Skocz do zawartości

3ds i wielowatkowosc... bajka czy ja czegos nie wiem ??


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

hmm... testuje wlasnie nowego kompa na dual corze... 6300 przy renderze tylko jeden rdzen jest urzywany?!?! albo ja zle to odczytuje :] w kazdym razie przynajmniej inne aplikacje faktycznie daja bez zacianani sie z drugiego rdzenia...

 

sprawa jest taka ze wykozystuje wtedy polowe procka... i teraz kwestia czy 3ds moze wykozystywac oba rdzenie czy nie ??

 

czy to ze wykozystuje tylko jeden to kwestia ustawienia 3ds, windolsa xp32, czy wogole wielowatkowosc w 3ds to wielosciemnianie?

 

34041958549ef74am.jpg

 

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=34041958549ef74a

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

U mnie Scanline renderuje obydwoma rdzeniami (podobnie jak Mental i Vray - buckety fajnie się gonią wtedy:D). Zauważyłem natomiast, że niektóre procesy, poza renderingiem, nie korzystają z obydwóch rdzeni, np. reactor.

Napisano

pikSar... no wierz bez sztreszowe wyhowanie....

 

no vray tez smiga dwoma okienkami :] a co do scanline to nadal jest jedna linia :/... arevulopapo... ustawiales cos ??

 

mental przy przeliczniu modelu tez urzywa tylko jednego rdzenia... tylko sam render ciagnie na dwoch :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności