Skocz do zawartości

Obiekt 3D: Wampir Szydełko


dr.vip

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Ten dział ma swoje zasady i w tej kwestii twój temat nie spełnia regulaminu nazewnictwa wątków.

 

pod tym linkiem znajduje się regulamin nazewnictwa:

http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=2595

 

Przeczytaj go i wprowadź poprawki do nazwy tematu poprzez edycje pierwszego posta (Przycisk EDYCJA > Go advanced, tam w polu temat wprowadź poprawną nazwę)

 

W przeciwnym wypadku temat zostanie skasowany.

 

I proszę, napisz ten temat normalnie i bez słowotwórstwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę to opisać dwoma słowami:

i jej siostra:

 

A tak na serio. Jeżeli zaczynasz z 3D wogle od zera, powinieneś zacząć od jakiś "pełnoprawnych" programów do moedlingu. Wings, Max czy chociaż darmowy Blender. Kiedy nauczysz się jednego, nauka kolejnych nie sprawi ci większych trudności. ZBrush to (jak mi kiedyś ktoś powiedział) ciężka artyleria. Zrobisz zresztą jak zechcesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

elo SATANIKUS :D wiem ze ten post nie jest twoj ale widze twoj face i tak sobie mysle ze cos napisze bo jakies brednie wypisujesz tamtemu kolesiowi co zaczyna :D, po co mowisz ze ma sie bawic w innych programach a pozniej w maxie pewnie ty tak zaczynales i dlatego nic nei umiesz i sie pytasz jak cos zaczac chociaz prawie masz pomysl :D, ZBRUSZ nie jest taki ciezki jak mowisz wystarczy znac kilka podstaw i mozna zabierac sie za robienie czegos fajnego :D, ps SATANICUS nie to co ty robisz :D heee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli już to Zbrush/Mudbox jest do "maziania" pędzelkami, a jak niektórzy twierdzą program do 3D.

 

Faktyczna grafika powstaje w np. XSI ,Maya, MAX, Cinema4D, Blender i oczywiście inne programy ale nie tak rozbudowane - Modo, Hexagon, Silo, Wings itp.

 

Wszystko zależy czym chcesz się konkretnie zajmować. Jak chcesz pogadać szczerzę to pisz na priv (ew. gg) albo tutaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dr.vip- powiem tak widac ze dopiero zaczynasz wiec powiem ci jedno prosze cie nie wstawiaj wiecej takich rzeczy na to forum bo to co ty zrobiles modeluje sie w Zbrushu prawie 3 sekundy wiec nie rob tego wiecej i nie sluchaj takich ludzi jak np satanicus dlatego ze gdy spojrzysz tylko na jego prace stwierdzisz iz reprezentuje poziom ponizej poczatkujacego a gdy ktos taki ci naspisze ze to jest przynajmniej pozytywne to w pozniejszym czasie bedziesz wlasnie robil takie badziewie jak i on i bedziesz sie cieszyl ze stworzyles niby cos super co w rzeczywistosci wcale tak nie jest, pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DR tech - barwo muszę przyznać że twój teks był niezły i w zupełności obiema rękami się pod nim podpisuje. A tak przy okazji widze że nowy w tej zagrodzie ale jeszcze prac swych nie pokazałeś i ciekawi mnie co tam sobie klikasz.

 

Ja ciągle mówić że sam Zbrush nie da ci chleba. Zbrush jest programem do robienia detali a obiekcie który już jest ale żeby był to trzeba wymodelować a do tego oby najlepiej. Moim zdaniem szkoda czasu jeżeli zaczynasz zabawę z 3D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czarodziej3D - "Zbrush jest programem do robienia detali na obiekcie..."

------------------------

To co napisałeś świadczy tylko o tym jak mało poznałeś ten program.

W ZBrushu przy dobrym opanowaniu narzędzi wykonasz od podstaw dowolny model organiczny.

 

Jest to trudne bo trzeba poświęcić sporo czasu na poznanie wszystkich funkcji i możliwości tego softu i większość użytkowników stosuje go jako maszynkę do detalowania modeli wykonanych w innych programach.

 

dr.vip - opanowanie Zbrusha na pewno się przyda ,dobrze jest jest jednak wspierać się jeszcze jednym programem w którym można wykonać modele nieorganiczne, mapowanie i jakieś bardziej skomplikowane czynności których brakuje w Zbrushu.

 

Moja propozycja na dodatkowy program to Wings albo Modo 202 jeśli chodzi o modelowanie.

Jeśli myślisz również o animacji to Max 3d ,Maya lub Xsi.

 

 

Mój ulubiony zestaw programów to Zbrush, Modo 202 , i do riggowania postaci Messiah studio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zeet - faktycznie nie ukrywam nie maziałem tam zbyt wiele i jakoś jeżeli nie muszę to się ciesze.

Po pierwsze dlatego że nie mam kompa na zabawy na obiektach z paroma milinami poligonów a do tego niestety urodziłem się z dwoma lewymi rękami do malowania.

Przyznasz mi zapewne racje, aby coś rewelacyjnego tam zrobić to trzeba troszkę talentu mieć. Nawet jeżeli nie to i tak musiał bym przestawić się na inne rodzaj myślenia a to trwa. Aktualnie nie jest mi to do niczego potrzebne więc traktuje Zbrusha jako jakiś tam dodatek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czarodziej -> zeet ma rację, przyznam szczerze ze w maxie objektow organicznych wymodelowac niezbyt umiem, jednak u zbrushu na zspherach idzie to calkiem przyjemnie i wygodnie! wystarczy nieco poznac ten program i poznac wszystkie opcje edycji, bo potem uzyskać efekt naprawde oszałamiający nie jest trudno, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, trochę późno odpowiadam, ale widzę, że jakaś sztuka to była, bo poruszyła spore gremium, co więcej w niektórych postach wyczułem dużą dawkę emocji... :)

Tak jak pisałem zbrush poznaję i poznawał będę dalej, co do innych programów też się nie odżegnuję. Dzięki wszystkim za rady, wezmę je pod uwagę. Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności