klikus1984 Napisano 20 Grudzień 2006 Share Napisano 20 Grudzień 2006 witam, czy macie moze jakies sprawdzone patenty na szklo satynowane, szklo mleczne, chodzi mi o shader dla vray. dzieki, pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość obo Napisano 20 Grudzień 2006 Share Napisano 20 Grudzień 2006 Może Ci pomoże -> http://alzhem.brinkster.net/sub1/tutorials/tutorial6_en.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 21 Grudzień 2006 Share Napisano 21 Grudzień 2006 Najproście refracta ustawić na jakiś jasny kolor i zmniejszyć refr.glossines gdzieś do 0.6 i już mamy szkło mleczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klikus1984 Napisano 21 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 21 Grudzień 2006 zrobilem wlasnie tak, tylko ze szyba byla zbyt blisko od sciany, wiec kafelki za nia i tak byly za bardzo widoczne, poza tym ta metoda ma taka wade ze material taki za dlugo sie liczy, zastanawialem sie wiec, czy nie da sie jakos oszukac :> sprobuje w wszybe wstawic plain o kolorze bialym :) pobawie sie z bumpem na plainie i zobaczymy co wyjdzie, dzieki za pomoc :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 21 Grudzień 2006 Share Napisano 21 Grudzień 2006 możesz jeszcze spróbować z fogiem, tj. refracta dać na całkiem biały i włączyć foga (tu ustawień nawet przybliżonych nie podam, bo bardzo mocno zależy to od koloru jaki wybierzesz), ale prawdopodobnie będzie to jeszcze wolniejsze, ale możesz spróbować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się