Napisano 29 Październik 200618 l Autor Zrobilem nowa pozycje Pana Trupka - wydaje mi sie ze jest lepsza niz poprzednia. jakie jest wasze zdanie ? PS. DODAJE KONCEPT - TAKI JAKI MAM W PLANACH :)
Napisano 29 Październik 200618 l wygląda o niebo lepiej ale nie strzela sie tak z łuku :| :) trzyma ten łuk jak kałacha a łuki przystawiało sie bardziej do oczu i CHYBA za słabo naciąga cięciwe - te 2 rzeczy nie nadają dynamiki a wręcz ją kradną ;) Jest jeszcze jedna zrecz... albo ten szkielet jest Legolasem i strzela 3ma strzałami na sekunde albo masz błeda :p Znaczy się gośc ma strzałe w oku a szkielet stoi ze strzałą w łapach... Zrób go w takim razie może z podniesionym lekko łukiem (po strzale z luku sie go podnosi) i oczywiśćie bez strzały? To tylko moja propozycja - pozdrawiam i życze powodzenai dalej
Napisano 29 Październik 200618 l Autor Godzil - sluszna uwaga :) Co do tej "dynamiki" - to jest szkielet i on ma niebyc dynamiczny - ma byc sztuczny wrecz :) ale postaram sie to jeszcze poprawic. Pytanko co do konceptu - moze ma ktos jakies uwagi ? Akcje umiejscowie w a)jaskini b)lochach c)nie mam pojecia :P tak sie bawilem texturka panerza i takie cos wymodzilem :) i zastanawiam sie czy isc dalej tym torem czy moze zaczac calkowicie od innej strony texturke ? Mi osobiscie sie podoba - jedynie przydalo by sie dopracowac te "szramy"
Napisano 29 Październik 200618 l Z racji że jestm konserwatystą [dziś to się nistety źle kojaży] i maniakiem D&D to opowiem się za lochami. Koncept bym zmienił. W tym co pokazałeś pomijana jest postać rycerza. Ja bym to pokazał trochę zza pleców trupka, tak by rycerz był widoczny w całej okazałości. Pozdrawiam
Napisano 29 Październik 200618 l Autor wiem BLADE ze ci sie nie podoba zbroja ale taka zostanie i kropka :)
Napisano 29 Październik 200618 l Ja bym tego trupola na jakims mrocznym miejscu umescil tak jakby skraw polany noca i tyle pelono dziwnie czerwono sie swiecących oczu z lasu,przelatujące wysoko nietoperze,napewno bym wysoką trawe tez zrobil, no i w scenie takiego pacholka do ktorego trupol strzal z luku oddaje, iten pachoł miałby jeszcze pochodnie pierwsza strzala ktora go ugodzila powalila go a pochodnia zaczela by pikowac w powietrzu:) Nom to chyba tyle pewnie duzo mam bledow frazowych mniejsza z tym wkoncu sie polskiego nie ucze tylko Angielskiego bo mieszkam w Londynie;] Pozdro Zibi i bierz sie ostro za pracę wybier lochy albo tą mroczną polankę:P
Napisano 29 Październik 200618 l 1. Takli Łuk sie wygina....a nie sama cienciwa sie wyciaga!!!cięciwa musi byc zawsze naprezona a nie tak ajk u ciebie !! 2. ten sztylecik to do czego?Befsztyka?? bo troche malutki!! 3. żebra mi sie nei podobają!!
Napisano 29 Październik 200618 l Autor Nie bawilem sie lukiem wiec nieweim jak sie on wygina -ale to zaden problem poprawic ;* Sztylet jest bo dawali w promocji do miecza :D A zeberka sa takie nijakie bo to tylko prowizostka ;]
Napisano 30 Październik 200618 l HAHAAH W PROMOCJI!!! Zabijają mnie czasem Twoje posty :P:P:P:P To fantasy, bajka jakby, zostaw taki sztylet ;) Ale fakt - łuk sie wygina. Co do tekstury to ja bym nie robił tak szram tylko BUMPem np. a LOGO zrobił też teksturą a nie wycinał... Co do miejsca to Polana by była najlepsza ale... grałes w gothic'a? Tam było miejsce że szkielety wystepowały na kawałku polany ale przy jakby kamiennym kręgu... może wiec w te stronę? I taka myśli mi sie nasunęła... a może ki9lka szkieletów i kilku rycerzy? >:) ACHAAA i to wycięcie na zbroji nie jest czasem logiem ORKÓW z Dawn Of War? >:) Nie kojarzy mi sie ze szkieletami na pewno ;)
Napisano 30 Październik 200618 l Autor W Gothika gralem ale daaaawno i bardzo malo. Szramy i logo to displacement. To "logo" znalazlem szukajac ladnej "dloni Sarumana" z Wladcy - a ze to sie nawinelo to sprobowalem :) Mysle czy nie dodac jeszcze jednego szklieleta ktory biegnie z mieczem i tarcza - dzis pokombinuje. Nie mam jednak zbyt wiele czasu, 14 listopada ide do woja i chcialbym skonczyc prace.
Napisano 30 Październik 200618 l Hhaha do woja idzie ja tam nie musze:P bo z kraju ucieklem heeh A co do tej polany to ten krag pasuje tylko go tak gdzies w rogu najlepiej bedzie umiescic, wokol tego kregu zrob jakis nekromantow czy kultystow to bedzie niezle wygladac. a w gothica gralem tylko w 1 czesc calkiem mi sie podobal ale nie mam czasu by grac w crpg gry.
Napisano 30 Październik 200618 l ja myślałem zęby cała scena była jakby W krągu, żeby ludziki biegały i sie chowały za filarami i wogóle...
Napisano 30 Październik 200618 l Autor az takich zdolnosci + czas to niemam :) PYTANKO - ma ktos pomysl na material rekawic, pasow i butow ? za cholere mi nic dobrego nie wychodzi :(
Napisano 30 Październik 200618 l Wpisz stringi i gacie dla kobiet o szczuplej sylwetce w google. sorry za krotki post:P
Napisano 31 Październik 200618 l Autor brudem itp to ja sie zajme w postprodukcji :) Specjalnie dla Badyla - wersja brudna i plesniejaca ;) - to tylko pare min w ps wiec sie niesmiac :) mazalem na slepo sobie :)
Napisano 31 Październik 200618 l brudna wersja lepsza :P ale fajnie wychodzi... Tylko rękawice sa jakieś za puste, zrób im szwy czy paseczki jakieś dla smaczku ;) Do reszty sie nie czepiam - fajnie wychodzi (naucz mnie robić na SPLAINach ;( )
Napisano 31 Październik 200618 l Autor heh faktycznie strzala sie zrobila w srodku :D ale jak to niewiem - chyba podczas wyginania luku jakos sie tak zrobilo dziewnie :) SIE POPRAWI sie samo :P
Napisano 1 Listopad 200618 l Autor Odswierzam :) A wiec narazie sterylnie prosto i bez balaganu - ale spokojnie - narazie to tylko sciany :) Taki klimacik mi sie zrodzil w glowie - teraz zajmne sie tym pomieszczeniem odpowiednio - lancuchy, jakies smieci, skrzynie itp :) prawdopodobne ze w kanale znajdzie sie jakas lodka. Bardzo mozliwe ze z mojego konceptu wyjdzie nici i powstanie nowa scenka
Napisano 2 Listopad 200618 l szczerze to bym zrobił nową ale tylko dlatgo ze kanałów i lochów mam "po tąd'. Las, polana, kanion, nawet jaskinia... ale czemu ciągle te lochy! xD I chyba kiepsko nałożona tekstura na łuk nad kratą...
Napisano 2 Listopad 200618 l w Morrowindzie i w oblivionie sa podobne kanaly... Jak uda sie Ci stworzyc podobny klimat, to bedzie extra. Pozdrawiam!
Napisano 2 Listopad 200618 l Autor Godzil - dla mnie lochow nigdy dosc :) Nigdy ich nie robilem i zawsze musi byc ten pierwszy raz. Jesli zrobie kiedys kolejna scenke fantasy to na pewno bedzie w takich klimatach jakie lubisz :) A co do kolejnego updata - Postanowilem nie ruszac jeszcze tych scian zabardzo (dodalem jedynie wieszkego bumpa i displecemnt. Podloga jest do wymiany - luki dostana nowa texture - krawedzie scian chce powytargac aby nie byly takie proste :P Pobawilem sie oswietleniem i nawet podoba mi sie tak jak jest tylko - JAK ZROBIC LADNY OGIEN ? Bo ja albo nie umiem albo ten maxowy jest do kitu :} (max8) moze ktos cos doradzic ? os. chcialem dodac ze sufit jest ok - ma ladnego bumpa i dis jednak jakos sie plaski przy tym swiele wydaje :) - a po prawej w kanale dodam takie ciemno niebieskie/fioletowe swiatlo delikatne :)
Napisano 2 Listopad 200618 l no LEKKO za jasno... A płomień zrób JPGiem jakimś! W quak'u znalazłem kiedyś jpgów kilka z któych animowałem plomień. Mapy ścian ladniejsze ale łączenie ściany i sufitu/podłogi jakoś za proste... nie zapomnij i jakimś bajzlu w stylu deski czy kamienie...
Napisano 2 Listopad 200618 l Autor Dorobilem taki klatki ktore beda wisiec nad woda - bede tam zamykal niegrzeczne dzieci ktore daja brzydkie komenty na tym forum :*
Napisano 2 Listopad 200618 l Brzydkie są:P zrób je bardziej je rozciagnij i zmniejsz prety na bokach, bo tak wogóle małe te klatki sa;}
Napisano 2 Listopad 200618 l takie klatki nie muszą być duże chyba;p ale mi tez sie ne podobają... jedna max 2 by starczyły bo sie robi bajzelek ;) Mam prośbe, mozesz mi pokazać DISPLACE'a ścian? Bo mam problem z robieniem fajnych DIS'ów i bym chciał podpatrzeć :P
Napisano 3 Listopad 200618 l Autor Godzil - moglbys wlaczyc PM :) Tu link do textury bumpa i dispa scianly po lewej http://img205.imageshack.us/img205/9938/22bumpgq5.jpg
Napisano 3 Listopad 200618 l Kurde mam włączone :O No nic cos sie spsuć musiało... w każdym razie dzięki za dispa... we'll be in touch :P
Napisano 3 Listopad 200618 l Autor A wiec dopadlo mnie jednak :( - totalny brak weny i pomyslu jak zapenilnic scene :( Moze ktos mi podsunie jakies pomysly ? Tak z nudow porobilem swieczki - mysle czy moze nie zrobic jakis oltarz na srodku bo pusto tu bedzie jak cholera :( Druga sprawa - Render Bez Gi wyglada jakos ciekawiej - jak wlacze GI to mimo malych wartosci (200) to jasno w tej scenie jak w dzien :( Mental Ray jakos ciezko to robi...ale przy nim zostane :)
Napisano 3 Listopad 200618 l porozrzucaj ajkies kosci, czaszki. Moze jakas rozawlona beczka... Wszystko moze byc... Ołtarz jak dla mnie to juz przeginka. :) Pozdrawiam!
Napisano 3 Listopad 200618 l porozrzucaj ajkies kosci, czaszki. Moze jakas rozawlona beczka... Wszystko moze byc... Ołtarz jak dla mnie to juz przeginka. :) Pozdrawiam! Popieram :) pozdro
Napisano 3 Listopad 200618 l ładne światełka ,woda [której niestety nie widać:P] ,ołtarzyk wypas.. dziwne cienie pod tymi pochodniami[bardzo ostre ] sufit mi sie nie podoba ale to tak subiektywnie:P
Napisano 3 Listopad 200618 l Żadnych ołatarzyków! niech forma nie pzrerasta treści... jak kolega napsiał, i ja już kiedyś wcześniej, smieci, beczki itp... Dodaj kratke ściekową, jakieś rury może? przewrócone szafy czy łódke... nie wiem! MYŚL :P
Napisano 4 Listopad 200618 l Autor a wiec zeby nie bylo ze spie - to podlubalem tam troszeczke, A wiec tak: delikatnie pobawilem sie renderkiem z nudow w ps :) - Ujecie zostanie chyba takie albo ulegnie NIEZNACZNEJ zmianie - pozyjemy zobaczymy. - Model klatki jak mi starczy checi i nie zapomne - do poprawy - ogien - postaram sie cos wymyslic. a jak nie to recznie go jakos poprawie - w sumie to poprawek jescze sporo mnie czeka. Ale powoli do przodu. mam jeszcze tylko 10 dni :( Teraz biore sie za cienie bo wygladaja koszmarnie ;) I tu takie pytanko - za cholere nie moge zrobic Soft Sadow :( Ustawilem w renderze zeby byly. daje dla omni Area Shadow i niebardzo wiem co poustawiac alby wyszly ladne miekkie...moze ktos cos podpowie ?
Napisano 5 Listopad 200618 l Jeśli używasz zwykłego maxowego rendera to kiedy dla omnie dajesz typ "Area Shadow" to pojawia sie zakładka z taką wlasnie nazwą. tam masz opcje "Shadow Integrity" i "Shadow Quality". Tymi opcjami sie baw - a dokładniej je zwiększaj, ja to robie troszke intuicyjnie aż mi wyjdzie coś co chce. Te opcje niżej mogą Ci pomóc też ;) Ja tak uzyskiwalem miękke cienie... pozdrawiam! P.S. Prosze zerknijcie na ten link http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=32262 bo potrzebuje pomocy a mało osób mi odpisuje tam :'(
Napisano 5 Listopad 200618 l Autor Zapraszam i jeszcze raz dziekuje za pomoc ;) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=459084#post459084
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto