Skocz do zawartości

bledy przy tworzeniu animacji ? ;]


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
no tak ale w biped niema kosci uszu palcy osobno:/

 

chętnie bym ci pomógł, ale...

o co chodzi!?

 

EDIT

Chyba już rozumiem. Możesz używac bones-ów, chociaż lepiej opanować CATa albo właśnie CS, z tym że CS nie nadaje sie do wszystich modeli, jak już sam zauważyłeś. Rig zależy od tego jaką animację chcesz zrobić. Proponuję dodać barki, bo przy najprostrzym ruchu ręki wychodzą błedy. Ogólnie zrób tak, poruszaj troche potworkiem i jak zobaczysz , że są błędy to dadaj kilka kości więcej.

 

Pozdro

 

PS fajny model

Napisano

lumpy dzieki wlasnie tego szukalem gdzie moge znalezc rozne czesci kosci tak jak wspomniales barki ?;] nie moge tego znalezc w 3ds max,a chcialbym juz w nim sie nauczyc niz w kilku programach ;] chociaz wiem ze animacja jest dosc trudna :/

Napisano

Widzisz.. kości można używać bardzo wszechstronnie.. można budować z nich elementy szkieletu, można używać do deformacji mięśni, można do animacji twarzy itp. Jeśli chcesz bark to wstawiasz kość tak, aby znajdowała się we właściwym miejscu i podpinasz pod model... riggowanie nie jest najłatwiejszą z dziedzin, ale bez przesady.. takie podstawy myślę, że szybko da się opanować. Pamiętaj też, że każdy obiekt może zostać użyty jako kość w maxie. Wszystko, co podepniesz pod modyfikator Skin będzie traktowane jako kość. Jeśli dodać do tego matematyczne ekspresje w stylu jak coś tam się obróci, to coś tam się powiększy itp. to możliwości są naprawdę ogromne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności