Napisano 21 Październik 200618 l Witam poraz pierwszy :) Chciałbym Wam pokazać mój pierwszy "interior" (i jednocześnie moją pierwszą jaką zamieszczam na max3d.pl). Zapytacie "a po co?" ponieważ chciałbym by ktoś rzucił na to fachowym okiem, podpowiedział co jest źle itd. :) Przy okazji, jeśli ktoś wie prosił bym o podpowiedz jak stowrzuc w 3dmaxie efekt unoszącego sie kurzu. Bo niewątpliwie w tym renderze to by sie przydało. pozdrawiam. I prosze o wyrozumiałość. ps: wiem ze dużo pracy mnie czeka itd - nie musicie mi tego mówić :D ps2: ach i początkowo insporowałem się tą http://www.deviantart.com/deviation/10686622/?&q=The+Room&qh=boost%3Apopular+age_sigma%3A24h+age_scale%3A5 pracą. ale w małym stopniu. :) Edit: (Po przeczytaniu zasad) Uzyłem V-ray do renderu, bez poprawek PhotoShop`em
Napisano 21 Październik 200618 l ładnie, nie miałem takich początków :) efekt unoszącego się kurzu możesz zrobić za pomocą cząsteczek, a na podłoge przydałby się bump chociaż taki sam jak masz teksturke podłogi. Jakieś pytania - zaprawszam na gg :)
Napisano 21 Październik 200618 l Cerebrate: zmień nzwę wątku na zgodną z regulaminem i zapoznaj się z nim.
Napisano 21 Październik 200618 l sam bym zyczyl sobie takich poczatkow, serio! poprawilbym jedynie ta podloge - daj troche wiekszy tiling, ustaw lepszy sampling materialu, no i popraw bump, a reszta wyszla fajowo :) a kurz, no to rzeczywiscie najlepsze beda particle, powodzenia! pozdrawiam
Napisano 21 Październik 200618 l hejka. jak na poczatek to naprawder nieźle. Jakiego renderera uzywasz ?? Jeżeli chodzi o efekt kurzu to mysle ze najłatwiej bedzie w photoShopie (i najszybciej) PoZdRo!!!
Napisano 21 Październik 200618 l Bardzo przyjemna pracka. Co do kurzu, to mozesz też pobawic się w volumeristic light noisem, daj Turbulecne (o ile sie nie myle) i nie przesadz z iloscia tego noise, powinno wyglądać jakby swiatło troche tracilo na sile przechodząc przez kurz. pozdrawiam mirach
Napisano 21 Październik 200618 l Początek fajny ,dobry pomysł i światło [nie widać błędów hehe] a co do tego kurzu w powietrzu to możesz też spróbować światło rzucające mgłe. bodajże enviroment effects->volume fog..ale nie jestem jakimś specem:P pozdro
Napisano 21 Październik 200618 l Autor :) dzięki wielkie ze mnie nie zniszczyliście. Mam skaze po przygodach na digart.pl... koszmar. A tu :* całuski Tweety. :( niestety nie moge znaleźć regulaminu. Jeszcze troche sie gubie w organizacyjnych sprawach i architekturze strony. edit: juz znalazłem
Napisano 21 Październik 200618 l na początek nie jest źle, tylko podłoga do poprawy i światło jakieś takie mało logiczne (czemu łuk jest jasny od strony która jest odwrócona od światła?)
Napisano 21 Październik 200618 l Autor gdy by nie to światełko które oswietla tą kolumne wszystko bylo by strasznie ciemne:) ale masz racje światło jest od czapki :)
Napisano 21 Październik 200618 l w takim razie więcej blasku od strony okna (jakiś area light w oknie i GI), a od tej strony przyciemnić (przez to ściany równoległe do kierunku światła byłyby jaśniejsze od ścian odwróconych od światła)
Napisano 21 Październik 200618 l Imho najlepszy do kurzu są pluginy atmosferyczne tj afterburn albo pyrocluster. Na twoje potrzeby powinien wystarczyć jednak dust devil - jest dużo prostszy, a oferuje więcej możliwości niż zwykły volume light. No i jest darmowy - tu masz linka http://tinyurl.com/y28nka
Napisano 21 Październik 200618 l Zgodze sie z Ania i innymi, popraw podloge. Do volumeric light mozesz dac lekki noise, bo albo jestem juz slepy na starosc albo nie ma noisa. Ogolem nie zle jak na poczatek, ja zaczynalem duzo gorzej. Powodzenia i wytrwania...
Napisano 22 Październik 200618 l Autor /ten post był opowiedzią na posta kogoś tam który zniknoł :/ / Wielkie dzięki :) Myśle ze ludzie tak zareagowali bo w opisie napisałem ze jestem świerze mięsko :) moze nie chcieli by mi sodówa uderzyła do głowy