Skocz do zawartości

v ray-ustawienie materiału


jurop3

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

witam..

chodzi mi o uzyskanie takiego efektu podłogi ( odbicia, rozmycia i bump nio) jak na obrazku http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=33186 Co wrzucic do materiału aby uzyskać cosik takiego, aha i co oznacza SELF MADE?

Ja wrzucam do diffuse bitmape, kopiuje do bumpa ustawiam glossines w reflection na 0,8 reflect na szary nio i IOR na 1,8 i wychodzi mi materiał bardzo matowy, co o tym myślicie?pozdrawiam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reflect na biało, zaznacz frasnel reflection a glossiness daj na 0,75, a BRDF ustaw na Blinn. Zeby bardziej/mniej odbijalo, polyskiwalo pokombinuj z jeszcze z gloosi i kolorem/odcieniem reflectu. A do bumpa to raczej wrzuc mapke troche przerobiona, tj takie kafelki, glazura nie jest zbyt chropowata wiec chodzi glownie o wglebienia fug.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam!

dzieki za podpowiedzi, jeśli dobrze rozumiem to wrzucam mapke do diffuse, do bumpa wrzucam tylko zarys fugi ( czyli to co czarne bedzie bardziej widoczne niz to co białe) a potem jeszcze fuge do reflecta aby nie odbijała.

oki, to robie i efekty wrzucam jeszcze dzis.

pozdrawiam i dzieki za podpowiedzi..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności