Napisano 20 Grudzień 200618 l witam, czy macie moze jakies sprawdzone patenty na szklo satynowane, szklo mleczne, chodzi mi o shader dla vray. dzieki, pozdro
Napisano 20 Grudzień 200618 l Może Ci pomoże -> http://alzhem.brinkster.net/sub1/tutorials/tutorial6_en.htm
Napisano 21 Grudzień 200618 l Najproście refracta ustawić na jakiś jasny kolor i zmniejszyć refr.glossines gdzieś do 0.6 i już mamy szkło mleczne
Napisano 21 Grudzień 200618 l Autor zrobilem wlasnie tak, tylko ze szyba byla zbyt blisko od sciany, wiec kafelki za nia i tak byly za bardzo widoczne, poza tym ta metoda ma taka wade ze material taki za dlugo sie liczy, zastanawialem sie wiec, czy nie da sie jakos oszukac :> sprobuje w wszybe wstawic plain o kolorze bialym :) pobawie sie z bumpem na plainie i zobaczymy co wyjdzie, dzieki za pomoc :)
Napisano 21 Grudzień 200618 l możesz jeszcze spróbować z fogiem, tj. refracta dać na całkiem biały i włączyć foga (tu ustawień nawet przybliżonych nie podam, bo bardzo mocno zależy to od koloru jaki wybierzesz), ale prawdopodobnie będzie to jeszcze wolniejsze, ale możesz spróbować.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto