Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

mecze sie i mecze ale zeby zrobic powierzchnie wodna ktora rozmywala by znajdujace sie w niej obiekty (najlepiej wraz z glebokoscia) to ja nie mam pojecia. poprosze pytanie do publicznosci:)

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam, nie wiem czy dobrze podpowiem, bo dawno sie nie bawilem maxem. Z tego co pamietam to musisz sie pobawic refractem w edytorze materialow. Pamietam, ze korzystalem kiedys z refractu gdy musialem zrobic wode albo szklo. Jesli sie myle - sorki.

Napisano

To, że musi być refraction to pewne. Problemem jest, jak zrobić żeby z głębokością było mniej przeźroczyste. Też nie wiem jak będę miał odrobinę wolnego komputera:)

Napisano

najlepiej zastosować materiał raytrace, ustawić transparancy tak żeby było przezroczyste i w dodatkowych opcjach włączyć mgłę (fog).

chyba w mapie raytrace też jest ta opcja

Napisano

nieweim moze sie myle (juz nie pamietam), ale chyba cos takiego widzialem w \"user references\" do maxa 4...:mad:

Napisano

Już gdzieś to pisałem ale napisze jeszcze raz.

 

Materiał z takimi mapami:

 

Difuse : Water Ammount : 10-15 w zależności od potrzeb.

 

Bump: Noise Ammount: 40 Size: 5

 

Reflection: Flat Mirror Ammount : 80 (Opcja żeby z bump mapy brał)

Napisano

morph a przezroczystosc wody cos ci mowi?

czy ty wogole przeczytales pytanie?

 

 

jezu .... skad oni sie biora.

Napisano

jestem nowy .... ale chyba refraction...a potem nie wiem......[pokazal jezyk] no nie wiele pomoglem...heh:]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności