Napisano 10 Listopad 200618 l Wiem jak za pomocą plugina "TEXTPORTER" poradzić sobie ze zrobieniem tekstur za pomocą Photoshopa w max7, ale jak to wygląda w max 8? Gdzieś czytałam, że w tej wersji jest inaczej, niestety nigdzie nie udało mi się znaleźć konkretnej informacji. Jakby mi to mógł ktoś wytłumaczyć, albo podać jakiegoś linka to będę bardzo, bardzo wdzięczna. :)
Napisano 10 Listopad 200618 l w oknie edycji modyfikatora "unwrap UVW" z menu tools wybierz opcję "render UVW template" działa identycznie jak texporter, tylko szybciej i wygodniej :) Pozdrawiam
Napisano 10 Listopad 200618 l Użycie texportera w Max 8 niczym nie różni sie od starszych wersji. W 8 dodali troche więcej narzędzi do zabawy UVW, ale nie wpływa to na działanie texportera. Edit do Vorka: max bez pluginów? To nienaturalne !! :D pozdrawiam Mirach
Napisano 10 Listopad 200618 l Edit do Vorka: max bez pluginów? To nienaturalne !! :D Prawie, sam mam teraz tylko vray'a wrzuconego i jakoś żyje :)
Napisano 10 Listopad 200618 l Edit do Vorka: max bez pluginów? To nienaturalne !! :D reactor, simcloth, hair&fur, mental ray, długo by jeszcze wymianiać. Max bez pluginów to zjawisko coraz bardziej naturalne :)
Napisano 10 Listopad 200618 l Jeżeli chcesz już używać jakiegoś plugina do tworzenia tekstur to proponuję ci Cebas’owego Ghostpainter’a Informacje dotyczące tego plugina znajdziesz tu: http://www.cebas.com/products/products.php?UD=10-7888-33-788&PID=5
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto