Jump to content

Objekt 3D: Sztylet


Godzil

Recommended Posts

Witajcie, zamieszczam pewien mój baaardzo sskromny projekt i prosze o pomoc! jestem poczatkujący jak widać, zaczałem zabawe mental'em i nie moge uzyskać efekt ładnego szkła z dobrym odbiciem, potrzebuje takowe szkło na ostrze mojego sztylecika. Druga sprawa to ten specular na środku sceny, na podłodze... nie potrafie się go pozbyć mimo ze materiał podlogi nie ma wysokich ustawień cieniowania...

 

Prosze o recenzje i ewentualną pomoc.

 

Pozdrawiam

 

A oto plik:

knifewt3.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

No zrobiłem ściany i sufit ale mam problemy z ładnym modelem też - a za każdymr azem jak coś tu daje to dostaje góra 2 posty i tyle... nikt nie chce mi pomagać to jak sie mam nauczyć ;( pzreczytałem już tyle tutoriale że szok ;(

Link to comment
Share on other sites

Godzil dozyć enviroment na to szkło.... sugeruje zacząć od jakiegoś prostego gradientu typu z jednej strone ucięty z drugiej gładki... może to coś pomóc. No i zmiń kadr. Postaraj sie dodać ciekawie światło.. bo teraz troche tak ciemno i szaro.

Pozdro

Link to comment
Share on other sites

Martom, dodawałem Envow i NIC to nie zmieniało :| ale co powiecie na takie rozwiązanie?

 

knifenk3.th.jpg

 

pogrzebałem troche w ustawieniach materiału i takie cos uzyskałem... Co do światła to oczywiśćie e do zmiany jeszcze, jakiegos projectora może dam i tło zrobie ale narazie... work in progress ;)

 

Wiec jak wyszło?

 

P.S. Tweety, dzięki za takową propozycję, do konca sceny jeszcze dużo wiec pewnie wyślę jak będe potrzebowal helpa - pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy