Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

juz dosyć dawno zaczalem te scenke, ale jakos nie moglem jej ciagle skonczyc.

 

Pomozcie troche z kadrami, bo jakos ciagle nie moglem znalezc fajnego ustawienia kamery i te tez do konca mi sie nie podobają.

 

Do tych dwóch renderów bedzie jeszcze trzeci (ostatni) taki:

http://www.mkk3a.republika.pl/Wip/23_2balkon.jpg

(na razie nie mialem czasu wyrenderować w hi-res)

 

Pokoj_24_kanapa.jpg

 

 

Pokoj_24_kuchnia.jpg

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

bo zapomnialem jeszcze zmienić sampling cieni w jednym oknie i pare shaderków. na drugim renderze pomieszczenie wydaje sie niskie bo kamery jest wysoko. pomieszczenia mają 2,70m.

 

a co kadrów to masz tu rzut pomieszczenia i rysuj jak mają byc ustawionie kamery :P

Napisano

Dla mnie wygląda bardzo fajnie ;D Prawie jak zdjęcie.

Tylko zastrzeżenie mam co do roślinki, materiał jakiś taki nie roślinkowy ;P

Hehe i może ten obraz też bym zmienił, na jakiś klasyczny ;) bo żołnierz, nie bardzo do koncepcji pasuje :D

 

Mam tylko pytanko, jak zrobiłeś te zagięcia na kanapach ? modelowane czy bump zastosowałeś ?

 

Pozdr,

Solo

Napisano

Witam, może pokombinuj z układem mebli troche. jak narazie to za regałem beda zbierać się duże ilości kurzu, a poza tym bedzie utrudniony dostęp do tych "pokręteł" od żaluzji bo one zazwyczaj chyba są od strony ściany. I tak zapytam po co Ci zasłony skoro są żaluzje?

Na 3 renderze jest krzywy sufit :)

 

Pozwoliłem sobie narysować co nieco, może Ci coś pomoże, a jak nie to olej to :P

rzutiv3.jpg

Napisano

to ja moze cos podpowiem.. :)

Co do kadru. Po pierwsze to bym go obniżył. Zdjęcia wnętrz robi się zazwyczaj odrobine wyżej niż blaty czyli około 100cm. Pomieszczenia wydają się wtedy większe i wyższe.

 

Materialy nie ktorych rzeczy mi sie nie podobaja, np skóra na kanapach. Wygląda jak blok czekoladowy, a wszystko się świeci jak psu jajca. :P

 

pozdrawki

Napisano

wysokość 160 i FOV 28mm. ładny szeroki kąt powinien lepiej objąć całość przestrzeni. oczywiście kamera wtedy nieco bliżej niż stoi teraz.

 

ogólnie jest nieźle ale nad kilkoma elementami bym się zastanowił min nad fotelem przy barierze oddzielającej kuchnię od pokoju. imo za ciężki mebel jak na takie wnętrze. wstawił bym tam coś lekkiego.

 

za dużo tutaj improwizacji. fotele skórzane ciekawie pasują w biurze ale już zupełnie inaczej przedstawiają się w mieszkaniu tak samo jak puchate skórzane (?) krzesła w kuchni.

 

z jednej strony proponujesz miłe dla oka nowoczesne i proste meble a z drugiej obciążasz scenę skomplikowanymi krzesłami i fotelami.

to niedobrze bo scena zaczyna wyglądać chaotycznie i niepoukładanie.

 

stoliczek szklany z takimi nóżkami nijak nie pasuje do żadnego mebla. niska i ciężka sofa i przed nią patyczkowaty, leciutki stoliczek. wiem, że to kontrast jednak bardziej bym tam widział niski i cięższy stoliczek kawowy a najlepiej wywaliłbym całkiem ten stoliczek. nie ma tam za dużo miejsca a stoliczek z kwiatkiem skutecznie to pomieszczenie pomniejsza.

 

takie jest moje odczucie, z którym oczywiście można polemizować bo każdy ma swój gust ;)

 

technicznie całkiem fajnie :]

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności