Napisano 5 Grudzień 200618 l witam wszystkich! robie sobie fontanne i jedynym problemem jaki napotkalem jest to aby czastki spadajace na wode, ktorą jest zedytowany cylinder z odpowiednim materiałem tworzyly kregi na wodzie (ripples). jak to zrobic za pomoca reactora??
Napisano 5 Grudzień 200618 l A jak robiles czasteczki? W Particle flow? Reactorem to nie wiem. Trza by by bylo pomyslec. Ale jest do uzyskania w Particle flow. Deflektor wstawic. W momencie stykania sie z deflektorem czasteczki zmiana tekstury na animowana. Gdzies byl tutek z tym, ale nie moge znalezc
Napisano 5 Grudzień 200618 l Jesli masz maxa 9, to wcale nie odpuszczaj sobie reactora na rzecz dodatkowo płatnych pluginów. Jest tam space warp "water", który działa doskonale i bardzo szybko przelicza własnie to co potrzebujesz. Obsługa tego jest prosta, w sumie staram się teraz napisać tutorial o możliwych wykorzystaniach tego, ale niestety tandem Vista & 3ds max skutecznie mi to utrudniają. Niech no tylko nvidia jakieś sensowne stery wypuści...
Napisano 5 Grudzień 200618 l skorzystalem juz z space warp'a water, zbindowalem,ale dalej nie obserwuje tego co chcialbym...
Napisano 5 Grudzień 200618 l W równaniach reactora muszą też być uwzględnione cząsteczki, które muszą być geometrią i być przypisane do Rigid Body Collection reactora. Jak korzystasz z particle flow, najlepiej chyba będzie podpiąć je do Blobmesha. Jak "zwykłych" partykli, to odpowiednia opcja powinna być w ich ustawieniach.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto