tutomash Napisano 18 Grudzień 2006 Napisano 18 Grudzień 2006 wymodelowalem wlasnie miniIpoda pozostaje mi jedynie nadać mu tekstury dodac szczegóły i oświetlenie umieszczam go w wipie bo do konca nie jestem pewien czy wszystko jest ok. pozostawiam go ocenie do wszystkie uwagi bede brać pod uwagę tymbardziej ze zależy mi żeby jak najlepiej go zrobić, na tyle ile potrafię w tej chwili ... ;0
Razi91 Napisano 18 Grudzień 2006 Napisano 18 Grudzień 2006 Mi sie wydaje, że jest pewien błąd w siatce. widać na tym zdjęciu: http://www.max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=40523&d=1166466223
Bruneq Napisano 18 Grudzień 2006 Napisano 18 Grudzień 2006 ech ten boolean.... pytanie do wszystkich, czy uzywajac samego boolean'a mozna mowic ze cos jest wymodelowane?
AGmakonts Napisano 18 Grudzień 2006 Napisano 18 Grudzień 2006 Bruneq - jesli by to byly nurbsy to czemu nie ale w poly to co sie przemujesz to on ma zwaloną siatke nie Ty:P zanim bedziesz renderował to napraw te bugi, daj jakies chamfery.
Bruneq Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 ale AG mi chodzi o nazewnictwo! Wymodelowac czyli poracowac nad formą za pomoca wyrównywania i zakrzywiania powierzchni moim zdaniem! a sam boolean to tak jak by rzezbiarz uzywal foremek do piasku i mowil ze zrobil rzezbe!...choociaz z drugiej strony...!;) a model ma błędy z przodu, i na rantach tego okręgu! radziłbym poczytac o Polymodelingu i zrobic to normalnie!
tutomash Napisano 19 Grudzień 2006 Autor Napisano 19 Grudzień 2006 dzieki za ocene i pomoc szczerze mowiac jestem podobnego zdania co Bruneq, chodzi o to ze modelowalem go z tutoriala gdzie pokazuje sie zastosowanie boolean, bardziej wolałbym nauczyć się modelować normalnie, tak jak napisaleś tworzenie powierzchni, zaginanie itd, boolean szczerze mowiac jest bardzo przydatna funkcja ale wychodza tak jak widac wyzej błędy w siatce, sprobuje raczej dokonczyc ta prace, a pozniej wezme sie za modelowanie innej pracy ale juz z wykorzystaniem innych technik, bo tak na serio technika boolean niczego mnie nie nauczyc w dobrym modelowaniu a czasem trzeba tez sie pomeczyc zeby byc zadowolonym ze swojej pracy..
tutomash Napisano 19 Grudzień 2006 Autor Napisano 19 Grudzień 2006 narazie jestem poczatkujacy w 3d, w sumie to raczkuje, ale bardzo chce sie uczyc, wiec jestem otwarty na wszelka krytyke, na poczatku nie bedzie łatwo, ale z czasem bedzie co raz łatwiej,od razu rzymu nie zbudowano, a o czegoś trzeba zacząć
rudylew Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 No to jedziesz z materiałami... a jak czegoś nie znajdziesz w pomocy maxa to pytaj tutaj. :)
tutomash Napisano 19 Grudzień 2006 Autor Napisano 19 Grudzień 2006 ok pozniej postaram sie wymodelowac go juz bez opcji boolean
tutomash Napisano 19 Grudzień 2006 Autor Napisano 19 Grudzień 2006 otexturowany juz miniIpod miłego oglądanie, przyznaje się że pierwszy raz texturowałem, ale bardzo przydała się pomoc w maxie (F1)
XaoC Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 Zdaje mi sie ze te iPody nie sa takie szerokie
oczek Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 to ma być taki low poly obiekt, czy chcesz ładny, szczegółowy model zrobić, bo jak ten drugi, to moim zdaniem zbyt kanciasto momentami, na zaokrągleniu widać krawędzie, jak i w tym kółko w środku. Mocniejszy chamfer na wtyczce by się przydał.Co więcej nie wiem czy to jest ipod nano czy zwykły, czy jakiś ogólnie Twój, bo ma za głęboko osadzone kółeczko, a wyświetlacz powinien na rogach być lekko zaokrąglony. Przynajmniej tak mi się wydaje.Puść ładniejsze oświetlenie, zeby cienie rzucał i lepsze studio. Ogólnie jak na Twój pierwszy model, jeśli dobrze zrozumiałem, to jest naprawdę dobrze! A więc bądź wytrwały!
oczek Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 spoko, po to się umieszcza na forum, jak chcesz jakiejś konkretnej pomocy, czy coś to pisz nawet na priva! Nie daj się i walcz:)
tutomash Napisano 20 Grudzień 2006 Autor Napisano 20 Grudzień 2006 dokonałem kilku poprawek, raczej tak zostawię tą pracę, dużo się nauczyłem przy modelowaniu tego ipoda, przy kolejnej pracy będę wiedzieć czego się trzymać i jakie błędy nie poprawiać
maverick sheep Napisano 20 Grudzień 2006 Napisano 20 Grudzień 2006 Hehe lepszy render na gorze niz na koncu :) wyrenderuj to tak jak jest u gory materialy tylko na ipoda model fajny ale pracuj nad renderm... pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się