Vega 347 Posted November 12, 2011 Share Posted November 12, 2011 (edited) Ja się zabiorę za takie coś:Autorem powyższych conceptu jest Paul Richards http://www.autodestruct.com Finish: Twarz wzorowana na: digital-art-gallery.com Całość wzorowana na: zbrushcentral.com Edited November 24, 2013 by Vega Link to post Share on other sites
mandragora 177 Posted November 12, 2011 Share Posted November 12, 2011 koncepty z quake 4 mniammm . Czekam na efekt końcowy bo koncepty są wypasione Link to post Share on other sites
Creator 184 Posted November 13, 2011 Share Posted November 13, 2011 jednak Quake 2 i 4 to kopalnia inspiracji :) Link to post Share on other sites
Monio 3,145 Posted November 18, 2011 Share Posted November 18, 2011 Trzeci przecież też. :) Link to post Share on other sites
Creator 184 Posted November 18, 2011 Share Posted November 18, 2011 Q3 słabo, zwłaszcza że łączy kilka uniwersów, różne dziwadła tam były, ale często wyssane z palca moim zdaniem. W Q2 był klasyczny obraz ludzi połączonych z maszynami: http://leray.proboards.com/index.cgi?board=stroggdm&action=print&thread=2589. w Q1 trochę inna bajka, bardziej średniowieczne klimaty, ale Q3 moim zdaniem najmniej klimatyczny jeśli chodzi o taki design. Link to post Share on other sites
n-pigeon 685 Posted November 18, 2011 Share Posted November 18, 2011 Veguś, pokazuj coś, pokazuj, liczę na ciebie ;) Link to post Share on other sites
Vega 347 Posted November 18, 2011 Author Share Posted November 18, 2011 (edited) Ja robię ale powoli xD na razie cialko robiłem. W weekend cos wrzuce :) Wysłano z telefonu. Edited November 20, 2011 by Vega Link to post Share on other sites
Vega 347 Posted November 20, 2011 Author Share Posted November 20, 2011 Na razie takie coś. Głowa jeszcze nieskończona, ale ciało tak. Są błędy z cielskiem jednakże ciała nie będzie widać, a szkoda czasu na poprawianie ;) Link to post Share on other sites
comander_barnik 30 Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 w porównaniu do torsu głowa jest za duża a nogi za małe, ale już zaczyna się dziać konkret, miło popatrzeć Link to post Share on other sites
Vega 347 Posted November 22, 2011 Author Share Posted November 22, 2011 OK dzięki. Stopy dałem większe, a głowę mniejszą :) Link to post Share on other sites
odnetniN 40 Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 Dobra to jedziemy z krytyka :D Vega odrazu mowie ze anatomii sam nie mam opanowanej, ale napisze to co mi sie rzuca odrazu/ Zacznijmy od gory: -glowa bardzo fajna teraz jest taka toonowa -szyja chyba ma za duzy luk z profilu jak sie patrzy -obojczyki zbyt duzy luk? powinny bardziej isc po lini prostej? -plecy ogolnie spoko tylko lopatki masz chyba za male -barki troche dziwne, od profilu to prawde mowaic nie wiem co tam sie z nimi dzieje -klatka piersiuowa spoko, tylko moze gorna partia jest przesadzona? -boczne miesnie brzucha tak nie wygladaja _nogi: zwiekszyl bym mu uda PS: wiem ze robisz jakiegos mutanta ale widze ze korzystasz z bazy czlowieka, dlatego pisze to co mi sie nie zgadza z budowa czlowieka, mozliwe ze to co napisalem nie ma wogole znaczenia bo chcesz go grubo zmodyfikowac, ale co tam moze cos pomoze :) Powodzenia fajnie idzie ( glownie po glowie widac ze bedzie zacnie) Link to post Share on other sites
przems 19 Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 a ja się zastanawiałem o limity a ilość detali / gęstość siatki. Ta głowa wygląda jakby miała min 100tys poligonów ;) Chyba że masz tam takie cudo co zredukuje gęstość siatki zachowując gł. podziały bryły (?) Link to post Share on other sites
mafida 544 Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 a ja się zastanawiałem o limity a ilość detali / gęstość siatki. Ta głowa wygląda jakby miała min 100tys poligonów ;) Chyba że masz tam takie cudo co zredukuje gęstość siatki zachowując gł. podziały bryły (?) Normal mapa. Link to post Share on other sites
tr3buh 524 Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 mi sie podoba, taka postac w komiksowej stylistyce wyszla a design z kwaka 4 rzadzi i nie tylko postaci Link to post Share on other sites
Vega 347 Posted November 23, 2011 Author Share Posted November 23, 2011 Główka nie jest moim pomysłem :) Gdzieś w otchłani internetu znalazłem ;) Koncepty które są w 1 poście to tylko główny zarys :D Że coś takiego będzie, ale nie będę się chyba w 100% tego trzymał. Najbardziej to trzymać się będę tego: http://www.autodestruct.com/images/quake4_strogg3.jpg, że coś takiego będzie coś w tym stylu :) odnetniN: dzięki :) Nad ciałem można popracować i błędy są jednakże nie będę poprawiać np. obojczyka ponieważ jak to Mafida powiedział: to jest model na którym powieszę resztę. Jakoś tak to brzmiało :D przems: jak Mafida napisał. Normal mapa :) mafida: ;) tr3buh: dzięki. Jutro się zabiorę za resztę :) Zacznę od mechaniki stóp. Link to post Share on other sites
Vega 347 Posted December 4, 2011 Author Share Posted December 4, 2011 Na razie mam tyle. Miejscami jest słabo i jak będzie czas to poprawię. Planuję zrobić jeszcze 2 inne rodzaje miniTorb i do tego pas. Dopiero wtedy spodnie. Może dół wygląda mało jak maszyna. Bardziej wojskowo to na pewno góra będzie bardziej mechaniczna :) Link to post Share on other sites
Owen 13 Posted December 4, 2011 Share Posted December 4, 2011 piękna morda! myślę, że na dole za okrągło dlatego na maszynę nie wygląda Link to post Share on other sites
Dziudziu 13 Posted December 5, 2011 Share Posted December 5, 2011 Fajnie idzie, bardzo mi się podoba nieco hmm przerysowana twarz i ogólnie sylweta gościa, zbroja też spoko, tylko.... toż to gears of war, nie Q4... :D takie pierwsze od razu skojarzenie, nim dobrze się przyjrzałem tym portkom :) Aha, ta blacha ma łydce, on na sedes chyba nie usiądzie, nie wygląda jak by mógł zgiąć nogi w kolanach ;)) Link to post Share on other sites
Vega 347 Posted December 5, 2011 Author Share Posted December 5, 2011 @Owen: Dzięki @Dziudziu: Dzięki. To jest Q4 lub q3 ;) jak wrócę do domu to wrzuce model znaleziony na zbrushcentral na którym sie wzoruje (to jest ten z papierosem lub cygarem z q4). Glowa tez wzorowaną na pracy znalezionej w odchlani zbrushcentral. Temat nazywa sie Vega bo nie wiem co to bedzie :D Wysłano z telefonu. Edit: Twarz wzorowana na http://digital-art-gallery.com/picture/5463 Całość na http://img710.imageshack.us/img710/1703/sargelayout.jpg Edit: Link to post Share on other sites
Vega 347 Posted December 8, 2011 Author Share Posted December 8, 2011 Rękawice na dłoniach muszę jeszcze wyrzeźbić. Na razie to jest baza ;) Link to post Share on other sites
mafida 544 Posted December 8, 2011 Share Posted December 8, 2011 Bardzo fajnie,dawaj dalej:) Link to post Share on other sites
F/X 354 Posted December 8, 2011 Share Posted December 8, 2011 Fajnie idzie. Może to wina shadera, ale te detale masz strasznie słabo zaznaczone. Na normalce praktycznie nie będzie ich widać. Link to post Share on other sites
Vega 347 Posted December 8, 2011 Author Share Posted December 8, 2011 @F/X: Wrzucam z innym matcapem. @Mafida: Dzięki Dłonie skończone :) Link to post Share on other sites
odnetniN 40 Posted December 8, 2011 Share Posted December 8, 2011 To juz nie moje klimaty, takze oceniac nie bede, poniewaz nie bedzie to ocena obiektywna, ale fajnie ze cos sie dzieje i dzialasz z tym dalej,:)powodzenia. Link to post Share on other sites
Idlero 59 Posted December 8, 2011 Share Posted December 8, 2011 Nie wiem czemu ulegam wrażeniu że jak na oprycha ma zbyt wąską głowe lub zbyt długą. Detal świetny czekam na więcej. ;) Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now