Jump to content

Owen

Members
  • Content Count

    285
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Good

About Owen

  • Rank
    Member
  • Birthday 05/24/1986

City (optional)

  • Miasto
    Chełmno

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. piękna morda! myślę, że na dole za okrągło dlatego na maszynę nie wygląda
  2. Witam Przyłączam się do zabawy, koncept: zaczynam od modelu hp
  3. dzięki w którym kierunku iść? zielony box to szafa wypełniona książkami i nagrodami zdobytymi przez pisarza :D 1 2 3
  4. Witam Praca będzie przedstawiać kryzys twórczy pewnego "znanego pisarza". Siedział on będzie przy biurku w swoim gabinecie i próbował coś wymyślić. Pomieszczenie będzie dosłownie zawalone pogniecionymi kartkami papieru. Całość pokazana w sposób humorystyczny.
  5. Owen

    Monitor Dell U2410

    Witam Planuje zakup monitora Dell U2410, niestety nie mam możliwości sprawdzić go osobiście w moim województwie. Jest ktoś szczęśliwym posiadaczem tego monitora? Dell U2410 Warto w niego inwestować? a może jakaś inna alternatywa o podobnych parametrach do 2000zł?
  6. donMario - nie wiem w czym problem może za mała rozdzielczoś? ja to robie tak zaznaczam zmapowany model, z którego chce wypalić AO, przechodze do Render To Texture, wybieram jaką mape chce renderować - Ambient Occlusion (MR), ustawiam rozdzielczość, zwiększam Samples, zeby zmniejszyć kasze (znacznie wpływa na czas renderowania) i renderuje.
  7. dzięki wielkie panowie, pomogło!! :)
  8. Witam Mam problem przy wypalaniu AO mentalem. Dwa modele low poly i hi poly, ustawiam Projection Mapping, cage itp. żeby wypalić AO i normale z modelu hi poly renderuje i wychodzi takie cos: w miejscach w których model low poly "przebija" hi poly jest czarno. Wydaje się to logiczne, ale jak to obejść? jak ukryje low poly to nic mi nie wyrenderuje :/
  9. świetny pomysł i jeszcze lepsze wykonanie!!
  10. Komic wymiatasz!!! ten detal mnie po prostu miażdży! 8)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy