Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 23
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Po 1: zmień nazwę wątku, zanim jakiś Mod się zczai :) Np na: Pojazd 3D: Nissan 350z. W każdym razie musi być "Pojazd 3D:" w nazwie wątku.

Po 2: podwozie powinieneś robić. Chyba, że chcesz, żeby światło prześwitywało przez szyby i było widoczne pod samochodem (czyli w miejscu, gdzie normalnie jest cień ;))

Po 3: tutka lampy znajdziesz tu: www.danielbuck.net/index.php?page=headlight_tut/headlighttut

Mnie się bardzo przydał.

Po 4: albo mnie się zdaje, albo dach masz krzywy :|

 

Pracuj dalej. Mimo wszystko zapowiada się dość dobrze :)

 

Peace

Napisano

dziwaczna ta siatka i krzywa i w dotatku kolejne 350z

 

nazwe wątku zmień przez edycje pierwszego postu i w opcjach zaawansowanych to jest

Napisano

zrobiłem ten tył nnie wiem czy jest lepszy, sami oceńcie czy siatka jest lepsza

http://img392.imageshack.us/my.php?image=2hp4.jpg

 

http://img392.imageshack.us/my.php?image=1zn9.jpg

 

 

 

 

 

http://img336.imageshack.us/my.php?image=3ux1.jpg

po usunieci tych brzegów wygląda lepiej tylko jeszcze jedno miejsce źle wygląda po smooth, prawa strona świetła (mgielnego chuba(to małe ) cały ten brzeg taki wypukły

http://img476.imageshack.us/my.php?image=4hg6.jpg te zaznaczone

Napisano

Ekspertem może i nie jestem ale ta siatka jest jakaś dziwna. Wiele błędów. Nie za trudne auto wybrałeś na modeling?

 

BTW

Nie pisz posta pod postem. Edytuj je jak trzeba i nie pisz co chwila "pomoże ktoś" albo "ma ktoś jakiś pomysł". Zadawaj konkretne pytanie dotyczące problemu. Po drugie spróbuj rozwiązać niektóre problemy sam-po to natura wyposażyła człowieka w inteligencję, żeby troszkę pomyślał :)

Napisano

ten cień to wina tego że przy mirrorowaniu złączyły (zweldowały lub zmergowały) się wszystkie wertexy będące w niewielkiej (lecz pewnie określonej i regulowanej) odległości od siebie ;)

 

a tak pozatym pokaż model z ms

Napisano

Mnóstwo błędów :( Przy powierzchniach takich obiektów jak samochody, siatka powinna składać się z samych czworokątów, bo po daniu MS będą brzydkie błędy...

Tu masz co jest nie tak, na pewno sam też to widzisz. A i (tak z ciekawości) daj też model z MS; ale bez widocznej siatki, bo trudno się dopatrzeć.

infoqy7.th.jpg

Napisano

http://img166.imageshack.us/my.php?image=8lf4.jpg

 

po usunięci trójkątów, nie wim czy jest znaczna różnica

 

 

 

 

 

chce zrobic felgi i opony do tego auta ale mam tutoriale które nie wiem jak otworzyc http://www.deathfall.com/article.php?sid=2347 i http://www.deathfall.com/article.php?sid=2900 i http://www.carbodydesign.com/tutorials/?id=866 ( zarejestrowalem sie ale cos tam pisze i nie moge pobrac)

 

wie ktos jak je otworzyc i to nie pierwszy raz mi sie taka beznadziejna strona wlacza

Napisano

WITAM po moim długim szlabanie na kompa

http://img299.imageshack.us/my.php?image=9mf9.jpg

http://img180.imageshack.us/my.php?image=10vm6.jpg

http://img92.imageshack.us/my.php?image=13bd7.jpg

prosze o jakies cenne uwagi

1.ale mam wazniejsze problemy, nie mam pojecia jak zrobic swiatla czy swiatla powinny byc w postaci textury(pobralem sobie takie modele i tam byly textury) czy w postaci modelu. prosil bym o pomoc.

2.chcialem tez wymodelowac wnetrze auta znalazlem tutorial do maya i nie wiem jak go uruchomic(nurbs sport car seat) czy on wogule działa, nie rozumiem tej strony, beznadziejna http://www.carbodydesign.com/tutorials/software-tutorials.php?app=Maya

Napisano

symmetry to ja bym raczej nie wyłączał przy renderach bo to troche nienormalne że tak powiem :)

 

daj wszystko w jednym kolorze duży ładny render i sie zobaczy co jest nie tak, bo nikomu sie nie chce bawić z lupą

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności