Napisano 16 Grudzie艅 200618 l Mam dwa obiekty np cube i culinder. na jednej ze 艣cian cube chce zrobi膰 edge ktory bedzie mial ksztalt cylindra (czyli kraw臋dzie w kszta艂cie kola)..jak to zrobi膰?
Napisano 16 Grudzie艅 200618 l Uzyj opcji ShapeMerge w zak艂adce Compound Objects. Funkcja ta rzutuje kszta艂t krzywej na powierznie obiektu tworzac r贸wnocze艣nie nowe krawedzie (edge).
Napisano 16 Grudzie艅 200618 l Seba - to nie jest dzia艂 z maxem ROTFL 聽 聽 goral, mo偶e spr贸buj boolem wyci膮膰 dziur臋, a potem j膮 za艂ata膰? kraw臋dzie zostan膮 ;) 聽 Ewentualnie wyextraktuj krzywe z obydwu obiekt贸w, potem create -> poly mesh -> curves to mesh z wy艂膮czonym create holes. powinno pom贸c.
Napisano 16 Grudzie艅 200618 l Autor Seba - to nie jest dzia艂 z maxem ROTFL聽 聽 goral, mo偶e spr贸buj boolem wyci膮膰 dziur臋, a potem j膮 za艂ata膰? kraw臋dzie zostan膮 ;) 聽 Ewentualnie wyextraktuj krzywe z obydwu obiekt贸w, potem create -> poly mesh -> curves to mesh z wy艂膮czonym create holes. powinno pom贸c. 聽 troche kombinacji z boolean i pomoglo:)
Napisano 16 Grudzie艅 200618 l Seba - to nie jest dzia艂 z maxem ROTFL聽 聽 goral, mo偶e spr贸buj boolem wyci膮膰 dziur臋, a potem j膮 za艂ata膰? kraw臋dzie zostan膮 ;) 聽 Ewentualnie wyextraktuj krzywe z obydwu obiekt贸w, potem create -> poly mesh -> curves to mesh z wy艂膮czonym create holes. powinno pom贸c. No fakt, przypadkowo trafilem na ten post i nie przyjrzalem sie jaki to dzial :P No, ale ktos inny pomogl, wiec OK. Pozdro
Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto