Skocz do zawartości

Animowane tekstury - jak lepiej?


Max Schreck

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Ogólnie jest przyjęta dla OpenGL i DirectX zasada potęgi 2 chociaż można z powodzeniem napisać kawałek kodu i używać teksturek np 99x771 i też będzie działać. Co do animacji to hmm..... to przedstawia pewien problem przynajmniej jak dla mnie to dość duża tekstura która miała by być animowana (powtarzana sekwencyjnie), obciążało by to za bardzo engine rozumiem tekstura 100x100 zrobić pętlę wywołań to ok ale hmm ....... nie wiem najlepiej zrobić taką testową teksturę i sprawdzić jak to wygląda w praniu no i żeby to nie były bmp bo zeżresz mase ramcu jak źle to rozwiążesz i czort wie co jeszcze ale czekam na rezultaty :)

 

Pozdrawiam

Cozmo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności