Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Postanowiłem poćwiczyć vray sun i przetestować nopwego vraya na przykładzie jakiejś prostej scenki. Zrobiłem przejście podziemne, takie jakie czasem stosuje się pod drogami. Jak narazie wygląda to tak:

jjpd7.jpg

Jeszcze nioe wszystko ma materiały.

p.s. czy jest jakieś narzędzie które losowo obróci wybrane obiekty?

  • Odpowiedzi 21
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jak na gdanskiej zaspie...;]

 

A co do pracki, to malo w niej vreja widac, scanline'm tez tak sie da..;]

 

pozdrawiam!

Napisano

1. Pusto

2. Słabe textury (to chyba są standardowe materiały z wrzuconą mapą do diffuse, czy sie myle ? )

3. Jakiś dziwnie postrzępiony cień np. na dole ci wyszedł

 

Pytanie: oczywiście, że jest : MaxScript, np.:

for i in selection do
(
i.rotation.x_rotation=random 0 90
)

Napisano
  • Autor

Materiały to vray mtl

wiem że render nie jest najlepszy, starałem się oświetlić wszystko vray sunem, którego za dobrze nie znam. Nie wiem z kąd taki cień, ale na pewno coś z ustawieniami lampy.

p.s. dzięki za skrypt zaraz go wypróbuje.

Napisano

popełniasz podstawowy błąd : nigdy nie próbuj oświetlić całej sceny jednym światłem, jeśli wydzisz, że trzeba dodać kolejne to sie nie wachaj

Napisano
  • Autor

Światło jest jedno bo narazie oświetlenie jest dokładnie takie jak z tutoriala chvetiego. Na ścianach jest displace z włączonym use object mtl. Teraz wstawie na wszystkie obiekty "czysty" vray mtl. i postaram się podrasować oświetlenie.

1)

jjss9.jpg

Napisano
  • Autor

Troche pobawiłem się w "color corection" ale oświetlenie nadal jakieś nie takie.

jjof3.jpg

Napisano
  • Autor

jjtc4.jpg

Niedużo udało mi się zrobić. Zmieniłem nieco oświetlenie i pobawiłem się ustawieniem kamery oraz vray dirtmap.

Napisano

jak moglbym skomentowac z technicznego punktu widzenia, to proporcje Ci polecialy.

 

Schody: 2H + S = 60 do 65cm. Taki akademicki wzor, ale pomocny dla poczatkujacych. Wtedy barierka nie bedzie wysokosci dwoch schodkow.

 

a z renderem walcz, walcz :)

Napisano

H to zwykle w geometrii wysokosc, S to zwykle szerokosc, w tym przypadku glebokosc schodka.

Napisano

troche za bardzo spikselowana tekstora murow, sprobuj dorwac lepsza teksturke

jak dla mnie to zdecydowanie za bardzo nierowne sa te kafle podlogowe,

 

fajnie wyszly butelki po piwku(albo ptysiu).. tyle ze sa troche za bardzo rozciagniete

Napisano
  • Autor

nowe graffiti i kilka liści. Zmieniłem światło, ale chyba trochę za ciemno.

jjpc7.jpg

Napisano
  • Autor

Wracam do sceny, ostatnio miałem trochę mało czasu.

lampaog4.jpg

jjne8.jpg

 

 

Nie wiem czy lepsza noc czy dzień, niewdługo wrzyce coś na podłogę.

Napisano

Zrob lepiej w dzien bo noca sie duzo szczegolow skryje niechcacy ;) Co do odwietlenia to b.ladnie :) Tez sie teraz bawie tym swiatelkiem i jest wporzasiu :)

Napisano

Wymodelowałeś ładnie ale texturki są jakies nie takie :] Inspiracja nowym przejściem podziemnym w Mińsku ehhehe :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności