Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam dzis zobaczylem ze niemam w material editor opcji takich jak

DGS Material (physics_pen)

Direct 9 Shaders

Glas Physics_pen

mental ray i pare innych czym to jest spowodowane? :/

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 880
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

sorry ale nie kapuje mozesz jasniej? ;]

Wszedlem tylko w material editor i wybralem incompatybiled i wtedy zobaczylem ze sa tez inne materialy ktorych nie moge uzywac :/

wiec co musze zrobic zeby moc je uzywac?

PS:nic wiecej nie zrobilem ,nie ladowalem nic na default render mozesz to jasniej wytlumaczyc? z gory thx;]

edit:

oops sorry za problem juz zalapalem o co chodzi a mozesz napisac czy w jakis innych przypadkach tez tak trzeba zmieniac?;/

Napisano

Zeby moc uzywac materialów Mentala, musisz najpierw wlaczyc ten render bo tylko ON je obsluguje a scan nie ( to samo z Vrayem , bo kazdy render ma swoje materialy itd itp ).

Tzn idz do zakladki Render > Common i na samym dole w ostatniej rolce zamiast Scanline wybierz Mantal ray. Wtedy materialy pod mentala beda dzialaly.

(Jesli o to Ci chodzilo...)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności