Nerwer Napisano 11 Grudzień 2006 Share Napisano 11 Grudzień 2006 Wiec mam problem... czy da się zrobic coś żeby móc pracować na dużej ilości detali(ale tak żeby obrócenie obiektu o 1 stopień nie trwało 30min;/) Pracuje na maxie 8. Słyszałem coś o warstwach ale nie wiem dokładnie o co chodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbychowaty Napisano 11 Grudzień 2006 Share Napisano 11 Grudzień 2006 30 min samo obracanie? W Views masz cos takiego jak Adaptive Degradation. Z pewnoscia pomoze. Odhacz to lub kliknij O. Co do warstw to sie nimi jeszcze nie bawilem;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 11 Grudzień 2006 Share Napisano 11 Grudzień 2006 ukrywaj to na czym nie pracujesz... a co do warstw, to służa one do tego, żeby szybko, jednym kliknięciem można było ukryć jakąś grupę obiektów... łot cała filozofia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nerwer Napisano 11 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 11 Grudzień 2006 30 min taka przenośnia...: P Po prostu bardzo wolno się to dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbychowaty Napisano 11 Grudzień 2006 Share Napisano 11 Grudzień 2006 z adaptive tez? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 12 Grudzień 2006 Share Napisano 12 Grudzień 2006 warstwy są banalnie proste a ułatwiają niesamowicie życie - ja bez warstw sobie nie wyobrażam pracy - jeżeli ta duża ilość poly dotyczy jednego modelu to poukrywaj niepotrzebne ścianki i zostaw sobie tylko obszar nad którym pracujesz. Napisz jaką masz kartę grafiki ? bo pewnie tu jest piesek pogrzebany i jakie stery ustawione w maxie ? opengl , direct3d, software ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi