domel31 Napisano 15 Grudzień 2006 Napisano 15 Grudzień 2006 Od kilku dni probawel zrobic w miare realistyczna trawke do animacji. Czas mojego reneringu to 10 min w vrayu na koniec mala obrobka w afterze - a dokladnie tylko dodany glow i zmieniny balans kolorow dokladnie to co bede mogl wykonac po wyrenderowaniu pelnej animacji. Oczywiscie ten render dotyczy tylko samej trawki. aha mam nadzieje ze w czasie przelotu kamery nad nia beda dobrze widoczne dzlba trawki ktore sa zaanimowane sztucznie aby jeszcze bardziej wzbogacic animacje. ustawienia dalem specjalnie zwiekszone aby wiedziec jaki bedzie maxymalny czas na sama trawke Athlon x2 czas renderngu: 10:20 ilosc poly: duzo :] oswietlenie: narazie direct light ale w koncowej animacji bedzie skylight chyba ze nie uzyskam takiego efektu jaki bym chcial. Pozdrawiam
Bruneq Napisano 15 Grudzień 2006 Napisano 15 Grudzień 2006 ta daleko wyglada fajnie!...ta blisko wyglada grubo i neinatyralnie!
jaras Napisano 15 Grudzień 2006 Napisano 15 Grudzień 2006 w hairfx albo w ornatrixie zrobisz realistyczną, falującą trawę na wietrze w krótszym czasie - ta Twoja, na 1 planie nie wygląda dobrze
mirach Napisano 15 Grudzień 2006 Napisano 15 Grudzień 2006 Mi w tej trawie nie pasi to że kazde zdzblo jest zupelnie w innym kierunku, może jak kamera bedzie sie ruszać to tego nie bedzie widac, ale na stillu to troche nie gra
domel31 Napisano 15 Grudzień 2006 Autor Napisano 15 Grudzień 2006 zawsze mozna zmienic te dzlba zeby byly w jedna stronke ps. tak masz racje wygladaja dziwnie bo sa duze ale kamera jest na 30 cm a nie na 175 tak jak bedzie finalnie. Pozatym nie uzywam jakis pluginow bo vray na koncu sobie nie poradzi. Tam beda 2 osiedla i dosc duzo trawki. ps2: czepiacie sie moim zdaniem jest okey :]
jaras Napisano 15 Grudzień 2006 Napisano 15 Grudzień 2006 czepiacie sie moim zdaniem jest okey :] domel - napisałeś w temacie : "...proszę o ocenę" :)
Chalek Napisano 15 Grudzień 2006 Napisano 15 Grudzień 2006 na dalszy plan jest fajna, ale na dalszy plan nie oplaca sie marnowac tyle poly, a na 1 plan jest zbyt "drutowata". Potestuj moze mapke z opacity na plane'ach/
domel31 Napisano 16 Grudzień 2006 Autor Napisano 16 Grudzień 2006 chalek: ales strzelil :] niespodziewalem sie tego po tobie Wydaje mi sie ze jak kamera bedzie sie ruszac nawet nie zobaczysz ze drutowata, a te na dalszym planie mysle ze zaczna sie zblizac az pod samam kamere. :] mapki z opacity sa kiszne i nie da sie ich tak fajnie zaanimowac jak prawdziwa trawke :]
Chalek Napisano 16 Grudzień 2006 Napisano 16 Grudzień 2006 zanimowac faktycznie ciezko taka mapke, ale nie sa takie kisze, pogadaj z Quadyszem, on robi takie trawki w animkach i fajnie mu wychodza. Quadysz, jestes tu? ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się