Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam, czy macie moze jakies sprawdzone patenty na szklo satynowane, szklo mleczne, chodzi mi o shader dla vray.

 

dzieki, pozdro

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 952
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Najproście refracta ustawić na jakiś jasny kolor i zmniejszyć refr.glossines gdzieś do 0.6 i już mamy szkło mleczne

Napisano
  • Autor

zrobilem wlasnie tak, tylko ze szyba byla zbyt blisko od sciany, wiec kafelki za nia i tak byly za bardzo widoczne, poza tym ta metoda ma taka wade ze material taki za dlugo sie liczy, zastanawialem sie wiec, czy nie da sie jakos oszukac :> sprobuje w wszybe wstawic plain o kolorze bialym :) pobawie sie z bumpem na plainie i zobaczymy co wyjdzie, dzieki za pomoc :)

Napisano

możesz jeszcze spróbować z fogiem, tj. refracta dać na całkiem biały i włączyć foga (tu ustawień nawet przybliżonych nie podam, bo bardzo mocno zależy to od koloru jaki wybierzesz), ale prawdopodobnie będzie to jeszcze wolniejsze, ale możesz spróbować.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności