LeonHeart Napisano 14 Grudzień 2006 Napisano 14 Grudzień 2006 hey witam nie jestem pewien ale moj maly problem bardzij podpada pod modelowanie niz teksturowanie. ogólnie sprawa wygląda tak. ustawiam 4 poly tak, żeby nałożyć na nie bmp z rzutami auta, ale po nałożeniu tekstury jest ona strszni niewyraźna. bmp mam w bardzo wysokiej rozdzielczości, liczyłem na troche lepszy efekt w 3ds. nawet jeśli stworze bardzo duże poly to i tak opbraz jest rozmyty. za każdą pomoc wielkie dzięki .
mirach Napisano 14 Grudzień 2006 Napisano 14 Grudzień 2006 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=3232 warto zaglądac do FAQ... :)
Lucas Napisano 14 Grudzień 2006 Napisano 14 Grudzień 2006 Eh... pytanie zadawane od lat, a wystarczy użyć "Szukaj". No dobra, musisz wejść do opcji Customize->Configuration (bodajże) Viewports->Configure Driver i poustawiać rozmiary map na najwyższe. Edit: Sory, jednocześnie z Mirachem pisałem.
LeonHeart Napisano 14 Grudzień 2006 Autor Napisano 14 Grudzień 2006 no dzieki dzieki jest lepiej ale nadal jakos malo wyraznie, pokminie jeszcze :)
Hynol Napisano 14 Grudzień 2006 Napisano 14 Grudzień 2006 Zmień rozdzielczość bmp do maksymalnej obsługiwanej przez maxa.
SimeN Napisano 14 Grudzień 2006 Napisano 14 Grudzień 2006 Identycznej mapy bmp na zblizeniu nie osiagniesz. Czytaj faq, tam jest wszystko na ten temat.
Rekomendowane odpowiedzi