Napisano 9 Grudzień 200618 l Witam wszystkich :) Jestem swiezoupieczonym studentem architektury oraz entuzjasta sceny demo od wielu lat. Zawsze dotad ja podziwialem - lecz skoro zaczynam nowy etap - to pora tez sie do niego odpowiednio przygotowac w gestii wyposazenia ;) Zatem me pytanie prozaiczne, laickie a zarazem naiwnie szczere - czy powiecie mi prosze jaki powinienem uczynic upgrade hardware'u (mam stary sprzed 4 lat komp skladak) by autocad i inne programy graficzne nie wstydzily sie wspolpracy ze mna - nie wykonywaly jej od swieta i z oporami - oraz aby bylo im dobrze i przyjemnie na dysku. Wymiencie mi prosze jaka "aktualizacje" przeprowadzic - zakladajac, ze mam ok 1500 zl na nia. Nowy ram? Nowa plyta glowna? Nowa obudowa ;) ? Sprzet ma byc przeznaczony przede wszystkim do pracy w autocadzie - oraz mam nadzieje juz niedlugo w 3d max'ie. Z gory dziekuje za wyrozumialosc i samarytanskie podejscie Pozdrawiam fall
Napisano 9 Grudzień 200618 l najpierw lepiej napisz jaki masz dotychczasowy sprzęt, bo jak bedziesz chcial plyte wymienic to odrazu procek no i teraz nowe ramy są :] wiec ogolnie wszystko nawet grafika a za 1500zł to troszke ciezko bedzie nie wiem jak pod cada ale pod maxa napewno :)