Napisano 24 Październik 200618 l Witam dzis zobaczylem ze niemam w material editor opcji takich jak DGS Material (physics_pen) Direct 9 Shaders Glas Physics_pen mental ray i pare innych czym to jest spowodowane? :/
Napisano 24 Październik 200618 l Autor sorry ale nie kapuje mozesz jasniej? ;] Wszedlem tylko w material editor i wybralem incompatybiled i wtedy zobaczylem ze sa tez inne materialy ktorych nie moge uzywac :/ wiec co musze zrobic zeby moc je uzywac? PS:nic wiecej nie zrobilem ,nie ladowalem nic na default render mozesz to jasniej wytlumaczyc? z gory thx;] edit: oops sorry za problem juz zalapalem o co chodzi a mozesz napisac czy w jakis innych przypadkach tez tak trzeba zmieniac?;/
Napisano 24 Październik 200618 l Zeby moc uzywac materialów Mentala, musisz najpierw wlaczyc ten render bo tylko ON je obsluguje a scan nie ( to samo z Vrayem , bo kazdy render ma swoje materialy itd itp ). Tzn idz do zakladki Render > Common i na samym dole w ostatniej rolce zamiast Scanline wybierz Mantal ray. Wtedy materialy pod mentala beda dzialaly. (Jesli o to Ci chodzilo...)
Napisano 24 Październik 200618 l Autor tak oto juz doszedlem do tego , ;] ale wielkie dzieki za pomoc ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto