Napisano 27 Listopad 200618 l czesc robię nissana 350z(fajne auto) mam kilka problemów to jeden z nich: http://img385.imageshack.us/my.php?image=untitled3ez9.jpg http://img251.imageshack.us/my.php?image=untitled4ea3.jpg w niektórych miejscach ta karoseria wyląda jak Qupa i nie wiem co teraz zrobić jak poprawic żeby wyglądało lepiej
Napisano 27 Listopad 200618 l Siatka ma beznadziejna topologie daltego radzilbym zrobic od nowa ten zderzak...
Napisano 27 Listopad 200618 l Autor http://img297.imageshack.us/my.php?image=aaaaaqj3.jpg a reszta tez jest zla ?? mam jeszcze takie pytania 1jak robicie auto to trzeba robic podwozie?? 2jak nalezy texturowac lampy??
Napisano 27 Listopad 200618 l Po 1: zmień nazwę wątku, zanim jakiś Mod się zczai :) Np na: Pojazd 3D: Nissan 350z. W każdym razie musi być "Pojazd 3D:" w nazwie wątku. Po 2: podwozie powinieneś robić. Chyba, że chcesz, żeby światło prześwitywało przez szyby i było widoczne pod samochodem (czyli w miejscu, gdzie normalnie jest cień ;)) Po 3: tutka lampy znajdziesz tu: www.danielbuck.net/index.php?page=headlight_tut/headlighttut Mnie się bardzo przydał. Po 4: albo mnie się zdaje, albo dach masz krzywy :| Pracuj dalej. Mimo wszystko zapowiada się dość dobrze :) Peace
Napisano 27 Listopad 200618 l dziwaczna ta siatka i krzywa i w dotatku kolejne 350z nazwe wątku zmień przez edycje pierwszego postu i w opcjach zaawansowanych to jest
Napisano 28 Listopad 200618 l Tam na tylnim zderzaku zle ja poukladales bo sie robia straszne zalamania... Reszta w miare ok. Nie wiem jak to bedzie wygladalo po MS - tylko nie wiem jak wyglada edycja siatek w tym programie...
Napisano 28 Listopad 200618 l Autor zrobiłem ten tył nnie wiem czy jest lepszy, sami oceńcie czy siatka jest lepsza http://img392.imageshack.us/my.php?image=2hp4.jpg http://img392.imageshack.us/my.php?image=1zn9.jpg http://img336.imageshack.us/my.php?image=3ux1.jpg po usunieci tych brzegów wygląda lepiej tylko jeszcze jedno miejsce źle wygląda po smooth, prawa strona świetła (mgielnego chuba(to małe ) cały ten brzeg taki wypukły http://img476.imageshack.us/my.php?image=4hg6.jpg te zaznaczone
Napisano 28 Listopad 200618 l Autor ma ktoś jakiś pomysł na to teraz po mirror geometry z tyłu ro bi się taki dziwny odcień http://img458.imageshack.us/my.php?image=5vk7.jpg tez nie wiem jak to zrobic
Napisano 28 Listopad 200618 l Ekspertem może i nie jestem ale ta siatka jest jakaś dziwna. Wiele błędów. Nie za trudne auto wybrałeś na modeling? BTW Nie pisz posta pod postem. Edytuj je jak trzeba i nie pisz co chwila "pomoże ktoś" albo "ma ktoś jakiś pomysł". Zadawaj konkretne pytanie dotyczące problemu. Po drugie spróbuj rozwiązać niektóre problemy sam-po to natura wyposażyła człowieka w inteligencję, żeby troszkę pomyślał :)
Napisano 28 Listopad 200618 l Autor ja nie moge znowu dziwna co jest w niej dziwnego?? poza tym jak zacząłem modelować to juz skończe
Napisano 28 Listopad 200618 l ten cień to wina tego że przy mirrorowaniu złączyły (zweldowały lub zmergowały) się wszystkie wertexy będące w niewielkiej (lecz pewnie określonej i regulowanej) odległości od siebie ;) a tak pozatym pokaż model z ms
Napisano 29 Listopad 200618 l Mnóstwo błędów :( Przy powierzchniach takich obiektów jak samochody, siatka powinna składać się z samych czworokątów, bo po daniu MS będą brzydkie błędy... Tu masz co jest nie tak, na pewno sam też to widzisz. A i (tak z ciekawości) daj też model z MS; ale bez widocznej siatki, bo trudno się dopatrzeć.
Napisano 29 Listopad 200618 l Autor http://img166.imageshack.us/my.php?image=8lf4.jpg po usunięci trójkątów, nie wim czy jest znaczna różnica chce zrobic felgi i opony do tego auta ale mam tutoriale które nie wiem jak otworzyc http://www.deathfall.com/article.php?sid=2347 i http://www.deathfall.com/article.php?sid=2900 i http://www.carbodydesign.com/tutorials/?id=866 ( zarejestrowalem sie ale cos tam pisze i nie moge pobrac) wie ktos jak je otworzyc i to nie pierwszy raz mi sie taka beznadziejna strona wlacza
Napisano 29 Listopad 200618 l Optycznej dla ciebie różnicy nie ma. Ale jak mówiłem, przy dużej ilości trójkątów/wielokątów mogą wystąpić liczne błędy.
Napisano 13 Grudzień 200618 l Autor WITAM po moim długim szlabanie na kompa http://img299.imageshack.us/my.php?image=9mf9.jpg http://img180.imageshack.us/my.php?image=10vm6.jpg http://img92.imageshack.us/my.php?image=13bd7.jpg prosze o jakies cenne uwagi 1.ale mam wazniejsze problemy, nie mam pojecia jak zrobic swiatla czy swiatla powinny byc w postaci textury(pobralem sobie takie modele i tam byly textury) czy w postaci modelu. prosil bym o pomoc. 2.chcialem tez wymodelowac wnetrze auta znalazlem tutorial do maya i nie wiem jak go uruchomic(nurbs sport car seat) czy on wogule działa, nie rozumiem tej strony, beznadziejna http://www.carbodydesign.com/tutorials/software-tutorials.php?app=Maya
Napisano 13 Grudzień 200618 l symmetry to ja bym raczej nie wyłączał przy renderach bo to troche nienormalne że tak powiem :) daj wszystko w jednym kolorze duży ładny render i sie zobaczy co jest nie tak, bo nikomu sie nie chce bawić z lupą
Napisano 13 Grudzień 200618 l Autor http://img452.imageshack.us/my.php?image=15ij1.jpg http://img100.imageshack.us/my.php?image=llna7.jpg
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto