Jacek12 Napisano 9 Październik 2003 Napisano 9 Październik 2003 mam prośbę może byście mi doradzili co zrobić aby to bardzirj realistyćznie wyglądało pozdrawiam Bakoma
VGT Napisano 10 Październik 2003 Napisano 10 Październik 2003 Wydaje mi się, że zbyt równomierne rozświetlenie całej sceny \"spłaszcza\" ten obrazek. Nie ma miejsc ciemniejszych (nawet krzesła od spodu są oświetlone, a tam to już raczej tylko minimalne światło dzięki GI by docierało). Też dosyć mało tekstur tu występuje - sporo jednolitych plam w rezultacie. Ale to tylko moje prywatne zdanie ;)
Jacek12 Napisano 10 Październik 2003 Autor Napisano 10 Październik 2003 Masz racje mało jest cieni obrazek jest słaszczony mam problem z oświetleniem tej sceny użyłem tyłu światęł -30 i w tym tkwi chyba problem
bor Napisano 10 Październik 2003 Napisano 10 Październik 2003 albo mam cos ze wzrokiem albo jakies duze rozmycie dajesz- wydaje mi sie ze troche przesadziles z blurem (?)
KAIN Napisano 10 Październik 2003 Napisano 10 Październik 2003 Chyba jednak oczy działają bor bo ja mam takie samo wrazenie a co do cieni to uzyi GI:) pozdro KAIN
wiggles Napisano 10 Październik 2003 Napisano 10 Październik 2003 \"wnetrze\" pisze sie przez \"rz\" :) ale nie czepiajmy sie szczegolow :) obrazek fajny tylko wydaje mi sie ze za bardzo oswietlony
Jacek12 Napisano 11 Październik 2003 Autor Napisano 11 Październik 2003 Poprcuję trochę nad oświetleniem usune wszystki światła i bedę dodawał od nowa chyba to pomoże sory za błędy zamieszczę scene z nowym oświetleiem co do bluru macie racje chyba jest za wiele Pozdrówko Bakoma
Jacek12 Napisano 12 Październik 2003 Autor Napisano 12 Październik 2003 Poracowałem nad oświetleniem jak to teraz wygląda
Jacek12 Napisano 12 Październik 2003 Autor Napisano 12 Październik 2003 mam małe pytanie coto jest sformułowanie GI co to za opcja w Maxe
Jacek12 Napisano 13 Październik 2003 Autor Napisano 13 Październik 2003 Trochę znowu coś poprawiłem powięccie coś jeszsz pozdrówko Bakoma
Bacry Napisano 13 Październik 2003 Napisano 13 Październik 2003 GI to globalna iluminacja. Symuluje odbicie światła od powierzchni. Można to jednak zasymulowąć bez dodatkowego oprogramowania poprzez zastosowanie świateł z wyłączoną opcją specular.
Jacek12 Napisano 13 Październik 2003 Autor Napisano 13 Październik 2003 widzisz Bacery kożystam z maxa3 i nie mam tam takiej opcji cały ten efekt co jest uzyskałem 20 światłami Może znasz jakiś plugin do trujki na te GI
Bacry Napisano 13 Październik 2003 Napisano 13 Październik 2003 Do trójki to właśnie nie bardzo. Dlatego proponowałem symulację za pomocą dodatkowego światła. A mam pytanko czy światła mają włączoną opcję decay (zanikania światła wraz z odległością od żródła)? Bardzo to urealnia scenę.
Jacek12 Napisano 13 Październik 2003 Autor Napisano 13 Październik 2003 bacery a gie tom opcje sie wlancza przeszukalem prawie wszystko ale niema czego takieg pozdrawiam Bakoma
Jacek12 Napisano 13 Październik 2003 Autor Napisano 13 Październik 2003 o kurde juz znalazlem dzinki teraz prbuje Ale mam pytanie jak ustwic ta opcje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się