Napisano 14 Listopad 200618 l Witam Mam pewną scenkę testową z kawałkiem plane ( podstawa ) i kulką z materiałem podobnym do chromu, do tego mapa HDRI oraz 2 światła VRayLight... i tu się pojawia mój problem. Po wyrenderowaniu kula ładnie odbija mapę HDRI, rzuca cienie itp. jednak jak ją zmusić by nie odbijała samego kształtu światła VRayLight ( biały prostokąt )? Włączenie invisible bardzo ładnie działa kiedy patrzymy bezpośrednio na światło ( po zaznaczeniu tej opcji źródło światła ginie ), nie działa jednak jeśli chodzi o odbicia w materiałach... tasowałem kilkoma opcjami z "Object Properties" i "V-Ray Properties", kombinowałem z ustawieniami renderowania jednak cały czas bez skutku. Poniżej wklejam linka do obrazka z wyżej opisanym problemem. http://www.utrac.one.pl/kulki3.jpg
Napisano 15 Listopad 200618 l to dziwne. mi odbicia znikają gdy invisible jest włączone :) który vray? 1.47.12? :D
Napisano 15 Listopad 200618 l Invisible nie działa na speculary. Trzeba wyłączyć Specular w Vray Light.
Napisano 15 Listopad 200618 l Autor to dziwne. mi odbicia znikają gdy invisible jest włączone :) który vray? 1.47.12? :D Wersja 1.50R3. Invisible nie działa na speculary. Trzeba wyłączyć Specular w Vray Light. Dzięki za pomoc, teraz oczywiście jest w porządku. Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto