Napisano 9 Październik 200321 l mam prośbę może byście mi doradzili co zrobić aby to bardzirj realistyćznie wyglądało pozdrawiam Bakoma
Napisano 10 Październik 200321 l Wydaje mi się, że zbyt równomierne rozświetlenie całej sceny \"spłaszcza\" ten obrazek. Nie ma miejsc ciemniejszych (nawet krzesła od spodu są oświetlone, a tam to już raczej tylko minimalne światło dzięki GI by docierało). Też dosyć mało tekstur tu występuje - sporo jednolitych plam w rezultacie. Ale to tylko moje prywatne zdanie ;)
Napisano 10 Październik 200321 l Autor Masz racje mało jest cieni obrazek jest słaszczony mam problem z oświetleniem tej sceny użyłem tyłu światęł -30 i w tym tkwi chyba problem
Napisano 10 Październik 200321 l albo mam cos ze wzrokiem albo jakies duze rozmycie dajesz- wydaje mi sie ze troche przesadziles z blurem (?)
Napisano 10 Październik 200321 l Chyba jednak oczy działają bor bo ja mam takie samo wrazenie a co do cieni to uzyi GI:) pozdro KAIN
Napisano 10 Październik 200321 l \"wnetrze\" pisze sie przez \"rz\" :) ale nie czepiajmy sie szczegolow :) obrazek fajny tylko wydaje mi sie ze za bardzo oswietlony
Napisano 11 Październik 200321 l Autor Poprcuję trochę nad oświetleniem usune wszystki światła i bedę dodawał od nowa chyba to pomoże sory za błędy zamieszczę scene z nowym oświetleiem co do bluru macie racje chyba jest za wiele Pozdrówko Bakoma
Napisano 12 Październik 200321 l Autor mam małe pytanie coto jest sformułowanie GI co to za opcja w Maxe
Napisano 13 Październik 200321 l Autor Trochę znowu coś poprawiłem powięccie coś jeszsz pozdrówko Bakoma
Napisano 13 Październik 200321 l GI to globalna iluminacja. Symuluje odbicie światła od powierzchni. Można to jednak zasymulowąć bez dodatkowego oprogramowania poprzez zastosowanie świateł z wyłączoną opcją specular.
Napisano 13 Październik 200321 l Autor widzisz Bacery kożystam z maxa3 i nie mam tam takiej opcji cały ten efekt co jest uzyskałem 20 światłami Może znasz jakiś plugin do trujki na te GI
Napisano 13 Październik 200321 l Do trójki to właśnie nie bardzo. Dlatego proponowałem symulację za pomocą dodatkowego światła. A mam pytanko czy światła mają włączoną opcję decay (zanikania światła wraz z odległością od żródła)? Bardzo to urealnia scenę.
Napisano 13 Październik 200321 l Autor bacery a gie tom opcje sie wlancza przeszukalem prawie wszystko ale niema czego takieg pozdrawiam Bakoma
Napisano 13 Październik 200321 l Autor o kurde juz znalazlem dzinki teraz prbuje Ale mam pytanie jak ustwic ta opcje
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto