Skocz do zawartości

Material wodny


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

mecze sie i mecze ale zeby zrobic powierzchnie wodna ktora rozmywala by znajdujace sie w niej obiekty (najlepiej wraz z glebokoscia) to ja nie mam pojecia. poprosze pytanie do publicznosci:)

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam, nie wiem czy dobrze podpowiem, bo dawno sie nie bawilem maxem. Z tego co pamietam to musisz sie pobawic refractem w edytorze materialow. Pamietam, ze korzystalem kiedys z refractu gdy musialem zrobic wode albo szklo. Jesli sie myle - sorki.

Napisano

To, że musi być refraction to pewne. Problemem jest, jak zrobić żeby z głębokością było mniej przeźroczyste. Też nie wiem jak będę miał odrobinę wolnego komputera:)

Napisano

najlepiej zastosować materiał raytrace, ustawić transparancy tak żeby było przezroczyste i w dodatkowych opcjach włączyć mgłę (fog).

chyba w mapie raytrace też jest ta opcja

Napisano

nieweim moze sie myle (juz nie pamietam), ale chyba cos takiego widzialem w \"user references\" do maxa 4...:mad:

Napisano

Już gdzieś to pisałem ale napisze jeszcze raz.

 

Materiał z takimi mapami:

 

Difuse : Water Ammount : 10-15 w zależności od potrzeb.

 

Bump: Noise Ammount: 40 Size: 5

 

Reflection: Flat Mirror Ammount : 80 (Opcja żeby z bump mapy brał)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności