Skocz do zawartości

material editor ? co jest nie tak :/


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam dzis zobaczylem ze niemam w material editor opcji takich jak

DGS Material (physics_pen)

Direct 9 Shaders

Glas Physics_pen

mental ray i pare innych czym to jest spowodowane? :/

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

sorry ale nie kapuje mozesz jasniej? ;]

Wszedlem tylko w material editor i wybralem incompatybiled i wtedy zobaczylem ze sa tez inne materialy ktorych nie moge uzywac :/

wiec co musze zrobic zeby moc je uzywac?

PS:nic wiecej nie zrobilem ,nie ladowalem nic na default render mozesz to jasniej wytlumaczyc? z gory thx;]

edit:

oops sorry za problem juz zalapalem o co chodzi a mozesz napisac czy w jakis innych przypadkach tez tak trzeba zmieniac?;/

Napisano

Zeby moc uzywac materialów Mentala, musisz najpierw wlaczyc ten render bo tylko ON je obsluguje a scan nie ( to samo z Vrayem , bo kazdy render ma swoje materialy itd itp ).

Tzn idz do zakladki Render > Common i na samym dole w ostatniej rolce zamiast Scanline wybierz Mantal ray. Wtedy materialy pod mentala beda dzialaly.

(Jesli o to Ci chodzilo...)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności