Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam dwa obiekty np cube i culinder. na jednej ze ścian cube chce zrobić edge ktory bedzie mial ksztalt cylindra (czyli krawędzie w kształcie kola)..jak to zrobić?

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Uzyj opcji ShapeMerge w zakładce Compound Objects. Funkcja ta rzutuje kształt krzywej na powierznie obiektu tworzac równocześnie nowe krawedzie (edge).

Napisano

Seba - to nie jest dział z maxem ROTFL

 

 

goral, może spróbuj boolem wyciąć dziurę, a potem ją załatać? krawędzie zostaną ;)

 

Ewentualnie wyextraktuj krzywe z obydwu obiektów, potem create -> poly mesh -> curves to mesh z wyłączonym create holes. powinno pomóc.

Napisano
Seba - to nie jest dział z maxem ROTFL

 

 

goral, może spróbuj boolem wyciąć dziurę, a potem ją załatać? krawędzie zostaną ;)

 

Ewentualnie wyextraktuj krzywe z obydwu obiektów, potem create -> poly mesh -> curves to mesh z wyłączonym create holes. powinno pomóc.

 

troche kombinacji z boolean i pomoglo:)

Napisano
Seba - to nie jest dział z maxem ROTFL

 

 

goral, może spróbuj boolem wyciąć dziurę, a potem ją załatać? krawędzie zostaną ;)

 

Ewentualnie wyextraktuj krzywe z obydwu obiektów, potem create -> poly mesh -> curves to mesh z wyłączonym create holes. powinno pomóc.

No fakt, przypadkowo trafilem na ten post i nie przyjrzalem sie jaki to dzial :P

No, ale ktos inny pomogl, wiec OK. Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności