Skocz do zawartości

Minibitwa nr10 - Nowe wcielenie bohatera starej gry


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Uważam że podstawowym błędem było wyznaczenie postaci jako tematu bitwy po raz drugi z rzędu. Widać że poprzednia bitwa strasznie wymęczyła uczestników :) Tym razem wystartowało bodajże 26, ilu skończyło nie będę pisał, każdy widzi. Wymienianie przeszkód na drodze do ukończenia mija się z celem. Każdy zawsze coś tam miał i licytowanie się, kto ma więcej obowiązków, nie ma sensu.

Co do przedłużenia - nie widzę problemu. Już kilka razy pisałem, że jeśli ma to komuś pomóc w ukończeniu pracy, jestem za. Ostatni raz pisałem to, gdy termin bitwy został przesunięty na dwudziestego. Może tym razem osoby, które zamierzają skończyć do 31 zdeklarują się oficjalnie i będziemy wiedzieli, czy warto czekać. Jeśli ma się okazać, że nikt więcej nie zdąży, to lepiej zakończyć tą bitwę bez rozstrzygnięcia i zapomnieć o niej najszybciej jak się da.

Moja praca może nie jest najwyższych lotów, ale oddaje to, co aktualnie potrafię. Był termin, więc pracowałem tak, żeby zdążyć, mimo że większość rzeczy robiłem po raz pierwszy w życiu. A to po prostu z szacunku do pozostałych uczestników, gdyż wstydziłem się spóźnić. Byćmoże w regulaminie Mini-bitwy trzeba dopisać punkt - "Zawsze mierz siły na zamiary"?

Podejrzewam że nikt nie odpowie na tego posta ;) Z resztą kolejne moje pytanie w tym wątku pozostawione bez odpowiedzi :rolleyes:

  • Odpowiedzi 63
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

klicek - a ja się bedę kłócił i powiem że właśnie chodzi o limity! :) a mówiąc innymi słowy, o granicę którą nie należałoby przekroczyć żeby całe to przedsięwzięcie miało sens (żeby ludzie konczyli co zaczeli), cóz z tego że majac limit 7k mozna zrobic model z 500 - ale co to wtedy byłaby za konkurencja/konfrontacja wobec tych co wykorzystali pozostale 6500tri... majac 7k limit mamy psychologiczny 'ciąg' który pcha nas żebyśmy dowalili te okrągłości, detale, żeby owy limit wykorzystać

 

imho :P

Napisano

empeck-jedynie ze wzgledu na rozsadek robiacych, bo mozliwosci techniczne sa, i pare razy widzialem ich bezsensowne wykorzystanie (plynny blending kolczugi zwisajacej az do konskich pecin i inen chore zwisy z laczonych lancuchow), najczesciej 2link zupelnie wystarcza do zycia (a jak juz trzeba to mzona sobie zdrowiej pohierarchizowac),

ale moja propozycja jest taka, zeby przeprowadzic taki gamedev od poczatku do konca, nawet bez terminu, ot zeby kazdy kto zacznie tak dlugo redukowal swoje chciejstwo az dojdzie to do jego mozliwosci nerwowych...

podejrzewam ze ze wspanialych postaci w plaszczach powolutku stana sie to postacie w zbrojach, odarte z ciuchow, ktos wpadnie na to zeby jednak robociki, pozniej robociki bez kabelkow, pozniej ze schowana mechanika (albo oszukana teksturami)... w efekcie bedzie czad jak ktorys z uczestnikow pokaze prev z gry do ktorej wyeksportowal samochodzik... nie bedzie wazny polycount, tekstury... bedzie wazne ze jako jeden z niewielu mial na tyle nerwow zeby to zrobic hobbystycznie i zrobil do konca...

watpie zeby ktos sie porwal na eksport wypasionej postaci (1-2mln poly sprasowane normalami) do unreala, bo samo zrobienie zestawu ruchow, jesli nie pracuej sie przy tym na co dzien, i wyznaczenie im limitow wyglada jak absurd :)

no chyba ze ktos komu przeszkadzaja limity chce jednak do unreala, to ja chetnie popatrze i naklikam reputacji :)

Napisano

ziomus jezeli w jakiej kolwiek firmie szanujacej sie dadza ci 3-4 tygodnie na jeden model 7k to szacunek dla nich ze maja tyle czasu ;)

 

glownie chodzi o to ze czym wiecej czasu tym mniej sie chce pracowac nad jednym modelem ja tak mam :) poprostu juz chce sie zaczac cos nowego :)

 

troche sie wstydze ze nie dam rady skonczyc robocopa, ale niestety ten start to byla pomylka, mam kilka rzeczy ktore maja wyzszy priorytet niestety, ale to ze go skoncze po za bitwa to nawet nie ulega watpliwosci :)

 

spoko od 31 do - 15 nowa minibitwa (ostatnia prawdopodobnie) pt "modele komorkowe" zobaczymy jak to bedzie wygladalo.:) niech ktos wtedy zwali na limity to zbanuje ;D

Napisano

hehe, Klicek, skasowałem tego posta wczoraj :D

Chodziło mi o to że im większy model tym więcej czasu na jego finalizację i tak już po prostu jest.

 

A ten czas to podałem taki jaki ja potrzebuję pracując sobie hobbistycznie.

Napisano

Ja proponuje w 1 zdaniu. Wracamy do 7 dniowej minibitwy, limity 2k. małe teksturki.

Modele komórkowe

 

Patrząc na takie np. Maszyny Bojowe(czy jaki był temat tamtej bitwy) to w tydzień- półtora można było zrobić super model. Minibitwa budynek, ukończyłem model z teksturami w 5godzin z rzędu(całkiem dawał rade).

 

Oczywiście można zrobić minibitwe dla Pro, ale wezmą udział 4 osoby.

 

Myśle że bitwa powinna być takim oderwaniem się od dziergania w pracy/nauki, czyli czysta przyjemność(przy większych modelach efekty pracy widać tak późno że staje się to katorga nie przyjemność:]). Taki speed+ texturki itp. Nie żeby były to modele na odwal się.

 

Myśle żeby nie przedłużać, zrobimy ajuczi/remis. I zabierzmy się za coś co mniej męczy:]

 

Popieram Kube, Postać 2 razy pod rząd to przyczyna małych chęci uczestników.

 

PS. teraz jakaś nie organika, nie postać:]

 

 

EDIT: Autentycznie niema co przedłużać... Olać tą bitwe, start nowej. Nie ma co odrazu zawieszać wszystkich bitwew, bo jedna nie wyszła... Po prostu robimy restarta jak najszybciej się da.

Napisano

no ja niestety znowu skończyłem na modelu :/ , ale tym razem nie z mojej winy, ani limitu trisów, tylko panów policjantów, którzy zaczeli nawiedzac chełmińskie mieszkania, i musiałem chwilowo przenieść sie na linuxa ;)

Napisano

koncz koncz, juz dzisiaj zamykamy ten rozdział z zycia forum i jedziemy dalej :) wrzucajcie co macie !

 

pamietajcie zeby podemianiac mianiaturki na takie z napisem "koniec" bedzie mi o wiele latawiej zebrac prace i zadnej nie omine :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności