Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wlasnie przegladnalem ponad 10 stron tematow, ale nie widze tego typu rzeczy.

chodzi o modeling zaslony, firanki, jw.

probowalem ze splajnow i conwersji do mesha, ale nic nie widac, w meshu... ani w poly.

jaies sugestie?

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

co znaczy "nic nie widać" ? Jak firany mają swobodnie wisieć, prosto to wystarczy zrobić falę splajnem na widoku z góry, potem extrude i ew. shell. a jak ma być podpięta czy jakieś szczególne efekty to warto pobawić się simclothem.

Napisano

Leleń, dzieki, ale nie o to mi chodzi :/

Siwy, jesli chodzi o konwersje do poly/mesh - nie widac tej krzywej -splajna nie wiem, wlasnie dlaczego, jesli chodzi o wertexy, to sa, ale nia ma krzywej... a wertexow sie nie da extrudowac :/

nic to

pozdro

 

edit, maja swobodnie wisiec, najprostsza z mozliwych opcji

Napisano

Metod jest wiele:

1.Mozna wlasnie tak jak pisze siwy.Nie chodzi tutaj o opcje extrude z menu edit poly/mesh, ale o modyfikator extrude.

2.Mozna tez uzyc nurbsów. Tworzysz krzywą nurbs, kopiujesz ja, łączysz te 2 krzywe za pomocą "u loft surface". Przlaczając sie na edycje pukntów ma sie kontrole nad krztałtem firanki.

3.Mozna rownież za pomoca spline'ów , lecz w nieco inny sposob niz w 1 przypadku. Tworzysz spline'a, kopiujesz go, laczysz oba spline'y, nadajesz modyfikator crossSection a nastepnie modyfikator surface.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności