Napisano 11 Listopad 200618 l Postanowiłem poćwiczyć vray sun i przetestować nopwego vraya na przykładzie jakiejś prostej scenki. Zrobiłem przejście podziemne, takie jakie czasem stosuje się pod drogami. Jak narazie wygląda to tak: Jeszcze nioe wszystko ma materiały. p.s. czy jest jakieś narzędzie które losowo obróci wybrane obiekty?
Napisano 11 Listopad 200618 l jak na gdanskiej zaspie...;] A co do pracki, to malo w niej vreja widac, scanline'm tez tak sie da..;] pozdrawiam!
Napisano 11 Listopad 200618 l 1. Pusto 2. Słabe textury (to chyba są standardowe materiały z wrzuconą mapą do diffuse, czy sie myle ? ) 3. Jakiś dziwnie postrzępiony cień np. na dole ci wyszedł Pytanie: oczywiście, że jest : MaxScript, np.: for i in selection do ( i.rotation.x_rotation=random 0 90 )
Napisano 11 Listopad 200618 l Autor Materiały to vray mtl wiem że render nie jest najlepszy, starałem się oświetlić wszystko vray sunem, którego za dobrze nie znam. Nie wiem z kąd taki cień, ale na pewno coś z ustawieniami lampy. p.s. dzięki za skrypt zaraz go wypróbuje.
Napisano 11 Listopad 200618 l popełniasz podstawowy błąd : nigdy nie próbuj oświetlić całej sceny jednym światłem, jeśli wydzisz, że trzeba dodać kolejne to sie nie wachaj
Napisano 11 Listopad 200618 l Autor Światło jest jedno bo narazie oświetlenie jest dokładnie takie jak z tutoriala chvetiego. Na ścianach jest displace z włączonym use object mtl. Teraz wstawie na wszystkie obiekty "czysty" vray mtl. i postaram się podrasować oświetlenie. 1)
Napisano 11 Listopad 200618 l No te nasze przejscia podziemne to sa ciekawe... :) Plytki na podlodze ulozyles w sposob wlasciwy :> I wogole zapowiada sie gitek :)
Napisano 11 Listopad 200618 l Autor Troche pobawiłem się w "color corection" ale oświetlenie nadal jakieś nie takie.
Napisano 15 Listopad 200618 l Autor Niedużo udało mi się zrobić. Zmieniłem nieco oświetlenie i pobawiłem się ustawieniem kamery oraz vray dirtmap.
Napisano 15 Listopad 200618 l jak moglbym skomentowac z technicznego punktu widzenia, to proporcje Ci polecialy. Schody: 2H + S = 60 do 65cm. Taki akademicki wzor, ale pomocny dla poczatkujacych. Wtedy barierka nie bedzie wysokosci dwoch schodkow. a z renderem walcz, walcz :)
Napisano 16 Listopad 200618 l H to zwykle w geometrii wysokosc, S to zwykle szerokosc, w tym przypadku glebokosc schodka.
Napisano 17 Listopad 200618 l troche za bardzo spikselowana tekstora murow, sprobuj dorwac lepsza teksturke jak dla mnie to zdecydowanie za bardzo nierowne sa te kafle podlogowe, fajnie wyszly butelki po piwku(albo ptysiu).. tyle ze sa troche za bardzo rozciagniete
Napisano 19 Listopad 200618 l Autor nowe graffiti i kilka liści. Zmieniłem światło, ale chyba trochę za ciemno.
Napisano 30 Listopad 200618 l Autor Wracam do sceny, ostatnio miałem trochę mało czasu. Nie wiem czy lepsza noc czy dzień, niewdługo wrzyce coś na podłogę.
Napisano 30 Listopad 200618 l Zrob lepiej w dzien bo noca sie duzo szczegolow skryje niechcacy ;) Co do odwietlenia to b.ladnie :) Tez sie teraz bawie tym swiatelkiem i jest wporzasiu :)
Napisano 10 Grudzień 200618 l Wymodelowałeś ładnie ale texturki są jakies nie takie :] Inspiracja nowym przejściem podziemnym w Mińsku ehhehe :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto