Napisano 6 Listopad 200618 l Hej News moze nienowy ;) silo 2.0, swietnie pokazuje mozliwosci ktore daje PELNE polaczenie poly modelingu + sculptu genialne. Modeluje jeden z uzytkownikow Wingsa3d, testujacy mozliwosci silo, polecam swietny filmik Jak bylo to przepraszam http://www.subdivisionmodeling.com/forums/showpost.php?p=17473&postcount=25
Napisano 6 Listopad 200618 l Autor Master masz racje jak zawsze zreszta, ale jest kilka momentow gdzie ladnie pokazal jak sie przelacza miedzy sculptem a poly... i dzieki temu mozna sobie łatwo uswiadomic ze mozna modeliki w zaciszu swojego domu trzaskac o wiele lepsze niz on pokazal na tym timelapsie ;]
Napisano 6 Listopad 200618 l taki prawie mudbox + modeler :P choć ten model średnio wyszedł :)może betka silo jeszcze nie pozwala na duże zagęszczenie siaty, wyrzeźbić jakis kształt później topology brushem(jak go troche poprawią ) narysować topologie i to bez przerzucania sie z programu na program :P może sie przydać :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto