Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Mam dwa obiekty np cube i culinder. na jednej ze 艣cian cube chce zrobi膰 edge ktory bedzie mial ksztalt cylindra (czyli kraw臋dzie w kszta艂cie kola)..jak to zrobi膰?

  • Odpowiedzi 4
  • Wy艣wietle艅 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Uzyj opcji ShapeMerge w zak艂adce Compound Objects. Funkcja ta rzutuje kszta艂t krzywej na powierznie obiektu tworzac r贸wnocze艣nie nowe krawedzie (edge).

Napisano

Seba - to nie jest dzia艂 z maxem ROTFL

goral, mo偶e spr贸buj boolem wyci膮膰 dziur臋, a potem j膮 za艂ata膰? kraw臋dzie zostan膮 ;)

Ewentualnie wyextraktuj krzywe z obydwu obiekt贸w, potem create -> poly mesh -> curves to mesh z wy艂膮czonym create holes. powinno pom贸c.

Napisano
  • Autor
Seba - to nie jest dzia艂 z maxem ROTFL

goral, mo偶e spr贸buj boolem wyci膮膰 dziur臋, a potem j膮 za艂ata膰? kraw臋dzie zostan膮 ;)

Ewentualnie wyextraktuj krzywe z obydwu obiekt贸w, potem create -> poly mesh -> curves to mesh z wy艂膮czonym create holes. powinno pom贸c.

troche kombinacji z boolean i pomoglo:)

Napisano
Seba - to nie jest dzia艂 z maxem ROTFL

goral, mo偶e spr贸buj boolem wyci膮膰 dziur臋, a potem j膮 za艂ata膰? kraw臋dzie zostan膮 ;)

Ewentualnie wyextraktuj krzywe z obydwu obiekt贸w, potem create -> poly mesh -> curves to mesh z wy艂膮czonym create holes. powinno pom贸c.

No fakt, przypadkowo trafilem na ten post i nie przyjrzalem sie jaki to dzial :P

No, ale ktos inny pomogl, wiec OK. Pozdro

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci