Napisano 30 Październik 200618 l Witam, Robie animacje i zastanwiam sie czy w 3ds max jest opcja która pozwala na to by np przez 100 klatek obiekt był widoczny a np w 101 zeby zniknął prosiłbym o pomoz jak najszybsza bardzo jest mi to potrzebne
Napisano 30 Październik 200618 l Jest parametr visibility dostępny w track view - można go przełączyć z 1 na 0 w odpowiedniej klatce.
Napisano 30 Październik 200618 l jest kilkka sposobow, ale najlatwiej to chyba ustawic w jednej klatce apacity na 100 a w kolejnej na 0
Napisano 30 Październik 200618 l w edytorze materialow, jak nadasz material to potem mozesz sterować jego przezroczystoscia;)
Napisano 30 Październik 200618 l pomysł Hynola jest imo lepszy, testowałem go kiedyś w animacji w której części silnika pojawiały sie po kolei. kliknij na obiekcie prawym, wybierz properties i tam jest (chyba) visibility.
Napisano 30 Październik 200618 l Autor Juz znalazłem w helpie do 3ds-ka gdzie to jes i faktycznie działa very good
Napisano 30 Październik 200618 l jest kilkka sposobow, ale najlatwiej to chyba ustawic w jednej klatce apacity na 100 a w kolejnej na 0 Mimo wszystko uważam że mój sposób jest nieco lepszy. Ma mianowicie tą zalete że: A) Sterowanie z poziomu obiektu a nie materiału (obiekty mogą mieć niezależne opacity czy to z bitmapy czy z koloru) B) Obiekt z visibility na 0 nie jest widziany przez renderer. Unika się niepotrzebnego filtrowania przezroczystości i przyspiesza rendering.
Napisano 30 Październik 200618 l Zgodze sie z Hynolem, poza tym obiekt który ma zniknac moze miec wiecej materialów, i trzebaby we wszystkich zmianiac parametr przezroczystosci, a tak w properties idzie na caly obiekt. Pozdrawiam.
Napisano 30 Październik 200618 l ja nie napisalem ze moj sposob jest najlepszy, to tylko alternatywa dla znudzonego uzytkownika 3dsa;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto