Dr. eA Napisano 7 Październik 2002 Napisano 7 Październik 2002 mecze sie i mecze ale zeby zrobic powierzchnie wodna ktora rozmywala by znajdujace sie w niej obiekty (najlepiej wraz z glebokoscia) to ja nie mam pojecia. poprosze pytanie do publicznosci:)
Lesiu Napisano 7 Październik 2002 Napisano 7 Październik 2002 Witam, nie wiem czy dobrze podpowiem, bo dawno sie nie bawilem maxem. Z tego co pamietam to musisz sie pobawic refractem w edytorze materialow. Pamietam, ze korzystalem kiedys z refractu gdy musialem zrobic wode albo szklo. Jesli sie myle - sorki.
Bacry Napisano 8 Październik 2002 Napisano 8 Październik 2002 To, że musi być refraction to pewne. Problemem jest, jak zrobić żeby z głębokością było mniej przeźroczyste. Też nie wiem jak będę miał odrobinę wolnego komputera:)
gomo Napisano 8 Październik 2002 Napisano 8 Październik 2002 najlepiej zastosować materiał raytrace, ustawić transparancy tak żeby było przezroczyste i w dodatkowych opcjach włączyć mgłę (fog). chyba w mapie raytrace też jest ta opcja
Gość geko Napisano 14 Październik 2002 Napisano 14 Październik 2002 nieweim moze sie myle (juz nie pamietam), ale chyba cos takiego widzialem w \"user references\" do maxa 4...:mad:
mORPH Napisano 1 Czerwiec 2003 Napisano 1 Czerwiec 2003 Już gdzieś to pisałem ale napisze jeszcze raz. Materiał z takimi mapami: Difuse : Water Ammount : 10-15 w zależności od potrzeb. Bump: Noise Ammount: 40 Size: 5 Reflection: Flat Mirror Ammount : 80 (Opcja żeby z bump mapy brał)
rayge Napisano 5 Czerwiec 2003 Napisano 5 Czerwiec 2003 morph a przezroczystosc wody cos ci mowi? czy ty wogole przeczytales pytanie? jezu .... skad oni sie biora.
rebuzz Napisano 9 Czerwiec 2003 Napisano 9 Czerwiec 2003 jestem nowy .... ale chyba refraction...a potem nie wiem......[pokazal jezyk] no nie wiele pomoglem...heh:]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się