Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wydaje mi się, że zbyt równomierne rozświetlenie całej sceny \"spłaszcza\" ten obrazek. Nie ma miejsc ciemniejszych (nawet krzesła od spodu są oświetlone, a tam to już raczej tylko minimalne światło dzięki GI by docierało). Też dosyć mało tekstur tu występuje - sporo jednolitych plam w rezultacie.

 

Ale to tylko moje prywatne zdanie ;)

Napisano

Poprcuję trochę nad oświetleniem usune wszystki światła i bedę dodawał od nowa chyba to pomoże sory za błędy

zamieszczę scene z nowym oświetleiem co do bluru macie racje chyba jest za wiele Pozdrówko Bakoma

Napisano

GI to globalna iluminacja. Symuluje odbicie światła od powierzchni. Można to jednak zasymulowąć bez dodatkowego oprogramowania poprzez zastosowanie świateł z wyłączoną opcją specular.

Napisano

Do trójki to właśnie nie bardzo. Dlatego proponowałem symulację za pomocą dodatkowego światła. A mam pytanko czy światła mają włączoną opcję decay (zanikania światła wraz z odległością od żródła)? Bardzo to urealnia scenę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności