PiSz Napisano 14 Listopad 2006 Napisano 14 Listopad 2006 Witam Mam pewną scenkę testową z kawałkiem plane ( podstawa ) i kulką z materiałem podobnym do chromu, do tego mapa HDRI oraz 2 światła VRayLight... i tu się pojawia mój problem. Po wyrenderowaniu kula ładnie odbija mapę HDRI, rzuca cienie itp. jednak jak ją zmusić by nie odbijała samego kształtu światła VRayLight ( biały prostokąt )? Włączenie invisible bardzo ładnie działa kiedy patrzymy bezpośrednio na światło ( po zaznaczeniu tej opcji źródło światła ginie ), nie działa jednak jeśli chodzi o odbicia w materiałach... tasowałem kilkoma opcjami z "Object Properties" i "V-Ray Properties", kombinowałem z ustawieniami renderowania jednak cały czas bez skutku. Poniżej wklejam linka do obrazka z wyżej opisanym problemem. http://www.utrac.one.pl/kulki3.jpg
polka dot Napisano 15 Listopad 2006 Napisano 15 Listopad 2006 to dziwne. mi odbicia znikają gdy invisible jest włączone :) który vray? 1.47.12? :D
Hynol Napisano 15 Listopad 2006 Napisano 15 Listopad 2006 Invisible nie działa na speculary. Trzeba wyłączyć Specular w Vray Light. 1
PiSz Napisano 15 Listopad 2006 Autor Napisano 15 Listopad 2006 to dziwne. mi odbicia znikają gdy invisible jest włączone :) który vray? 1.47.12? :D Wersja 1.50R3. Invisible nie działa na speculary. Trzeba wyłączyć Specular w Vray Light. Dzięki za pomoc, teraz oczywiście jest w porządku. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się