Jump to content
Vega

Bitwa 30 Postać: Vega

Recommended Posts

@odnetniN: dzięki

@Idlero: dzięki. Taką referkę miałem :)

@n-pigeon: dzięki. Jak będzie czas to mu powiększę :D

 

123gv.jpg

1234bl.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajnie idzie,sprzęcior na plecach mi się podoba,od pasa w dół też bardzo dobrze wyglada:).Narazie najsłabsza jak dla mnie rekawica,jakieś te 3 poprzeczne ochraniacze takie jakieś takie;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heh takie jakieś takie :D Na pewno lewitują bo o co mogą się trzymać? Przymocowane do skóry raczej nie ;) Nie wiem co tam można dać. Coś wymyślę lub wygoogluje lub zostawię jak nic innego nie będzie ;)

 

Dłonie lepiej teraz poprawić czy później mają LP i textury?

 

Jeszcze rękaw muszę poprawić bo teraz zauważyłem lewitację :P

 

97830840.jpg

24426468.jpg

41592848.jpg

19669985.jpg

caloschybryda.jpg

Edited by Vega

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym mu dowalił takie konkretne te rekawice.Bardziej w tym stylu co reszta sprzętu,masywne takie żeby były.Co chcesz z dłońmi poprawiać,zrób rękawice z grubymi paluchami i po problemie:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Żebym tylko sie wyrobił :D Za tyg. Święta czyli weekend odpada. Jeszcze lp, zmapowac i tekstury. Poszukam cos u wuja Google :) Tak patrząc to jednak nie do końca wyszło tak jak miało wyjść :) Następny bedzie lepszy ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest fishinthewater

Detal powala. oby dobrze to wyszło na lp.

 

pzdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Gemin: Dzięki

@Slowiak: Dzięki.

 

Na razie zacząłem od główki. Trochę poprawiłem HP i zmieniłem elementy na lewej ręce (jego lewej) :D

 

lp1ol.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

LP + Normalka (14905 tris). Będę musiał odchudzić trochę bo limit 12,5k ;)

lpnormaljpg.jpg

lpnormaljpg2.jpg

lpnormaljpg3.jpg

lpnormaljpg4.jpg

lpnormaljpgwf.jpg

lpnormaljpgwf2wg.jpg

 

normalall.jpg

Edited by Vega

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo fajnie wyszło. Jedyne do czego bym sie przyczepił to może troszkę przykrótkie ręce, ale jak się uprzeć to winę można zwalić na te masywne buty :p .

Odchudzaj.

 

Pozdrawiam, Cyanide.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to już finish LP. Teraz texturki :) Głowę dam niżej bo faktycznie jest taka długa :) Poprzedni marmoset mi nie działał (1.04). Model był cały czary nawet jak dałem texty, itd. Pojawiła się werjsa 1.05 i wszystko działa dlatego się bawię póki mogę :)

 

lp1z.jpg

lp2g.jpg

lp3i.jpg

lp4q.jpg

lp5r.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oj tam zaraz :D Do animki dodałbym tam kilka tris i odjął z butów bo tam jest gęsto, ale trochę namotałem siatkę w tamtych okolicach i robiąc loop robi mi się spirala :D Zostało 5dni na textury.

Share this post


Link to post
Share on other sites

praca jest bardzo fajna ale wydaje mi sie ze normalki sa jakies takie slabe, moze silnik, a moze warto bylo by je podbic w psie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To chyba kwestia źle ustawionego światła.Może bardziej z góry go oświetlić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo uprościłeś bryłę lowpoly w stosunku do hipoly, (np na klatce) a polycount strasznie wysoki.

Można było parę detali powyciągać na geometrii a nie tak pakować aby więcej dookoła nogi:)

Na klatce ogólnie bardzo rzadziutko, a na nogach gęsto, tak samo na twarzy zdecydowanie za gęsto.

Postać pod względem bryły na pierwszy rzut oka wygląda na 6k spokojnie i więcej nie ma sensu pchać.

 

Proporcje bryły leżą i kwiczą, nieforemna klatka piersiowa, nieforemna miednica, rączki nisko wyrastają.

Ja wiem, że Ty to budowałeś na gołej postaci, ale czasem trzeba troche pooszukiwać z umiejscowieniem i wielkością niektórych elementów zbroi a nie poobkładać detalem i samo wyjdzie, bo jednak nie zawsze wyjdzie.

 

Generalnie fajnie wydziergałeś detal, jednak za szybko zostawiłeś za sobą proporcje i bryłę, a to połowa sukcesu.

Dobrze zrobiona bryła i proporcjonalne względem siebie elementy ją budujące, poprawna poza neutralna (która też dodaje modelowi życia i charakteru o dziwo) może zając nawet 50% i więcej czasu całej pracy nad modelem.

A taka gearsowa stylizacja to wogóle jest wymagająca pod tym względem.

 

Co do samego detalu niektóre elementy pancerza, np naramiennik czy płytki na przedramionach zrobiłbym grubsze, bardziej "tłuste".

Za małe rączki, zarówno same dłonie i "paluszki" chudziutkie, dalej też, całe ręce jednak za wątłe jak na takiego bydlaka.

 

pozdrawiam i powodzenia z texami!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Plasti: trochę podkręciłem texty przez wyostrzenie :)

@Mafida: z góry jest niebieskie :D

@Levus: Ja zrobiłem błąd przy robieniu LP. Zacząłem od nóg i zamiast zrobić główny zarys to napchałem z myślą, że później odchudzę. Napchać więcej, żeby przy wypalaniu normalki nie było bubli jak miałem przy mnichu :D Normalki były dobre jednakże 1 element na 2048x2048. Wtedy bubli nie było. Nie pomyślałem, że każdy element będzie mniejszy niż 2048x2048. Następnym razem będę pamiętał :)

Kolejny błąd to rozmieszczenie UV. Proporcje są beznadziejne :) Ręka mała, głowa duża, itd. Następnym razem będę pamiętał :D Na klacie jest mniej bo loopy miałem ładnie i przy odchudzaniu nie było problemu z kasowaniem. Normalka aż tak się nie rozjechała dlatego skasowałem.

 

Ja wiem, że Ty to budowałeś na gołej postaci, ale czasem trzeba troche pooszukiwać z umiejscowieniem i wielkością niektórych elementów zbroi a nie poobkładać detalem i samo wyjdzie, bo jednak nie zawsze wyjdzie.

 

Zgadzam się w 100%. Zacząłem od butów które robiłem 3x. Początkowo wszystko było mniejsze niż teraz. Później dopiero powiększyłem, przestawiłem jednakże nie jest zbytnio zadowolony. Np. nakolanniki (o ile dobrze kojarzę) są duże, rozjechane, krzywe i paskudne. W dod. nie są na samym kolanie tylko pod :) Końcówka nakolannika jest na kolanie ;)

 

Co do samego detalu niektóre elementy pancerza, np naramiennik czy płytki na przedramionach zrobiłbym grubsze, bardziej "tłuste".

 

Są cienkie jednakże nie pasowałyby do pozostałych elementów które cienkie :)

 

Za małe rączki, zarówno same dłonie i "paluszki" chudziutkie, dalej też, całe ręce jednak za wątłe jak na takiego bydlaka.

Też się zgadzam :) Spróbuję poprawić ręce o ile normalka się nie rozjedzie.

 

 

Silnik Marmoset.

lptext1.jpg

lptext2.jpg

lptext3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

no zaczyna to fajnie wygladac :], tylko na tym ostatnim screenie cos z palcami nie wyglada za dobrze, jakby za dlugi wskazujacy, moze perspektywa....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mafida: z góry jest niebieskie :D

 

To zrób jeszcze bardziej z góry:P

 

Te texturki to chyba jeszcze nie finish,nie:D?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sweet, a moze dla testu wrzucisz jakis cellshading na niego?w marnosecie chyba jest taka opcyja :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widziałem, że niektórzy mają toon, ale ja nie mogę tego znaleźć z marmor ;) W necie też za wiele nie ma. Nie ma jak to zrobić. Nawet znalazłem wpis, że się nie da toon w marmoset, ale widziałem turntable postaci z marmo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie ma gotowego TOON, mozesz wlaczyc OUTLINE w zakladce VIEW i poprobować z materialami i cieniami zeby byly toonowe - to tyle co mozna zrobic w marmosecie

 

Jest fajnie ale mogloby byc fajniej

 

Skriny z postu 44 o wiele fajniej wygladaly, fajniesze kolory i osiwetlenie

 

Zakładam ze zbroja jest z metalu, tak? nie widac tego w ogole, popracowalbym nad nia jeszcze na twoim miejscu, a napewno model duzo by zyskał na odbiorze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy