Jump to content

Owen

Members
  • Content Count

    285
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Good

About Owen

  • Rank
    Member
  • Birthday 05/24/1986

City (optional)

  • Miasto
    Chełmno
  1. piękna morda! myślę, że na dole za okrągło dlatego na maszynę nie wygląda
  2. Witam Przyłączam się do zabawy, koncept: zaczynam od modelu hp
  3. dzięki w którym kierunku iść? zielony box to szafa wypełniona książkami i nagrodami zdobytymi przez pisarza :D 1 2 3
  4. Witam Praca będzie przedstawiać kryzys twórczy pewnego "znanego pisarza". Siedział on będzie przy biurku w swoim gabinecie i próbował coś wymyślić. Pomieszczenie będzie dosłownie zawalone pogniecionymi kartkami papieru. Całość pokazana w sposób humorystyczny.
  5. Owen

    Monitor Dell U2410

    Witam Planuje zakup monitora Dell U2410, niestety nie mam możliwości sprawdzić go osobiście w moim województwie. Jest ktoś szczęśliwym posiadaczem tego monitora? Dell U2410 Warto w niego inwestować? a może jakaś inna alternatywa o podobnych parametrach do 2000zł?
  6. donMario - nie wiem w czym problem może za mała rozdzielczoś? ja to robie tak zaznaczam zmapowany model, z którego chce wypalić AO, przechodze do Render To Texture, wybieram jaką mape chce renderować - Ambient Occlusion (MR), ustawiam rozdzielczość, zwiększam Samples, zeby zmniejszyć kasze (znacznie wpływa na czas renderowania) i renderuje.
  7. dzięki wielkie panowie, pomogło!! :)
  8. Witam Mam problem przy wypalaniu AO mentalem. Dwa modele low poly i hi poly, ustawiam Projection Mapping, cage itp. żeby wypalić AO i normale z modelu hi poly renderuje i wychodzi takie cos: w miejscach w których model low poly "przebija" hi poly jest czarno. Wydaje się to logiczne, ale jak to obejść? jak ukryje low poly to nic mi nie wyrenderuje :/
  9. świetny pomysł i jeszcze lepsze wykonanie!!
  10. Komic wymiatasz!!! ten detal mnie po prostu miażdży! 8)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy