Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Mam pewną scenkę testową z kawałkiem plane ( podstawa ) i kulką z materiałem podobnym do chromu, do tego mapa HDRI oraz 2 światła VRayLight... i tu się pojawia mój problem. Po wyrenderowaniu kula ładnie odbija mapę HDRI, rzuca cienie itp. jednak jak ją zmusić by nie odbijała samego kształtu światła VRayLight ( biały prostokąt )? Włączenie invisible bardzo ładnie działa kiedy patrzymy bezpośrednio na światło ( po zaznaczeniu tej opcji źródło światła ginie ), nie działa jednak jeśli chodzi o odbicia w materiałach... tasowałem kilkoma opcjami z "Object Properties" i "V-Ray Properties", kombinowałem z ustawieniami renderowania jednak cały czas bez skutku. Poniżej wklejam linka do obrazka z wyżej opisanym problemem.

 

http://www.utrac.one.pl/kulki3.jpg

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 891
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Invisible nie działa na speculary. Trzeba wyłączyć Specular w Vray Light.

Napisano
  • Autor
to dziwne. mi odbicia znikają gdy invisible jest włączone :) który vray? 1.47.12? :D

 

Wersja 1.50R3.

 

Invisible nie działa na speculary. Trzeba wyłączyć Specular w Vray Light.

 

Dzięki za pomoc, teraz oczywiście jest w porządku.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności