Skocz do zawartości

bardzo niewyrażne bmp - ustawianie blueprint


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

hey witam nie jestem pewien ale moj maly problem bardzij podpada pod modelowanie niz teksturowanie. ogólnie sprawa wygląda tak. ustawiam 4 poly tak, żeby nałożyć na nie bmp z rzutami auta, ale po nałożeniu tekstury jest ona strszni niewyraźna. bmp mam w bardzo wysokiej rozdzielczości, liczyłem na troche lepszy efekt w 3ds.

 

nawet jeśli stworze bardzo duże poly to i tak opbraz jest rozmyty.

 

za każdą pomoc wielkie dzięki .

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Eh... pytanie zadawane od lat, a wystarczy użyć "Szukaj".

No dobra, musisz wejść do opcji Customize->Configuration (bodajże) Viewports->Configure Driver i poustawiać rozmiary map na najwyższe.

 

Edit: Sory, jednocześnie z Mirachem pisałem.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności