Napisano 7 Listopad 200618 l szukałem ale nie mogłem znaleźć na 100 % gdzieś jest :) widzę jak wszyscy modelują np. samochody maja mało poly a po zaaplikowaniu jakiegoś efektu/renderu wychodzą im ładne modele :) jak tu kolega Gordy http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=30378&page=4] wytłumaczcie mi proszę co to jest i jak to zastosować za pomoc thx.
Napisano 7 Listopad 200618 l moze chodzi ci o wygladzanie? jesli uzywasz maxa to Meshsmooth/turbosmooth. chyba o to ci chodzi. poczytaj w helpie Edit: Hhehe:] ma sie ten refleks;)
Napisano 7 Listopad 200618 l jeśli używasz 3ds maxa to nałóż na obiekt modyfikator meshsmooth, a potem pobaw się wartością iterations. Odpowiada za gładkość obiektu :) @edit Matti, chyba 10 sek szybciej byłeś :)
Napisano 7 Listopad 200618 l Oj tam, niezapominać o starym jak świat smooth i smooth groupach:D też sięo nich wiedza przydaje do turbo/mesh smootha
Napisano 8 Listopad 200618 l Autor Gordy to moze napiszesz jakie to warunki trzeba spelnic :) A i maxa uzywam :)
Napisano 15 Listopad 200618 l Warunki :P. Zacznij od podstaw polymodelingu tam poznasz te warunki i jak dzialaja nurmsy. Tu masz linka i zacznij od tutorials/introduction http://www.onnovanbraam.com/