txture terenu mozna zrobic na innej txturce juz poza limitem? bo to troche moze zezrec i utrudnic zycie :)
Napisano 16 Październik 200618 l Autor Tak normy speculary tak samo 1024x1024 Ognisty co do terenu Barton mowil zeby zrobic wszystko na jednej texturce zeby byl taki wymog, ale my od tego odstapimy ;) wiec mozesz oddzielnie tam podloze maznac, no chyba ze chcesz zrobic hardcor to mozesz na jednej ;D
Napisano 16 Październik 200618 l ognisty - zapewniam cie ze 1024 wystarczy na tekstury difuze, teren , lightmape i teksture blndingu Niema co sobie tak strasznie ulatwiac :) ale to tylko sugestia :) ledyr -> co do normali i speculara to masz tyle samo powierzchni ile wykorzyystasz na tekstury difuze (czyli kazdej difuze odpowiada normal i specular o tym samym rozmiarze)
Napisano 16 Październik 200618 l barton ma racje - teren tez mozna na tej 1024 upakowac - tylko trzeba pokompinowac :) a to bardzo pomaga :) thnx klicor za odswierzenie watku :) thumbs up!! poapoa ps. czy ja moge proscic tylko o jedna rzecz - zeby wraz z uplywem deadline'a byl definityny koniec a nie jakies tam przeciagania itd... oo rajt?? pzoa
Napisano 16 Październik 200618 l ps. czy ja moge proscic tylko o jedna rzecz - zeby wraz z uplywem deadline'a byl definityny koniec a nie jakies tam przeciagania itd... oo rajt?? Zgadzam się z przedmówcą i nawet nalegam żeby tak właśnie było...
Napisano 18 Październik 200618 l ofca - mysle ze nie powinno sie tego dzielic z 2 powodow. 1.Model stacji jest na tyle prosty i przyjemny ze nie zajmie zbyt duzo czasu. 2. kazdy z was mial by 2 razy wiecej czasu w porownaniu do reszty zaznaczam ze jest to tylko moje zdanie przy ktorym nie mam zamiaru sie upieroac - w koncu to zabawa:) ps. nie warto zrobic cos samemu od poczatku do konca ? - szczegulnie ze nie jest to naprawde cos co wymagalo by podzialu pracy
Napisano 18 Październik 200618 l Autor jest bez minusow i plusow ;) mi nie przeszkadza to ze zrobicie to nawet w 10 sieciu ;) glownym zalozeniem bitwy jest zwiekszanie skilla i tak sie powinno do tego podchodzic jak ktos za ciebie bedzie robil texturki ... to wiadomo ;) ja nie mam nic przeciwko jak inni nie maja to spokojnie mozesz atakowac ;)
Napisano 19 Październik 200618 l ofca - jak juz musisz z kims to dawaj - ale klicor dobrze moowi - tutaj chodzi o to zeby sie czegos nauczyc a nie zeby komus dorzucac roboty.... zacznij watek, zacznij modelowac - a poozniej sie zobaczy :) pzpoa
Napisano 19 Październik 200618 l we'll see...narazie zaczne moze cos dlubac (po robocie naszej fftorku wpierw) a potem pewnei tak zostanie... yo :* powodzenia
Napisano 4 Listopad 200618 l Witam Dwa zdania z mojej strony - bo własnie doczytałem wasze wszystkiw wytyczne i czytam dalej ... "glownym zalozeniem bitwy jest zwiekszanie skilla" Bardzo mnie zastanowiło to swierdzenie bo... - wytyczne jake są ustalone w tej bitwie (chodzi mi o txt) napawde nie przyczynią się do zwiekszeniu skila - gdyż taki rozmiar txt na cały budynek + akcesoria + teren już nigdy nie bedzie w użyciu w żadnej grze - a robić jeden krok w przód i dwa w tył ?? - nie tędy droga Jeśli bitwy mają na celu naprawde wiekszyć umiejętności to nie bójcie się iść w przód i zwiekszyc ilosc poligowów oraz rozmiarów txt w nastepnych bitwach Pozdrawiam
Napisano 4 Listopad 200618 l co do polycountu i rozmiarów map to się nie zgadzam - małe limity pozwalają na szybsze wykonanie modelu - w założeniach bitwa ma być w miarę prosta do skończenia i nie obciążająca czasowo - Klicek pisał że model w zasadzie jest przeznaczony do gry z izo (choć może być ostatecznie pokazany jak bądź) a takich limitów w grach RTS jeszcze nie ma i trochę jeszcze na nie poczekamy - Sensowne jest robienie nawet modeli po kilkaset tris + mapka 128 bo takie limity są teraz używane w Nintendo DS i PSP... Aha, no i moim zdaniem wyciąganie maximum z małych limitów to właśnie najlepiej się przyczynia do rozwijania skilla. ogólnie, gry to nie tylko Crysis. pozdrawiam
Napisano 4 Listopad 200618 l Bro -> jak ustawisz widok izo to z tej tekstury mozna wyciagnac naprawde duzo. Mozesz lightmape i blend mape potraktowac dodatkowo bez liczenia do rozmiaru tekstury (oczywiscie jakies sensowne rozmiary) modele z duzym poly countem i duzym rozmiarem tekstur nie maja zbytnio sensu przy minibitwie - tak jak zauwazyl Ziomus. Najwazniejsze zeby jak najwieksza ilosc osub ukonczyla bitwe.
Napisano 4 Listopad 200618 l - małe limity pozwalają na szybsze wykonanie modelu - w założeniach bitwa ma być w miarę prosta do skończenia i nie obciążająca czasowo Nie no spoko - skoro tak traktujecie bitwe to ok - ma byc łatwa i szybka - spoko - Sensowne jest robienie nawet modeli po kilkaset tris + mapka 128 bo takie limity są teraz używane w Nintendo DS i PSP... Tutaj faktycznie się z tobą zgodze - zapomniałem o PSP i nintendo Aha, no i moim zdaniem wyciąganie maximum z małych limitów to właśnie najlepiej się przyczynia do rozwijania skilla. ogólnie, gry to nie tylko Crysis. No i tutaj nie do końca masz racje - rozumiem że nauczysz sie modelowania prostych brył i tworzenia txt o małych wymiarach itd - ale moim zdaniem skila zyskujesz ćwicząc na skomplikowanych obiektach - nie tylko modelowanie ale też rozkładanie siatki i mapowanie - bo raczej każdy stworzy ci kilka ścian i to potexturuje Pozdrawiam
Napisano 4 Listopad 200618 l bo raczej każdy stworzy ci kilka ścian i to potexturuje nie każdy, ja mam z tym ciągle problemy :D a co do bitwy to to musiałby byc jeden obiekt bo nikomu nie bedzie sie chcialo robic enviromentu 15 000 tris itp a tak to jakąś postac na next geny albo cos... :rolleyes:
Napisano 5 Listopad 200618 l No i tutaj nie do końca masz racje - rozumiem że nauczysz sie modelowania prostych brył i tworzenia txt o małych wymiarach itd - ale moim zdaniem skila zyskujesz ćwicząc na skomplikowanych obiektach - nie tylko modelowanie ale też rozkładanie siatki i mapowanie - bo raczej każdy stworzy ci kilka ścian i to potexturuje Hm, w sumie racja, mówimy o różnych rodzajach skila :) mi chodziło o to żeby umieć np. z bardzo małej tekstury dużo wyciągnąć, Tobie o detaliczny modeling. Tu się zgadzam Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto