Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam wszystkich!

robie sobie fontanne i jedynym problemem jaki napotkalem jest to aby czastki spadajace na wode, ktorą jest zedytowany cylinder z odpowiednim materiałem tworzyly kregi na wodzie (ripples). jak to zrobic za pomoca reactora??

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A jak robiles czasteczki? W Particle flow? Reactorem to nie wiem. Trza by by bylo pomyslec. Ale jest do uzyskania w Particle flow. Deflektor wstawic. W momencie stykania sie z deflektorem czasteczki zmiana tekstury na animowana. Gdzies byl tutek z tym, ale nie moge znalezc

Napisano

Jesli masz maxa 9, to wcale nie odpuszczaj sobie reactora na rzecz dodatkowo płatnych pluginów. Jest tam space warp "water", który działa doskonale i bardzo szybko przelicza własnie to co potrzebujesz.

 

Obsługa tego jest prosta, w sumie staram się teraz napisać tutorial o możliwych wykorzystaniach tego, ale niestety tandem Vista & 3ds max skutecznie mi to utrudniają. Niech no tylko nvidia jakieś sensowne stery wypuści...

Napisano

skorzystalem juz z space warp'a water, zbindowalem,ale dalej nie obserwuje tego co chcialbym...

Napisano

W równaniach reactora muszą też być uwzględnione cząsteczki, które muszą być geometrią i być przypisane do Rigid Body Collection reactora. Jak korzystasz z particle flow, najlepiej chyba będzie podpiąć je do Blobmesha. Jak "zwykłych" partykli, to odpowiednia opcja powinna być w ich ustawieniach.

Napisano

a nie widzieliscie gdzies tuta do tego ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności