Napisano 27 Październik 200618 l Witam, Podczas tworzenia pewnej sceny natknąłem się na pewien problem. Chodzi mianowicie o odbicie światła. Chcę uzyskać taki efekt, by światło przed i po odbiciu od np. lustra miało pewien kolor [żeby było taką mgiełką]. Udaje mi się to zrobić jedynie częściowo. Światło jest widoczne, ale tylko do momentu gdy nie padnie na daną powierzchnię. Prosiłbym zatem o radę jak ten problem rozwiązać. Korzystam oczywiście z V-Raya [wersja około 1.46 ;)]
Napisano 27 Październik 200618 l Moze sprobuj volum light. Tu masz tutka ( jesli o to Ci chodzilo): http://www.evermotion.org/index.php?unfold_exclusive=64&unfold=exclusive
Napisano 27 Październik 200618 l Bez zaawansowanego renderera w stylu mentala, gdzie możesz śledzić fotony w dowolny sposób to raczej się nie uda. Vray jest fajny ale prosty jak sikanie.
Napisano 28 Październik 200618 l Autor A zatem jeśli się nie da w VRay'u to jaki byłby najlepszy do tego celu? Prosiłbym też ew. o jakiś tutek lub wytłumaczenie po krótce jak działa :)
Napisano 29 Październik 200618 l Najlepszy byłby mental Ray. Wytłumaczyć po krótce się nie da, bo to troszke skomplikowana zabawa z shaderami, przestrzeniami które "przyjmują" iluminacje fotonów i innym badziewiem którego zrozumienie troche zajmuje. Musisz poszukać tutoriali do mentala - szczególnie o fotonach i transmacie o ile dobrze pamiętam.
Napisano 29 Październik 200618 l Autor A przegladales tego tutka wyzej ktorego zapodalem?... Tak, tak... przeglądałem, jednak znajdowało się w nim tylko to co już wiedziałem ;) Czyli jak uzyskać mgiełkę do momentu w którym światło pada na powierzchnię... Widać będę musiał się pobawić w mentala :)
Napisano 29 Październik 200618 l Rozumiem. No to chyba nie zrozumialem do konca co bylo Twoim zamiarem Pozdrawiam :-)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto