Jump to content
Vega

Bitwa 30 Postać: Vega

Recommended Posts

Q3 słabo, zwłaszcza że łączy kilka uniwersów, różne dziwadła tam były, ale często wyssane z palca moim zdaniem. W Q2 był klasyczny obraz ludzi połączonych z maszynami: http://leray.proboards.com/index.cgi?board=stroggdm&action=print&thread=2589. w Q1 trochę inna bajka, bardziej średniowieczne klimaty, ale Q3 moim zdaniem najmniej klimatyczny jeśli chodzi o taki design.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja robię ale powoli xD na razie cialko robiłem.

W weekend cos wrzuce :)

 

 

Wysłano z telefonu.

Edited by Vega

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na razie takie coś. Głowa jeszcze nieskończona, ale ciało tak. Są błędy z cielskiem jednakże ciała nie będzie widać, a szkoda czasu na poprawianie ;)

 

caloscv.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK dzięki. Stopy dałem większe, a głowę mniejszą :)

 

ryjec.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra to jedziemy z krytyka :D

Vega odrazu mowie ze anatomii sam nie mam opanowanej, ale napisze to co mi sie rzuca odrazu/

Zacznijmy od gory:

-glowa bardzo fajna teraz jest taka toonowa

-szyja chyba ma za duzy luk z profilu jak sie patrzy

-obojczyki zbyt duzy luk? powinny bardziej isc po lini prostej?

-plecy ogolnie spoko tylko lopatki masz chyba za male

-barki troche dziwne, od profilu to prawde mowaic nie wiem co tam sie z nimi dzieje

-klatka piersiuowa spoko, tylko moze gorna partia jest przesadzona?

-boczne miesnie brzucha tak nie wygladaja

_nogi: zwiekszyl bym mu uda

PS: wiem ze robisz jakiegos mutanta ale widze ze korzystasz z bazy czlowieka, dlatego pisze to co mi sie nie zgadza z budowa czlowieka, mozliwe ze to co napisalem nie ma wogole znaczenia bo chcesz go grubo zmodyfikowac, ale co tam moze cos pomoze :)

 

Powodzenia fajnie idzie ( glownie po glowie widac ze bedzie zacnie)

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ja się zastanawiałem o limity a ilość detali / gęstość siatki.

Ta głowa wygląda jakby miała min 100tys poligonów ;)

Chyba że masz tam takie cudo co zredukuje gęstość siatki zachowując

gł. podziały bryły (?)

Share this post


Link to post
Share on other sites
a ja się zastanawiałem o limity a ilość detali / gęstość siatki.

Ta głowa wygląda jakby miała min 100tys poligonów ;)

Chyba że masz tam takie cudo co zredukuje gęstość siatki zachowując

gł. podziały bryły (?)

 

Normal mapa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi sie podoba, taka postac w komiksowej stylistyce wyszla

a design z kwaka 4 rzadzi i nie tylko postaci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Główka nie jest moim pomysłem :) Gdzieś w otchłani internetu znalazłem ;)

Koncepty które są w 1 poście to tylko główny zarys :D Że coś takiego będzie, ale nie będę się chyba w 100% tego trzymał. Najbardziej to trzymać się będę tego: http://www.autodestruct.com/images/quake4_strogg3.jpg, że coś takiego będzie coś w tym stylu :)

 

odnetniN: dzięki :) Nad ciałem można popracować i błędy są jednakże nie będę poprawiać np. obojczyka ponieważ jak to Mafida powiedział: to jest model na którym powieszę resztę. Jakoś tak to brzmiało :D

przems: jak Mafida napisał. Normal mapa :)

mafida: ;)

tr3buh: dzięki.

 

Jutro się zabiorę za resztę :) Zacznę od mechaniki stóp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na razie mam tyle. Miejscami jest słabo i jak będzie czas to poprawię. Planuję zrobić jeszcze 2 inne rodzaje miniTorb i do tego pas. Dopiero wtedy spodnie. Może dół wygląda mało jak maszyna. Bardziej wojskowo to na pewno góra będzie bardziej mechaniczna :)

 

hybryda.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

piękna morda! myślę, że na dole za okrągło dlatego na maszynę nie wygląda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajnie idzie, bardzo mi się podoba nieco hmm przerysowana twarz i ogólnie sylweta gościa, zbroja też spoko, tylko.... toż to gears of war, nie Q4... :D takie pierwsze od razu skojarzenie, nim dobrze się przyjrzałem tym portkom :) Aha, ta blacha ma łydce, on na sedes chyba nie usiądzie, nie wygląda jak by mógł zgiąć nogi w kolanach ;))

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Owen: Dzięki

 

@Dziudziu: Dzięki. To jest Q4 lub q3 ;) jak wrócę do domu to wrzuce model znaleziony na zbrushcentral na którym sie wzoruje (to jest ten z papierosem lub cygarem z q4). Glowa tez wzorowaną na pracy znalezionej w odchlani zbrushcentral. Temat nazywa sie Vega bo nie wiem co to bedzie :D

 

 

Wysłano z telefonu.

 

Edit:

Twarz wzorowana na http://digital-art-gallery.com/picture/5463

Całość na http://img710.imageshack.us/img710/1703/sargelayout.jpg

 

Edit:

 

hybra.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

lysyt.png

 

Rękawice na dłoniach muszę jeszcze wyrzeźbić. Na razie to jest baza ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajnie idzie. Może to wina shadera, ale te detale masz strasznie słabo zaznaczone. Na normalce praktycznie nie będzie ich widać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@F/X: Wrzucam z innym matcapem.

@Mafida: Dzięki

 

Dłonie skończone :)

 

lysy3.png

lysy2.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

To juz nie moje klimaty, takze oceniac nie bede, poniewaz nie bedzie to ocena obiektywna, ale fajnie ze cos sie dzieje i dzialasz z tym dalej,:)powodzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czemu ulegam wrażeniu że jak na oprycha ma zbyt wąską głowe lub zbyt długą. Detal świetny czekam na więcej. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy