Masha Napisano 10 Listopad 2006 Napisano 10 Listopad 2006 Wiem jak za pomocą plugina "TEXTPORTER" poradzić sobie ze zrobieniem tekstur za pomocą Photoshopa w max7, ale jak to wygląda w max 8? Gdzieś czytałam, że w tej wersji jest inaczej, niestety nigdzie nie udało mi się znaleźć konkretnej informacji. Jakby mi to mógł ktoś wytłumaczyć, albo podać jakiegoś linka to będę bardzo, bardzo wdzięczna. :)
Vorek Napisano 10 Listopad 2006 Napisano 10 Listopad 2006 w oknie edycji modyfikatora "unwrap UVW" z menu tools wybierz opcję "render UVW template" działa identycznie jak texporter, tylko szybciej i wygodniej :) Pozdrawiam
mirach Napisano 10 Listopad 2006 Napisano 10 Listopad 2006 Użycie texportera w Max 8 niczym nie różni sie od starszych wersji. W 8 dodali troche więcej narzędzi do zabawy UVW, ale nie wpływa to na działanie texportera. Edit do Vorka: max bez pluginów? To nienaturalne !! :D pozdrawiam Mirach
streaker Napisano 10 Listopad 2006 Napisano 10 Listopad 2006 Edit do Vorka: max bez pluginów? To nienaturalne !! :D Prawie, sam mam teraz tylko vray'a wrzuconego i jakoś żyje :)
Vorek Napisano 10 Listopad 2006 Napisano 10 Listopad 2006 Edit do Vorka: max bez pluginów? To nienaturalne !! :D reactor, simcloth, hair&fur, mental ray, długo by jeszcze wymianiać. Max bez pluginów to zjawisko coraz bardziej naturalne :)
maczadza Napisano 10 Listopad 2006 Napisano 10 Listopad 2006 Jeżeli chcesz już używać jakiegoś plugina do tworzenia tekstur to proponuję ci Cebas’owego Ghostpainter’a Informacje dotyczące tego plugina znajdziesz tu: http://www.cebas.com/products/products.php?UD=10-7888-33-788&PID=5
Masha Napisano 10 Listopad 2006 Autor Napisano 10 Listopad 2006 Wielkie dzięki! :) Nie sądziłam, że to takie proste...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się