bodziork Napisano 5 Grudzień 2006 Napisano 5 Grudzień 2006 Witajcie. Mam pytanie. W modyfikacji lini prostych da sie za pomocą opcji weld złączyć (w różnych wariantach) 2 i pewnie więcej domyślnych elementów. W książce do ćwiczeń praktycznych heliona do maxa 7-ki przy opisie tej opcji wspomniano, że da się tak samo zrobić do różnych elementów i brył. W jaki sposób mogę taką operację wykonać właśnie do brył? Chcę tak zmodyfikować Tubę i cylinder, żeby w tubie zostały się dziury jak we flecie? przeszukałem co mogłem i nie bardzo mogę znaleźć taką opcję. Jestem potwornie początkujący (bawię się maxem dopiero parę miesięcy i mam tylko kilka tuturiali za sobą; zaczynam się bawić samodzielnie...). Czy tego typu pytania są odpowiednie na tym forum? Bo w końcu od czego forum jest?! Dzięki.
Dawcio_m Napisano 5 Grudzień 2006 Napisano 5 Grudzień 2006 No dobra wyśiliłem sie troche, zawsze ta sama zasada działania. http://www.tutorialized.com/tutorial/Boolean-Compound-Object/3737 http://www.max3d.pl/begin/opisy%20modyfikatorow/bol/bol.htm
Bruneq Napisano 5 Grudzień 2006 Napisano 5 Grudzień 2006 Witajcie. Czy tego typu pytania są odpowiednie na tym forum? Bo w końcu od czego forum jest?! Dzięki. takie rzeczy to pisz jak przerobisz wiekszosc tutkow ze strony max3d.pl btw. i po co zakladasz 2 tematy w 2 roznych dzialach??
bodziork Napisano 6 Grudzień 2006 Autor Napisano 6 Grudzień 2006 Dzięki, założyłem dwa zułepnie przez przypadek (to mój pierwszy post tutaj). Tutaki robię intensywnie. I jeszcze jedno: ktoś gdzieś już o to pytał, ale nie wiem gdzie; na video-tutkach widziałem gdzieś, że w oknach pojawia się obraz jakby zrenderowany, tzn. po nałożeniu materiału..., tzn. zmienia się wraz z obróbka materiału. U mnie jest tylko szara plama... jak to można zmienić? Mam też kilka pytań co do renderu, ale to może później. Trzymajcie się.
tweety Napisano 6 Grudzień 2006 Napisano 6 Grudzień 2006 bodziork Wszelkie kwestie dotyczace podstawowej obslugi programu mozna znalezc pod klawiszem F1 (help programu) Znajdziesz tam mase przykladów, tutoriali i szczególowe opisy fukncji programu. Jesli nie posiadasz plików help do programu znajdziesz je w dziale FAQ (link) Poza tym prosilbym o wykazanie sie odrobina samoinicjatywy i przeszukania http://www.google.com gdzie szybko mozna znalezc odpowiedz. Zadawanie banalnie prostych pytan jest niezgodne z regulaminem forum: zadawanie pytan (link). Powyższe upomnienie nie ma na celu podłożenie Cie "kłody pod nogi" ale po prostu o wiele szybciej znajdziesz odpowiedzi na takie pytania w helpie niż bawiąc się w oczekiwanie na odpowiedź na forum. Pozdrawiam
bodziork Napisano 6 Grudzień 2006 Autor Napisano 6 Grudzień 2006 spoks, jak mówiłem, jestem jeszcze zielony, a cały Max, mimo tych kilku ćwiczeń na koncie jest dla mnie wielką tajemnicą i kiedy tylko wydaje mi się, że coś mogę zrobić, coś wychodzi nie tak... Dzięki
bodziork Napisano 7 Grudzień 2006 Autor Napisano 7 Grudzień 2006 A oto wynik mojej kilkudniowej męczarni nad zwykłym pojemnikiem na długopisy... P.S. W ramach treningu planuję zrobić cały swój pokój, tak, że będę dodawał po kawałku to i owo... Pozdrawiam.
Gość matell Napisano 27 Grudzień 2006 Napisano 27 Grudzień 2006 witam, jestem nowy na forum i poczatkujacy w 3d max'ie nierozumiem dokoncza opcji weld, probuje zrobic kierownice wedlug tego http://www.max3d.pl/tut.php?id=229 i wlasnie nierozumiem jak polaczyc to zeby po uzyciu opcji meshsmooth kazda czesc niebyla oddzielnie smooth'owana (:P) z gory dziekuje za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się