Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Witam,

juz dosy膰 dawno zaczalem te scenke, ale jakos nie moglem jej ciagle skonczyc.

Pomozcie troche z kadrami, bo jakos ciagle nie moglem znalezc fajnego ustawienia kamery i te tez do konca mi sie nie podobaj膮.

Do tych dw贸ch render贸w bedzie jeszcze trzeci (ostatni) taki:

http://www.mkk3a.republika.pl/Wip/23_2balkon.jpg

(na razie nie mialem czasu wyrenderowa膰 w hi-res)

Pokoj_24_kanapa.jpg

Pokoj_24_kuchnia.jpg

  • Odpowiedzi 10
  • Wy艣wietle艅 19,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Renderki s艂abej jakosci :] 2gie pomieszczenie wydaje mi sie za niskie, a w pierwszym wszystko tak napchane, wcisniete w kadr.

Napisano
  • Autor

bo zapomnialem jeszcze zmieni膰 sampling cieni w jednym oknie i pare shaderk贸w. na drugim renderze pomieszczenie wydaje sie niskie bo kamery jest wysoko. pomieszczenia maj膮 2,70m.

a co kadr贸w to masz tu rzut pomieszczenia i rysuj jak maj膮 byc ustawionie kamery :P

Napisano

Dla mnie wygl膮da bardzo fajnie ;D Prawie jak zdj臋cie.

Tylko zastrze偶enie mam co do ro艣linki, materia艂 jaki艣 taki nie ro艣linkowy ;P

Hehe i mo偶e ten obraz te偶 bym zmieni艂, na jaki艣 klasyczny ;) bo 偶o艂nierz, nie bardzo do koncepcji pasuje :D

Mam tylko pytanko, jak zrobi艂e艣 te zagi臋cia na kanapach ? modelowane czy bump zastosowa艂e艣 ?

Pozdr,

Solo

Napisano

Witam, mo偶e pokombinuj z uk艂adem mebli troche. jak narazie to za rega艂em beda zbiera膰 si臋 du偶e ilo艣ci kurzu, a poza tym bedzie utrudniony dost臋p do tych "pokr臋te艂" od 偶aluzji bo one zazwyczaj chyba s膮 od strony 艣ciany. I tak zapytam po co Ci zas艂ony skoro s膮 偶aluzje?

Na 3 renderze jest krzywy sufit :)

Pozwoli艂em sobie narysowa膰 co nieco, mo偶e Ci co艣 pomo偶e, a jak nie to olej to :P

rzutiv3.jpg

Napisano

to ja moze cos podpowiem.. :)

Co do kadru. Po pierwsze to bym go obni偶y艂. Zdj臋cia wn臋trz robi si臋 zazwyczaj odrobine wy偶ej ni偶 blaty czyli oko艂o 100cm. Pomieszczenia wydaj膮 si臋 wtedy wi臋ksze i wy偶sze.

Materialy nie ktorych rzeczy mi sie nie podobaja, np sk贸ra na kanapach. Wygl膮da jak blok czekoladowy, a wszystko si臋 艣wieci jak psu jajca. :P

pozdrawki

Napisano
  • Autor

nieco pozmienia艂em kadry, teraz bed膮 4 ujecia. wszystkie na wys. 150cm i fovie 55 stopni.

Napisano

mkk3a - pi臋kna robota, dobrze 偶e powr贸ci艂e艣 do 艣wiata czyde

Napisano

wysoko艣膰 160 i FOV 28mm. 艂adny szeroki k膮t powinien lepiej obj膮膰 ca艂o艣膰 przestrzeni. oczywi艣cie kamera wtedy nieco bli偶ej ni偶 stoi teraz.

og贸lnie jest nie藕le ale nad kilkoma elementami bym si臋 zastanowi艂 min nad fotelem przy barierze oddzielaj膮cej kuchni臋 od pokoju. imo za ci臋偶ki mebel jak na takie wn臋trze. wstawi艂 bym tam co艣 lekkiego.

za du偶o tutaj improwizacji. fotele sk贸rzane ciekawie pasuj膮 w biurze ale ju偶 zupe艂nie inaczej przedstawiaj膮 si臋 w mieszkaniu tak samo jak puchate sk贸rzane (?) krzes艂a w kuchni.

z jednej strony proponujesz mi艂e dla oka nowoczesne i proste meble a z drugiej obci膮偶asz scen臋 skomplikowanymi krzes艂ami i fotelami.

to niedobrze bo scena zaczyna wygl膮da膰 chaotycznie i niepouk艂adanie.

stoliczek szklany z takimi n贸偶kami nijak nie pasuje do 偶adnego mebla. niska i ci臋偶ka sofa i przed ni膮 patyczkowaty, leciutki stoliczek. wiem, 偶e to kontrast jednak bardziej bym tam widzia艂 niski i ci臋偶szy stoliczek kawowy a najlepiej wywali艂bym ca艂kiem ten stoliczek. nie ma tam za du偶o miejsca a stoliczek z kwiatkiem skutecznie to pomieszczenie pomniejsza.

takie jest moje odczucie, z kt贸rym oczywi艣cie mo偶na polemizowa膰 bo ka偶dy ma sw贸j gust ;)

technicznie ca艂kiem fajnie :]

Pozdrawiam

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci