Skocz do zawartości

reactor i realistyczna powierzchnia wody...


Rekomendowane odpowiedzi

Gość kubiack
Napisano

witam wszystkich!

robie sobie fontanne i jedynym problemem jaki napotkalem jest to aby czastki spadajace na wode, ktorą jest zedytowany cylinder z odpowiednim materiałem tworzyly kregi na wodzie (ripples). jak to zrobic za pomoca reactora??

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

A jak robiles czasteczki? W Particle flow? Reactorem to nie wiem. Trza by by bylo pomyslec. Ale jest do uzyskania w Particle flow. Deflektor wstawic. W momencie stykania sie z deflektorem czasteczki zmiana tekstury na animowana. Gdzies byl tutek z tym, ale nie moge znalezc

Napisano

Jesli masz maxa 9, to wcale nie odpuszczaj sobie reactora na rzecz dodatkowo płatnych pluginów. Jest tam space warp "water", który działa doskonale i bardzo szybko przelicza własnie to co potrzebujesz.

 

Obsługa tego jest prosta, w sumie staram się teraz napisać tutorial o możliwych wykorzystaniach tego, ale niestety tandem Vista & 3ds max skutecznie mi to utrudniają. Niech no tylko nvidia jakieś sensowne stery wypuści...

Gość kubiack
Napisano

skorzystalem juz z space warp'a water, zbindowalem,ale dalej nie obserwuje tego co chcialbym...

Napisano

W równaniach reactora muszą też być uwzględnione cząsteczki, które muszą być geometrią i być przypisane do Rigid Body Collection reactora. Jak korzystasz z particle flow, najlepiej chyba będzie podpiąć je do Blobmesha. Jak "zwykłych" partykli, to odpowiednia opcja powinna być w ich ustawieniach.

Gość kubiack
Napisano

a nie widzieliscie gdzies tuta do tego ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności