Napisano 7 Październik 200222 l mecze sie i mecze ale zeby zrobic powierzchnie wodna ktora rozmywala by znajdujace sie w niej obiekty (najlepiej wraz z glebokoscia) to ja nie mam pojecia. poprosze pytanie do publicznosci:)
Napisano 7 Październik 200222 l Witam, nie wiem czy dobrze podpowiem, bo dawno sie nie bawilem maxem. Z tego co pamietam to musisz sie pobawic refractem w edytorze materialow. Pamietam, ze korzystalem kiedys z refractu gdy musialem zrobic wode albo szklo. Jesli sie myle - sorki.
Napisano 8 Październik 200222 l To, że musi być refraction to pewne. Problemem jest, jak zrobić żeby z głębokością było mniej przeźroczyste. Też nie wiem jak będę miał odrobinę wolnego komputera:)
Napisano 8 Październik 200222 l najlepiej zastosować materiał raytrace, ustawić transparancy tak żeby było przezroczyste i w dodatkowych opcjach włączyć mgłę (fog). chyba w mapie raytrace też jest ta opcja
Napisano 14 Październik 200222 l nieweim moze sie myle (juz nie pamietam), ale chyba cos takiego widzialem w \"user references\" do maxa 4...:mad:
Napisano 1 Czerwiec 200321 l Już gdzieś to pisałem ale napisze jeszcze raz. Materiał z takimi mapami: Difuse : Water Ammount : 10-15 w zależności od potrzeb. Bump: Noise Ammount: 40 Size: 5 Reflection: Flat Mirror Ammount : 80 (Opcja żeby z bump mapy brał)
Napisano 5 Czerwiec 200321 l morph a przezroczystosc wody cos ci mowi? czy ty wogole przeczytales pytanie? jezu .... skad oni sie biora.
Napisano 9 Czerwiec 200321 l jestem nowy .... ale chyba refraction...a potem nie wiem......[pokazal jezyk] no nie wiele pomoglem...heh:]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto