Pierzak Napisano 8 Grudzień 2006 Share Napisano 8 Grudzień 2006 Hej. Tak jak pislalem w innem watku. Postatnowilem pokazac wam swoje komorki. Oto pierwsza z nich. Miala byc sama komorka ale podczas renderow testowych postanowilem ubrac ją w scene. Oto ona: Scenka stylizowana na fotkę zrobioną lipnym aparatem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 8 Grudzień 2006 Share Napisano 8 Grudzień 2006 Słabe oświetlenie i shadery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 8 Grudzień 2006 Share Napisano 8 Grudzień 2006 komórka sfotografowana komórką? :* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Deviator Napisano 8 Grudzień 2006 Share Napisano 8 Grudzień 2006 haha Master! Dobre :) Właściwie nie jestem obeznany ze światem telefonów komórkowych bo moja edukacja stoi na poziomie Nokii 3330 dlatego pytam niesmiało: czy teraz dobra komórka powraca wielkością do analogowych sprzed nastu lat? Chyba, że patyczek obok biorę niesłusznie za długopis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnZi Napisano 8 Grudzień 2006 Share Napisano 8 Grudzień 2006 no swiatlo rzeczywiscie nie zbyt, wyglada jakby ktos latarka swiecil albo lampa z komorki:P Zrob jakies dobre studio i skup sie na pokazaniu modelu, bo tutaj go slabo widac;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t0m3k Napisano 8 Grudzień 2006 Share Napisano 8 Grudzień 2006 rozmyte i niedoswietlone, sloje drewna powinny chyba byc drobniejsze, trzeba jednak bylo pokazac sam model ktory jesli jest dobry napewno by sobie lepiej poradzil sam niz w tej kiepskiej scence. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pierzak Napisano 8 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 8 Grudzień 2006 spodziewalem sie takich odpowiedz:). Odrazu dodam ze efekt slabego swieatla i ziarnistosc sa celowe. chcialem zeby to wygladalo jak taka nieudana fotka slabej jakosci, niedoswietlona itp. takie co to czesto na allegro czy ebay mozna znalezc . robilem to w 3ds max 8. render w vray, ziarnistosc i poprawki kontrastu itp w Photoshopie. glebia ostrosci w dof pro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t0m3k Napisano 8 Grudzień 2006 Share Napisano 8 Grudzień 2006 spodziewalem sie takich odpowiedz:). Odrazu dodam ze efekt slabego swieatla i ziarnistosc sa celowe. chcialem zeby to wygladalo jak taka nieudana fotka slabej jakosci, niedoswietlona itp. takie co to czesto na allegro czy ebay mozna znalezc . robilem to w 3ds max 8. render w vray, ziarnistosc i poprawki kontrastu itp w Photoshopie. glebia ostrosci w dof pro to trzebabylo napisac jaki miales zamiar bo teraz to wyglada na tlumaczenie sie ze slabej pracki. Chciales pokazac telefon ale on zajmuje okolo 15% obrazka i w dodatku jest tak rozmyty i ciemny ze nic nie widac. Pokaz sam telefon w wiekszej rozdzielczosci, bez blura i z kilku stron. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pierzak Napisano 8 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 8 Grudzień 2006 chill chill. dzisiaj wyrenderuje ten telefon normalnie. tutaj jest link do innego mojego telefonu (render taki sredni): a tutaj jest link do scenki po renderze nazwijmy go roboczym. tzn.od tego wyszedlem a reszte w photoshopie dodalem. Tylko uwaga. ograzek jest dosc duzy tzn 1.4 MB wiec jak ktos na modemie jakims cudem jeszcze dziala to niech ma to na uwadze :) http://www.pierzak.com/max3dpl/komorka02.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi