Napisano 18 Grudzień 200618 l wymodelowalem wlasnie miniIpoda pozostaje mi jedynie nadać mu tekstury dodac szczegóły i oświetlenie umieszczam go w wipie bo do konca nie jestem pewien czy wszystko jest ok. pozostawiam go ocenie do wszystkie uwagi bede brać pod uwagę tymbardziej ze zależy mi żeby jak najlepiej go zrobić, na tyle ile potrafię w tej chwili ... ;0
Napisano 18 Grudzień 200618 l Mi sie wydaje, że jest pewien błąd w siatce. widać na tym zdjęciu: http://www.max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=40523&d=1166466223
Napisano 18 Grudzień 200618 l ech ten boolean.... pytanie do wszystkich, czy uzywajac samego boolean'a mozna mowic ze cos jest wymodelowane?
Napisano 18 Grudzień 200618 l Bruneq - jesli by to byly nurbsy to czemu nie ale w poly to co sie przemujesz to on ma zwaloną siatke nie Ty:P zanim bedziesz renderował to napraw te bugi, daj jakies chamfery.
Napisano 19 Grudzień 200618 l ale AG mi chodzi o nazewnictwo! Wymodelowac czyli poracowac nad formą za pomoca wyrównywania i zakrzywiania powierzchni moim zdaniem! a sam boolean to tak jak by rzezbiarz uzywal foremek do piasku i mowil ze zrobil rzezbe!...choociaz z drugiej strony...!;) a model ma błędy z przodu, i na rantach tego okręgu! radziłbym poczytac o Polymodelingu i zrobic to normalnie!
Napisano 19 Grudzień 200618 l Autor dzieki za ocene i pomoc szczerze mowiac jestem podobnego zdania co Bruneq, chodzi o to ze modelowalem go z tutoriala gdzie pokazuje sie zastosowanie boolean, bardziej wolałbym nauczyć się modelować normalnie, tak jak napisaleś tworzenie powierzchni, zaginanie itd, boolean szczerze mowiac jest bardzo przydatna funkcja ale wychodza tak jak widac wyzej błędy w siatce, sprobuje raczej dokonczyc ta prace, a pozniej wezme sie za modelowanie innej pracy ale juz z wykorzystaniem innych technik, bo tak na serio technika boolean niczego mnie nie nauczyc w dobrym modelowaniu a czasem trzeba tez sie pomeczyc zeby byc zadowolonym ze swojej pracy..
Napisano 19 Grudzień 200618 l Autor narazie jestem poczatkujacy w 3d, w sumie to raczkuje, ale bardzo chce sie uczyc, wiec jestem otwarty na wszelka krytyke, na poczatku nie bedzie łatwo, ale z czasem bedzie co raz łatwiej,od razu rzymu nie zbudowano, a o czegoś trzeba zacząć
Napisano 19 Grudzień 200618 l No to jedziesz z materiałami... a jak czegoś nie znajdziesz w pomocy maxa to pytaj tutaj. :)
Napisano 19 Grudzień 200618 l Autor otexturowany juz miniIpod miłego oglądanie, przyznaje się że pierwszy raz texturowałem, ale bardzo przydała się pomoc w maxie (F1)
Napisano 19 Grudzień 200618 l to ma być taki low poly obiekt, czy chcesz ładny, szczegółowy model zrobić, bo jak ten drugi, to moim zdaniem zbyt kanciasto momentami, na zaokrągleniu widać krawędzie, jak i w tym kółko w środku. Mocniejszy chamfer na wtyczce by się przydał.Co więcej nie wiem czy to jest ipod nano czy zwykły, czy jakiś ogólnie Twój, bo ma za głęboko osadzone kółeczko, a wyświetlacz powinien na rogach być lekko zaokrąglony. Przynajmniej tak mi się wydaje.Puść ładniejsze oświetlenie, zeby cienie rzucał i lepsze studio. Ogólnie jak na Twój pierwszy model, jeśli dobrze zrozumiałem, to jest naprawdę dobrze! A więc bądź wytrwały!
Napisano 19 Grudzień 200618 l spoko, po to się umieszcza na forum, jak chcesz jakiejś konkretnej pomocy, czy coś to pisz nawet na priva! Nie daj się i walcz:)
Napisano 20 Grudzień 200618 l Autor dokonałem kilku poprawek, raczej tak zostawię tą pracę, dużo się nauczyłem przy modelowaniu tego ipoda, przy kolejnej pracy będę wiedzieć czego się trzymać i jakie błędy nie poprawiać
Napisano 20 Grudzień 200618 l Hehe lepszy render na gorze niz na koncu :) wyrenderuj to tak jak jest u gory materialy tylko na ipoda model fajny ale pracuj nad renderm... pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto