Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Mam pewną scenkę testową z kawałkiem plane ( podstawa ) i kulką z materiałem podobnym do chromu, do tego mapa HDRI oraz 2 światła VRayLight... i tu się pojawia mój problem. Po wyrenderowaniu kula ładnie odbija mapę HDRI, rzuca cienie itp. jednak jak ją zmusić by nie odbijała samego kształtu światła VRayLight ( biały prostokąt )? Włączenie invisible bardzo ładnie działa kiedy patrzymy bezpośrednio na światło ( po zaznaczeniu tej opcji źródło światła ginie ), nie działa jednak jeśli chodzi o odbicia w materiałach... tasowałem kilkoma opcjami z "Object Properties" i "V-Ray Properties", kombinowałem z ustawieniami renderowania jednak cały czas bez skutku. Poniżej wklejam linka do obrazka z wyżej opisanym problemem.

 

http://www.utrac.one.pl/kulki3.jpg

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano
to dziwne. mi odbicia znikają gdy invisible jest włączone :) który vray? 1.47.12? :D

 

Wersja 1.50R3.

 

Invisible nie działa na speculary. Trzeba wyłączyć Specular w Vray Light.

 

Dzięki za pomoc, teraz oczywiście jest w porządku.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności