P4VV37 Napisano 11 Listopad 2006 Share Napisano 11 Listopad 2006 Postanowiłem poćwiczyć vray sun i przetestować nopwego vraya na przykładzie jakiejś prostej scenki. Zrobiłem przejście podziemne, takie jakie czasem stosuje się pod drogami. Jak narazie wygląda to tak: Jeszcze nioe wszystko ma materiały. p.s. czy jest jakieś narzędzie które losowo obróci wybrane obiekty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość George82 Napisano 11 Listopad 2006 Share Napisano 11 Listopad 2006 jak na gdanskiej zaspie...;] A co do pracki, to malo w niej vreja widac, scanline'm tez tak sie da..;] pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 11 Listopad 2006 Share Napisano 11 Listopad 2006 1. Pusto 2. Słabe textury (to chyba są standardowe materiały z wrzuconą mapą do diffuse, czy sie myle ? ) 3. Jakiś dziwnie postrzępiony cień np. na dole ci wyszedł Pytanie: oczywiście, że jest : MaxScript, np.: for i in selection do ( i.rotation.x_rotation=random 0 90 ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
P4VV37 Napisano 11 Listopad 2006 Autor Share Napisano 11 Listopad 2006 Materiały to vray mtl wiem że render nie jest najlepszy, starałem się oświetlić wszystko vray sunem, którego za dobrze nie znam. Nie wiem z kąd taki cień, ale na pewno coś z ustawieniami lampy. p.s. dzięki za skrypt zaraz go wypróbuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 11 Listopad 2006 Share Napisano 11 Listopad 2006 popełniasz podstawowy błąd : nigdy nie próbuj oświetlić całej sceny jednym światłem, jeśli wydzisz, że trzeba dodać kolejne to sie nie wachaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
P4VV37 Napisano 11 Listopad 2006 Autor Share Napisano 11 Listopad 2006 Światło jest jedno bo narazie oświetlenie jest dokładnie takie jak z tutoriala chvetiego. Na ścianach jest displace z włączonym use object mtl. Teraz wstawie na wszystkie obiekty "czysty" vray mtl. i postaram się podrasować oświetlenie. 1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
..:: WIKTOR ::.. Napisano 11 Listopad 2006 Share Napisano 11 Listopad 2006 No te nasze przejscia podziemne to sa ciekawe... :) Plytki na podlodze ulozyles w sposob wlasciwy :> I wogole zapowiada sie gitek :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
P4VV37 Napisano 11 Listopad 2006 Autor Share Napisano 11 Listopad 2006 Troche pobawiłem się w "color corection" ale oświetlenie nadal jakieś nie takie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaro16 Napisano 11 Listopad 2006 Share Napisano 11 Listopad 2006 Ładnie,pomysł bardzo fajny tylko: -daj wiecej detali -daj lepszy aa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
P4VV37 Napisano 15 Listopad 2006 Autor Share Napisano 15 Listopad 2006 Niedużo udało mi się zrobić. Zmieniłem nieco oświetlenie i pobawiłem się ustawieniem kamery oraz vray dirtmap. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VoNd Napisano 15 Listopad 2006 Share Napisano 15 Listopad 2006 jak moglbym skomentowac z technicznego punktu widzenia, to proporcje Ci polecialy. Schody: 2H + S = 60 do 65cm. Taki akademicki wzor, ale pomocny dla poczatkujacych. Wtedy barierka nie bedzie wysokosci dwoch schodkow. a z renderem walcz, walcz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
P4VV37 Napisano 15 Listopad 2006 Autor Share Napisano 15 Listopad 2006 Nie bardzo rozumiem ten wzór Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VoNd Napisano 16 Listopad 2006 Share Napisano 16 Listopad 2006 H to zwykle w geometrii wysokosc, S to zwykle szerokosc, w tym przypadku glebokosc schodka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
P4VV37 Napisano 17 Listopad 2006 Autor Share Napisano 17 Listopad 2006 Schody poprawiłem, trochę pobawiłem się texturą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thorgal Napisano 17 Listopad 2006 Share Napisano 17 Listopad 2006 troche za bardzo spikselowana tekstora murow, sprobuj dorwac lepsza teksturke jak dla mnie to zdecydowanie za bardzo nierowne sa te kafle podlogowe, fajnie wyszly butelki po piwku(albo ptysiu).. tyle ze sa troche za bardzo rozciagniete Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
P4VV37 Napisano 17 Listopad 2006 Autor Share Napisano 17 Listopad 2006 Zdjąłem narazie graffiti i zmieniłem texturę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
P4VV37 Napisano 19 Listopad 2006 Autor Share Napisano 19 Listopad 2006 nowe graffiti i kilka liści. Zmieniłem światło, ale chyba trochę za ciemno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
P4VV37 Napisano 30 Listopad 2006 Autor Share Napisano 30 Listopad 2006 Wracam do sceny, ostatnio miałem trochę mało czasu. Nie wiem czy lepsza noc czy dzień, niewdługo wrzyce coś na podłogę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
..:: WIKTOR ::.. Napisano 30 Listopad 2006 Share Napisano 30 Listopad 2006 a z jakiego swiatla i renderera korzystasz?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
P4VV37 Napisano 30 Listopad 2006 Autor Share Napisano 30 Listopad 2006 Vray sun & v-ray Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
..:: WIKTOR ::.. Napisano 30 Listopad 2006 Share Napisano 30 Listopad 2006 Zrob lepiej w dzien bo noca sie duzo szczegolow skryje niechcacy ;) Co do odwietlenia to b.ladnie :) Tez sie teraz bawie tym swiatelkiem i jest wporzasiu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hax0r Napisano 10 Grudzień 2006 Share Napisano 10 Grudzień 2006 Wymodelowałeś ładnie ale texturki są jakies nie takie :] Inspiracja nowym przejściem podziemnym w Mińsku ehhehe :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się