goral Napisano 16 Grudzień 2006 Napisano 16 Grudzień 2006 Mam dwa obiekty np cube i culinder. na jednej ze ścian cube chce zrobić edge ktory bedzie mial ksztalt cylindra (czyli krawędzie w kształcie kola)..jak to zrobić?
Seba711 Napisano 16 Grudzień 2006 Napisano 16 Grudzień 2006 Uzyj opcji ShapeMerge w zakładce Compound Objects. Funkcja ta rzutuje kształt krzywej na powierznie obiektu tworzac równocześnie nowe krawedzie (edge).
_michal Napisano 16 Grudzień 2006 Napisano 16 Grudzień 2006 Seba - to nie jest dział z maxem ROTFL goral, może spróbuj boolem wyciąć dziurę, a potem ją załatać? krawędzie zostaną ;) Ewentualnie wyextraktuj krzywe z obydwu obiektów, potem create -> poly mesh -> curves to mesh z wyłączonym create holes. powinno pomóc.
goral Napisano 16 Grudzień 2006 Autor Napisano 16 Grudzień 2006 Seba - to nie jest dział z maxem ROTFL goral, może spróbuj boolem wyciąć dziurę, a potem ją załatać? krawędzie zostaną ;) Ewentualnie wyextraktuj krzywe z obydwu obiektów, potem create -> poly mesh -> curves to mesh z wyłączonym create holes. powinno pomóc. troche kombinacji z boolean i pomoglo:)
Seba711 Napisano 16 Grudzień 2006 Napisano 16 Grudzień 2006 Seba - to nie jest dział z maxem ROTFL goral, może spróbuj boolem wyciąć dziurę, a potem ją załatać? krawędzie zostaną ;) Ewentualnie wyextraktuj krzywe z obydwu obiektów, potem create -> poly mesh -> curves to mesh z wyłączonym create holes. powinno pomóc. No fakt, przypadkowo trafilem na ten post i nie przyjrzalem sie jaki to dzial :P No, ale ktos inny pomogl, wiec OK. Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się